Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Liten by. ;)

Jeg kødder ikke, jeg bladde igjennom hele lista til den ikke hadde flere til meg! Da stilte jeg på litt større avstand.

Var jo mange brukere, og mange jeg ikke kjente, men jeg like'a ingen av dem.

...Høres jeg fæl ut nå?

Morsomt faktum er at du da allerede har bladd igjennom mitt bilde:). Tinder er jo bare en rip off til hot or not uansett. Eneste forskjellen et at på hot or not kan man lage en konto uten å bruke Facebook
Lenke til kommentar

Hva gjør man med dem man matcher som er sånn 100-150 km unna? Spør når de kommer til byen min neste gang, eller inviterer dem hit?

Jeg har sluttet å ta kontakt egentlig. Som regel tar det så lang tid før et møte faktisk er realistisk at interessen dabber av, hos begge. Slitsomt å opprettholde kontakten over så lang tid med noen du egentlig ikke kjenner. Men sure, hvis begge klikker utrolig godt er det jo ingenting som stopper deg.

 

Hvor lang tid tok det før dere fikk "rating" på Hot or Not! ?

Tok meg 1 dag, cirka.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tok meg 1 dag, cirka.

Satser på at jeg har fått rating innen i morgen samme tid da, har fått noen treff allerede.

 

Forøvrig syns jeg det var mye mer "stygge" (ja, alle er fine på sin egen måte, men i mitt hodet er de ikke pene nok) på Hot or Not! enn Tinder.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Forøvrig tror jeg du må eskalere ganske fort på tinder for å få napp irl. Eller i det minste hinte til litt seksuelle ting.

 

Og de som er langt unna, spør jeg bare om det skjer noe bra hos dem eller om de er noen ganger i oslo. Også ber jeg dem slå på tråden om de skal til oslo/eller det skjer noe bra hos dem.

 

Tar de ikke iniativet så driter jeg i det, finnes så mange andre der ute.

 

Er det mange som overlever langdistanseforhold, eller er det større sjangse for at det kan bli slutt? Sånn Trondheim-Oslo ish?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hadde et langdistanse forhold med ei som bodde på Karmøy (jeg bor i Sandnes), var mer enn langt nok det i sin tid.

Å starte et forhold med noen som bor langt vekke ser jeg ingen grunn til, unntaket er om du er sammen med noen som må flytte bort en stund pga. f.eks. studier, men selv det høres dritt ut.

Lenke til kommentar

Morsomt faktum er at du da allerede har bladd igjennom mitt bilde:).

Det kan godt hende. Eller ikke.

En kompis av meg i samme by dukket ikke opp på lista før jeg hadde stilt på max avstand. (180 km?) og da var han like borti streeten for meg så han var ikke så langt unna. Så helt bænkers er vel kanskje ikke denne appen.

Stemte forøvrig Nope på en fyr jeg møtte en gang når jeg var 7-8 år. Kjente han igjen pga en god felles venn. Ett par timer senere fikk jeg friendrequest fra vedkommede på facebook så jeg regner med han surfa borti meg på Tinder han også. :p om ikke var det nesten godt gjort!

 

Etter at jeg stilte opp til 180 eller hva søren bladde jeg ikke igjennom alle profilene heller. Jeg gikk lei, og fikk dårlig samvittighet siden jeg stemte Nope på så mange. Så jeg sletta profilen og appen :p

Itte noe for meg.

Lenke til kommentar

Satser på at jeg har fått rating innen i morgen samme tid da, har fått noen treff allerede.

 

Forøvrig syns jeg det var mye mer "stygge" (ja, alle er fine på sin egen måte, men i mitt hodet er de ikke pene nok) på Hot or Not! enn Tinder.

Helt enig, Tinder er mye bedre. Jeg slettet nettopp Hot or Not, orket ikke mer. Altfor mange unger, og 3/4 av matchene bodde minst 3 timer unna.

Lenke til kommentar

Ikke meg det angår det med avstand, er en jente jeg føler vi har utrolig bra kjemi imellom, masse felles ting og bare rett og slett gjennomført bra forhold nå. Men hun er seff sammen med en kar, de har vært sammen i 6 måneder. Men til sommeren så drar han til trondheim, for å studere så... ja... :p

 

Hahaha! Så det var derfor du lurte ja. Det kommer vel mye an på det IT-Henrik skrev. Og hvis han skal studere der i 3+ år, men hun være hjemme kan det jo fort hende at de avslutter det. Hvorfor ikke bare indirekte prøve å finne ut hva hun tenker om det?

Lenke til kommentar

Ikke meg det angår det med avstand, er en jente jeg føler vi har utrolig bra kjemi imellom, masse felles ting og bare rett og slett gjennomført bra forhold nå. Men hun er seff sammen med en kar, de har vært sammen i 6 måneder. Men til sommeren så drar han til trondheim, for å studere så... ja... :p

Haha! Alt er lov i krig og kjærlighet, er det ikke det de sier? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...