Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Det nekter jeg å tro, det er bare tull: huden er strammere når man er 17, det er et faktum og dem er ikke umodne. Er du så moden selv?. At det ikke ble noe sex er ikke nøvendigvis et godt tegn, det kan bety at hun ikke er interresert. Tinder er en sex app ikke date app, vist du vil date så prøv match eller sukker

Hvis det er stor forskjell på hvor stram hud de har, har i alle fall jeg for dårlig syn til å legge særlig merke til det. Jeg er ikke verdens mest modne, det er jeg ikke. Men jeg er mye mer moden enn en 17-åring. En jente som tror russetiden er det kuleste noensinne er ikke noe for meg. Men det har ikke noe å si uansett, du har din mening, og jeg har min. Likegyldig for meg hva du synes er best, jeg er fullt klar over at folk har forskjellige meninger. Men det at de fleste på min alder helst vil ha ei på 17 må jeg si meg uenig i. Kanskje dette er fakta i din omgangskrets, men jeg har helt ærlig ikke en eneste likegammel kompis som hadde prøvd seg på noen som er 18 år eller mindre. I så fall er de veldig stille om det, og jeg har aldri sett noen faktisk prøve seg på noen i den aldersgruppen.

 

Joda, hun er interessert. Det startet kanskje som en sex-app, men nå er det blitt så populært at halvparten av jentene som bruker det ikke er interessert i noe annet en selvbekreftelse. Det at det er enkelt å ha sex med jentene på første date har nok mer med jentene å gjøre, enn appen. Jeg er vant til å ha sex med jentene ganske fort, så det er oppfriskende med en jente som ikke lar meg få det jeg vil ha med engang (ikke meningen å høres cocky ut).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahahah det hørtes jo bare jævelig dølt ut? Som om du har ett behov for å tydeliggjøre din mannlige dominans. Synes ikke det høres sexy ut i det hele tatt. :) heldigvis liker man forskjellige ting!

 

Er vanskelig å få med helheten her. Om alt som har blitt sagt og gjort i et forhold. Men, det er bare min type humor. Så blir det en lattermild "fy faen" eller lignende og et klaps på skuldra. Igjen, det er ikke snakk om å kontrollere noen. Er det lengste forholdet jeg har hatt og det med mest sex i, så noe gjorde jeg riktig.

Lenke til kommentar

Pupper er ikke det viktigste med en dame. Om du tror det er du nok for ung til å vite bedre...

 

Det tyder vel bare på at du ikke var uenig i det jeg ellers sa i innlegget før dette siden noe jeg nevnte i en bisetning er det du fortsetter å kverulere på. Alderen min står på forrige side, og jeg vet inderlig godt hva som er viktig med en dame. Pupper er selvsagt ikke det, derfor ble det nevnt i en bisetning før jeg kom med et utfyllende svar om hvorfor en 17-åring var uaktuell for meg.

 

Det nekter jeg å tro, det er bare tull: huden er strammere når man er 17, det er et faktum og dem er ikke umodne. Er du så moden selv?. At det ikke ble noe sex er ikke nøvendigvis et godt tegn, det kan bety at hun ikke er interresert. Tinder er en sex app ikke date app, vist du vil date så prøv match eller sukker

 

Vi begynner vel å skjønne at du aller helst vil ha en 17-åring, fortsatt av ukjente grunner siden argumentene dine ikke henger på greip, men stram hud? Kom igjen a... Å si at en 17-åring er moden er også bare pisspreik. 17-år gamle jenter er mer modne enn 17-år gamle gutter, men de er på ingen måter modne i forhold til en voksen person. Pr. definisjon er de fortsatt barn!

Lenke til kommentar

Det er ikke frekt, det er sant. Folk som er 17 ser yngre ut enn folk som er 27. Har heller ikke sagt at 28 åringer er gamle, hvorfor finner du på ting? Jeg er 22, hvorfor skulle jeg ha kalt noen i samme ti års grupe som meg gammel?

 

Ganske mange under 18 som er moden for alderen, du er ihvertfall den eneste 24 åringen jeg har hørt om som ikke vil ha ungt

 

Det var en spøk :) Sånn tatt ut av kontekst så høres forresten den setningen din (Folk som er 17 ser yngre ut enn folk som er 27.) rimelig suspekt ut. Jo yngre jo bedre :p

 

Kvinner er som god årgangsvin, vi blir bare bedre med alderen. :ph34r: Neida, jeg ser at 20åringer ofte er mer spretten i formen enn en 27 åring, men det har ikke bare med hud å gjøre :p En på 17 blir litt i underkant ung, spør du meg. Har på en måte ikke rukket å få "satt" seg i kroppen sin enda.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

17 år gamle jenter er i 97% av tilfellene helt blærh i hodet.
Var greit den gang du var 17 år, si du var praktisk talt en grønnsak selv.

 

Ja, mange 17-åringer ser flotte ut, men når det ikke går an å føre en dialog enn gang uten å få lyst å rive av seg håret, blir til og med en noe så enkelt som ONS vanskelig.

 

Jevnt over foretrekker jeg de som jevngamle (blir 23 år i år), yngre fungerer ikke av grunnen nevnt over og eldre fungerer som regel heller ikke da de er klekkeklare og vil ha barn ASAP.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig finnes det jenter som kan koke. Det finnes menn og. Men en stor andel ligger på Toro og annen posemat.

 

Det stemmer at det koster penger å flytte for seg selv, men det er også det som er hele poenget. Jeg flytta når jeg var 16 for å gå på vgs og har ikke bodd hjemme siden. Når stipendet knapt dekker husleia må man ha deltidsjobb. Og man lære å prioritere pengebruken fornuftig.

Alle bør ha en periode hvor man snur på kronene.

 

Gutta som ikke taklet å bo hjemmefra var de som ikke var like modne. Det endte med at de flyttet hjem igjen, og de fleste bor i kjellern til mamma og pappa enda. Mat på bordet, brettede klær på senga og vaskehjelp.. Pengene de tjener bruker de på å kjøpe bildeler til de 20 år gamle Bmwene de skrur på..

 

Hva gjelder stramme kropper så går det begge veier. Dere har ikke like fin hud og like tykt hår dere heller etter noen år.

Når du blir eldre mister du nok interessen for tenåringsjentene. :)

Men klart de synes jo det er kjeempespennende med en på over 20 som er intr så de er jo lette å lokke i fella.

Lenke til kommentar

Rural jente skjønner jeg, gård?

 

Min oppfatning er at når jenter bikker 25 er ikke det at gutten er eldst så viktig lengere.

Men gårdsjenter sliter med å vokse dette av seg med mindre dem flytter til byen :p

Haha jeg ER gårdsjente!!:D hahah. Men nei det ligger i det at jeg er dritlei forvokste guttunger og heller vil ha noen som er voksne i hodet:)

Og som sagt flytta jeg til byen når jeg var 16. Tror nok det bunner mest i modenheten.:)

 

Vil du se ett bilde av meg hvor jeg klapper ei ku?:D:D

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Selvfølgelig finnes det jenter som kan koke. Det finnes menn og. Men en stor andel ligger på Toro og annen posemat.

 

Det stemmer at det koster penger å flytte for seg selv, men det er også det som er hele poenget. Jeg flytta når jeg var 16 for å gå på vgs og har ikke bodd hjemme siden. Når stipendet knapt dekker husleia må man ha deltidsjobb. Og man lære å prioritere pengebruken fornuftig.

Alle bør ha en periode hvor man snur på kronene.

 

Gutta som ikke taklet å bo hjemmefra var de som ikke var like modne. Det endte med at de flyttet hjem igjen, og de fleste bor i kjellern til mamma og pappa enda. Mat på bordet, brettede klær på senga og vaskehjelp.. Pengene de tjener bruker de på å kjøpe bildeler til de 20 år gamle Bmwene de skrur på..

 

Hva gjelder stramme kropper så går det begge veier. Dere har ikke like fin hud og like tykt hår dere heller etter noen år.

Når du blir eldre mister du nok interessen for tenåringsjentene. :)

Men klart de synes jo det er kjeempespennende med en på over 20 som er intr så de er jo lette å lokke i fella.

Syns du drar veldig mange under en kam, jeg bodde hjemme halvannet år (21 - 22.5), hadde fint råd til å leie noe men manglet kapital til å kjøpe noe.

Å leie er noe jeg aldri skal tilbake til, kan like greit trekke penger i dass, enn ender bare opp med å utsette problemet.

Da er det fint for de som kan å kunne bo hjemme til de får spart opp nok kapital til å heller kjøpe seg noe.

 

Tror nok og de fleste som bor hjemme sitter igjen med den samme følelsen som jeg hadde; at det er jævlig kjipt når enn er 22 år. Men akkurat som at noen perioder i livet må kunne snu på hver krone, så må enn bo hjemme for å komme seg opp og videre.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Det finnes jo unntak med tanke på alder da. Jeg er ikke så nøye på hvor gammel ei jente er når jeg møter hu og ikke vet det. Det er ikke sånn at det er turn off bare fordi hu har en lavere alder enn meg.

 

Kan jo ikke bare se blindt på alder. Vet om folk i 50-årene som gossiper, så det er vel noen som aldri vokser fra det også.

Lenke til kommentar

Tror nok og de fleste som bor hjemme sitter igjen med den samme følelsen som jeg hadde; at det er jævlig kjipt når enn er 22 år. Men akkurat som at noen perioder i livet må kunne snu på hver krone, så må enn bo hjemme for å komme seg opp og videre.

Nå snakker jeg om de som bor hjemme på årsvis og aldri vokser opp. Trekke penger ned i dass er det. Det skal være givet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei men jeg har en sperre for gutter som er yngre enn meg:)

Så vist noen har bursdag etter deg og du er 23 da så har du sperre for den personnen helt til han har fylt 23?

 

 

Det var en spøk :) Sånn tatt ut av kontekst så høres forresten den setningen din (Folk som er 17 ser yngre ut enn folk som er 27.) rimelig suspekt ut. Jo yngre jo bedre :p

 

Kvinner er som god årgangsvin, vi blir bare bedre med alderen. :ph34r: Neida, jeg ser at 20åringer ofte er mer spretten i formen enn en 27 åring, men det har ikke bare med hud å gjøre :p En på 17 blir litt i underkant ung, spør du meg. Har på en måte ikke rukket å få "satt" seg i kroppen sin enda.

Damer liker ikke yngre menn uansett. Husker jeg var på en date side og jeg kontaktet en som var fire år eldre, hun svarte med å si at jeg var for ung for henne

Lenke til kommentar

Sånn å forstå, da er ikke innlegget mitt lenger relevant, ei heller det foregående :p Men jeg skjønner da egentlig ikke hva du mente. Er du redd for å miste henne som venn siden typen flytter og du frykter at hun flytter etter?

Nei, nei, nei. Jeg har lyst til og bli sammen med hun. Forsåvidt så er det helt greit at jeg er venn med hun som jeg er nå. Men jeg lurte på om sjangsene er større når typen flytter. Og når du skrev at jeg måtte passe meg for det kunne gå begge veier, så tolket jeg det som at jeg jeg mulighet A (å bli sammen med hun) eller B (å miste hun for alltid)

Lenke til kommentar

Så vist noen har bursdag etter deg og du er 23 da så har du sperre for den personnen helt til han har fylt 23?

 

Damer liker ikke yngre menn uansett. Husker jeg var på en date side og jeg kontaktet en som var fire år eldre, hun svarte med å si at jeg var for ung for henne

 

Dette med alder er flytende, avhengig av hvor gammel man selv er, hvor gammel man egentlig fremstår og sterkt påvirket av egen overbevisning. Ingen fasiter mao. Jeg har hatt meg med vesentlig fler som er eldre enn yngre, så noen må jo "like" yngre menn.

 

 

Nei, nei, nei. Jeg har lyst til og bli sammen med hun. Forsåvidt så er det helt greit at jeg er venn med hun som jeg er nå. Men jeg lurte på om sjangsene er større når typen flytter. Og når du skrev at jeg måtte passe meg for det kunne gå begge veier, så tolket jeg det som at jeg jeg mulighet A (å bli sammen med hun) eller B (å miste hun for alltid)

 

Miste henne for alltid sa jeg ikke :p Jeg er fortsatt god venn med begge i mitt tilfelle. Nå er det riktignok et halvt år til han reiser, men for din del vil det vel være avgjørende å finne ut hva hun tenker om saken. Om hun planlegger et langdistanseforhold eller om hun kanskje til og med leker med tanken på å flytte etter. Var sistnevnte som skjedde med hun ene. Jeg var ikke hissig nok, så hun fant etter hvert ut at det ikke var noe mer å hente her hjemme og flyttet etter og tok vanlig jobb mens han studerte til siv. ing. Rett før han var ferdig slo de opp og hun flyttet hjem da jeg så mitt snitt, men det ble av ukjente grunner ikke noe av.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

R3pulsive, husk den gode gamle regla om all fisken i havet:) hvorfor gidde bruke så mye tid på en jente som har type? Selv om det skulle bli slutt så henger det jo ofte i en stund og dersom det avsluttes pga flytting og ikke manglende følelser så kommer hun neppe til å kutte ut fyren minuttet etter at han går ut døra uansett, selv om hun vet at du sitter logrende og venter:)

Bruk heller energien på noen som faktisk er på markedet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...