Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Helt enig, Tinder er mye bedre. Jeg slettet nettopp Hot or Not, orket ikke mer. Altfor mange unger, og 3/4 av matchene bodde minst 3 timer unna.

 

Unger? Jeg har ikke sett noen som er under 18 der. Md meg kommer det opp folk fra 18 og oppover. Ingen unger hos meg:)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er masse barn der, som har skrevet at de er 18+ da jeg regner med at dette er "aldersgrensen" for appen. Men det er rimelig tydelig at de ikke er mer enn 13-17 år. 18 år er for ungt for meg det og egentlig, og det er ikke fryktelig mange over 20 år der. Min erfaring er at kanskje 20% av brukerne er over 20.

 

Men uansett synes jeg jentene der er styggere enn på Tinder. Og det verste er at appen ikke har noen begrensinger på avstand. Det er småkjipt å konstant matche med jenter som er over 400 km unna.

Lenke til kommentar

Jeg fikk laget facebookprofil og testet tinder, men jeg lurer, går det ikke an å bla gjennom uten å trykke verken "liker" eller "liker ikke"? Hvis jeg drar et bilde litt rundt på skjermen, så kommer det neste bildet frem under, men det virker som at man må bestemme seg før man får lov til å bla til neste likevel.

 

Har ikke lastet opp bilde av meg selv eller noen ting, tenkte å bare se om det var kjentfolk der :p

Jeg tegnet bare en krussedull i paint for at det "teknisk sett" skulle være et bilde der for at ting i det hele tatt skulle fungere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er masse barn der, som har skrevet at de er 18+ da jeg regner med at dette er "aldersgrensen" for appen. Men det er rimelig tydelig at de ikke er mer enn 13-17 år. 18 år er for ungt for meg det og egentlig, og det er ikke fryktelig mange over 20 år der. Min erfaring er at kanskje 20% av brukerne er over 20.

 

Men uansett synes jeg jentene der er styggere enn på Tinder. Og det verste er at appen ikke har noen begrensinger på avstand. Det er småkjipt å konstant matche med jenter som er over 400 km unna.

18 er ikke for ungt. Dem er mye finere når dem er 17 enn når dem er 27. Bare spør hvem som helst av menn. Ingen som vil ha nr eldre dame kjæreste. Jeg er 22 men har ikke noe imot jenter på 16 17 års alderen. Og at det er stygge folk er bare din mening. Jeg syns det er mange fine folk der
Lenke til kommentar

Litt OT, men faen og, nå angrer jeg på hele greien. Jeg er en som tar personvern litt seriøst, men tenkte at ting ikke kunne være så ille sålenge jeg ikke la ut noe info om meg selv på facebook. Men det dummeste jeg gjorde var visst å legge til venner der, for nå myldrer det av bilder av meg der ute sånn helt plutselig, pluss at folk har begynt å skrive svada på profilen min. Tror jeg må blokkere alle folkene derfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt OT, men faen og, nå angrer jeg på hele greien. Jeg er en som tar personvern litt seriøst, men tenkte at ting ikke kunne være så ille sålenge jeg ikke la ut noe info om meg selv på facebook. Men det dummeste jeg gjorde var visst å legge til venner der, for nå myldrer det av bilder av meg der ute sånn helt plutselig, pluss at folk har begynt å skrive svada på profilen min. Tror jeg må blokkere alle folkene derfra.

 

Hvis du går til settings (tannhjulet) -> privacy kan du bestemme hvem som får lov til å skrive på veggen din (om noen) og du kan også velge om du f.eks vil godkjenne de først. Du kan også velge om du vil godkjenne når folk tagger deg i bilder. Hah, husker jeg var litt paranoid i starten jeg og tilbake i '07, men med tiden lærer man seg først og fremst å sette opp facebook slik man ønsker det selv, og senere å kanskje gi bittelitt slipp på privatlivet sitt :p

Lenke til kommentar

18 er ikke for ungt. Dem er mye finere når dem er 17 enn når dem er 27. Bare spør hvem som helst av menn. Ingen som vil ha nr eldre dame kjæreste. Jeg er 22 men har ikke noe imot jenter på 16 17 års alderen. Og at det er stygge folk er bare din mening. Jeg syns det er mange fine folk der

Jeg synes det er for ungt for min del. Og jo, jeg vil heller ha ei på 27 enn ei på 17. Og jo, i mine øyne er en 27-åring penere enn en 17-åring. At noen ser veldig unge ut er for min del en turn-off. Jeg fyller straks 24, og 20 er det absolutt laveste jeg går. Jeg kunne nok heller ikke ha blitt sammen med noen som var yngre enn 21-22, da det etter min erfaring er veldig få jenter yngre enn det jeg synes er modne nok til å ha et seriøst forhold med.

 

Men som du sier, forskjellige mennesker - forskjellige meninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

18 er ikke for ungt. Dem er mye finere når dem er 17 enn når dem er 27. Bare spør hvem som helst av menn. Ingen som vil ha nr eldre dame kjæreste. Jeg er 22 men har ikke noe imot jenter på 16 17 års alderen. Og at det er stygge folk er bare din mening. Jeg syns det er mange fine folk der

Frekkeste jeg har hørt!!!

 

Hilsen gamla på 28.

 

:p

Lenke til kommentar

Jeg synes det er for ungt for min del. Og jo, jeg vil heller ha ei på 27 enn ei på 17. Og jo, i mine øyne er en 27-åring penere enn en 17-åring. At noen ser veldig unge ut er for min del en turn-off. Jeg fyller straks 24, og 20 er det absolutt laveste jeg går. Jeg kunne nok heller ikke ha blitt sammen med noen som var yngre enn 21-22, da det etter min erfaring er veldig få jenter yngre enn det jeg synes er modne nok til å ha et seriøst forhold med.

 

I_know_that_feel_bro.jpg

 

 

Har alltid vært sånn selv. Problemet med det er jo at mange av kompisene mine ikke er sånn, og det kan bli litt kræsj med tanke på kompisenes damer vs mine damer. Det går omtrent ikke sammen. Jeg fokuserer på damer som er ikke bare voksne i alder, men også i hodet. Jeg vil ikke ha gossip, klaging og krangling(litt blir det riktignok uansett).

 

 

Når jeg er sammen med damene til kompisene mine, så er det som om jeg er tilbake på ungdomsskolen. Og hu ene er jo så jævla moralsk og skal manipulere kompisen min til alt mulig.

"Nei du får ikke lov til å dra på byen fordi vi skal ....... i morgen" gikk mye igjen før hu ble 20. Nå er hu 20 og er med hele tiden.... Hun er også veldig flink til å forherlige det utrolig bra, monogame forholdet sitt til kompisen min. Og at han andre kompisen min ikke satt sammen med dama si i sofaen på fest var utrolig ille, og det måtte blåses ut av proporsjoner. Det er en gjeng jeg trapper mer og mer ned på, for hu er en major cockblocker for meg. Selv om jeg pulte bestevenninna hennes som hu prøver å kontrollere hele tiden da :p (En gang fikk hu jeg pulte ikke lov å sitte på i en bil jeg satt i, og hu hørte faenmeg på..)

Atpåtil har kompisen begynt så smått med moralpreking når jeg legger ut om å ha sex med forskjellige damer og generelle ting. God damn.

 

Disse damene er så turn-off i oppførsel og i tillegg ikke kjempe attraktive, så jeg skjønner ikke hva mine venner egentlig driver med. Men, hjernevasking foregår i alle former.

Endret av hfthomas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Nei du får ikke lov til å dra på byen fordi vi skal ....... i morgen"

 

Dette er en gjenganger jeg hører fra damene til kompisene mine, uansett hvilken alder de har vært :p Og fra min egen dame da vi var sammen... Jeg har aldri blitt spesielt fyllesyk, mere litt sliten, men likevel skal de ødelegge hele kvelden med det pisset der fordi man må være "opplagt" dagen etter.

Lenke til kommentar

Post et bilde av deg selv så kan vi se om du er desillusjonert :p

Utseende messig tror jeg selv jeg er pen, så det er ikke det som er problemet ;) .

 

Hovedproblemet vil jeg si at jeg lurer meg selv hele tiden, og ikke får gjort noe av det jeg har planer om å gjøre.

 

I tillegg sliter jeg litt på arbeid, kan man vel si.

 

Meeen, siden jeg lider av noen slags bipolaritet, så er jeg nok i tidenes humør i morgen :) .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

"Nei du får ikke lov til å dra på byen fordi vi skal ....... i morgen"

 

Dette er en gjenganger jeg hører fra damene til kompisene mine, uansett hvilken alder de har vært :p Og fra min egen dame da vi var sammen... Jeg har aldri blitt spesielt fyllesyk, mere litt sliten, men likevel skal de ødelegge hele kvelden med det pisset der fordi man må være "opplagt" dagen etter.

 

Sist gang skulle de to alene til Sverige for å handle dagen etterpå. Da husker jeg at jeg reagerte. Det får da være måte på.

 

Skal ikke si jeg aldri har hatt en sånn dame, for det har jeg. Og det er bra, for nå ser jeg det med en gang og unngår det. Men, det må jo være en form for usikkerhet hos dama. Et problem hu har, som hu ikke har fått orden på. Og føler at hu skylder noen å passe på dem ellerno.

Det hjelper ikke akkurat å si til kameraten min at han må få lov til å bestemme litt over sitt eget liv også. Da ender det bare opp med at han forteller det til dama si, og så er jeg et problem som de må kvitte seg med. Jeg har fått det i trynet av hu før. At det skulle bli problemer med damer i den vennegjengen hadde jeg aldri trudd. Men, det er jo i bunn og grunn kompisene mine sin selvfølelse som er skyld i det. Man skaper jo sin egen tilværelse.

 

De rister alltid på hodet når jeg sjefer damene mine rundt i huset (de jeg har vært sammen med). Jeg lever på 50-tallet enda :p

Lenke til kommentar

Fy faen jeg har dårlig selvtillit nå. Jeg er på en måte jævlig redd for å være desillusjonert, men det går jo egentlig begge veier. Skulle ønske jeg kunne vært mer arrogant.

Bli god på noe. Det har gitt meg enormt mye.

 

Ellers kan jeg melde om veldige tilstander på jentefronten. Det kommer nye jenter inn i livet mitt hver uke virker det som. Hvorfor? Overflodstankegang. Det er plenty av jenter der ute. Nå må jeg bare finne en bra en som er verdt energien min.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt jeg er bedre enn dem ;)

 

 

EDIT: Har gått litt fort i svingene ser jeg ja. Kan forklare litt mer.

Mitt forrige forhold var basert på min og exens versjon av 50-tallet. Jeg sa ofte noe i "gå ut på kjøkkenet der du hører hjemme"-duren med litt "av med klærne" prat. Men, da måtte jeg også tåle å høre at jeg måtte komme meg ut av sofaen og gjøre manneting i bar overkropp f.eks. For meg har det funket ganske bra, fordi jeg liker det.

 

Jeg hang også opp "tips for et lykkelig samliv" på kjøleskapet. Det kan googles :)

 

Men, kompisene mine skjønner aldri hvordan jeg kommer unna med alt det jeg sier og gjør med damer. Derfor blir det hoderisting. De fleste her vet jo at det kalles teasing. Det er ikke snakk om å styre livet dems.

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Haha! Alt er lov i krig og kjærlighet, er det ikke det de sier? ;)

Ehhh, joda :)

 

 

Hahaha! Så det var derfor du lurte ja. Det kommer vel mye an på det IT-Henrik skrev. Og hvis han skal studere der i 3+ år, men hun være hjemme kan det jo fort hende at de avslutter det. Hvorfor ikke bare indirekte prøve å finne ut hva hun tenker om det?

At jeg ikke tenkte på det.. ahhh, vi snakket jo akkuratt om det ista. Før prøve og ta det ved neste annledning, jeg spurte hva hun tenkte og gjøre etter dette semesteret så sier hun veit ikke, så jeg kom med forslag om reise. Så sier hun at hun har lyst men ingen og reise med. (Følte ikke at det passet helt og bare: Count me in!) Så spør jeg få med noen venninner elns? Reis alene? Og hun: nja, de fleste er opptatt. Og tror ikke jeg gidder å reise alene. Så spør jeg: hvorfor ikke dra med typen din? Og da fortalte hun at han skulle studere på NTNU.

 

Men hun har nevnt før at han playet hun ganske hardt i starten og at hun aldri trodde de skulle bli sammen. Tror heller de ikke er så ofte sammen, for hun var hjemme alene i flere uker og når jeg spørte hva hun fordrev tiden med så satt hun som regel og gamet eller netflix.

 

Og noen ganger spør hun spørsmål som ihvertfall er utenfor venner sonen, f.eks rett ut av det blå hvor mange jeg hadde ligget med. Når vi snakket om en jente spurte jeg kjenner du x? Også svarer hun, ja veit hvem det er. Er ikke noe fan av hun, liker du hun? med sånn ordentlig nysgjerrig tone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...