Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Denne posten forklarer det bedre enn jeg har mulighet til å skrive her:

 

Why the community dogma of approaching sets until you "go numb" is a really bad idea

http://www.pua-zone.com/showthread.php?2550-Why-the-community-dogma-of-approaching-sets-until-you-quot-go-numb-quot-is-a-really-bad-idea&highlight=nomorefatchix

 

Anbefaler folk her å lese tråden

 

edit: leif

Takk. Grei informasjon det der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd tinder? Møtte en jente i går og pulte henne, og i dag skal jeg møte en ny en.

Ja, jeg har! Møtte en derfra jeg holder på med nå. Kommer til å prøve igjen hvis dette ikke fungerer tror jeg, selv om sikkert 99 % av dem kun vil pule. Det var i hvert fall en enkel og moro måte å få oppmerksomhet på :p Og jeg fikk en hel haug med matcher ;)

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Har møtt tre selv. Hun ene har jeg fortsatt sex med i ny og ne, men hun andre var kjip. Veldig tilfeldig med hun siste faktisk. Skulle på byen å treffe ei venninne som hadde besøk fra Oslo her om dagen, så dro ut i 1-tiden. Møtte venninnen min, og hennes to venninner fra Oslo. Viste seg at jeg hadde matchet med hun ene fra Oslo på tinder tidligere den kvelden, haha. Det første hun sa var "Åh, vi matchet i sted jo". Så ble sittende å snakke med hun en del, men hadde planer om å stå opp tidlig dagen etterpå så dro fra utestedet før de andre. Ga hun nummeret mitt først, og rota litt, så stakk jeg. Da jeg hadde kommet hjem og lagt meg sendte hun meg melding og ba meg komme bort, og sove med henne i stedet. Var litt skeptisk, var ikke så gira på å ta taxi bort, så prøvde å få henne hit i stedet. Men klarte til slutt ikke å si nei, så endte opp med å ta taxi bort til henne rundt halv 5 på morgenen. Klarte ikke å stå opp særlig tidlig, dessverre.. Men hun var såpass god i senga, så det var vel verdt det.

 

Tinder gjør det nesten for lett, egentlig. Har planer om å møte to til i løpet av neste uke. Tror jeg har fått rundt 15 telefonnumre på kanskje 17-18 forsøk, dessverre har en del av de vært litt for langt unna, og noen har vært litt for flinke til å ta bilder av seg selv i forhold til hvordan de egentlig ser ut. Sørger alltid for å sende litt snapchats frem og tilbake nå, så jeg har et litt bedre inntrykk av hvordan de ser ut på ordentlig.

Endret av Coffee Break
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha ja det er noen som er sykt flinke på bildene. De ser helt normale ut men i virkelighete har de 3 dobbelthaker, lurer på hvordan de får det til

Man må bare granske bildene nøye nok før man velger seg ut en/ei man vil treffe, men gutter er kanskje litt lettlurte der ;)

Endret av Lykke-lita
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har faktisk lekt med tanken om å lage meg tinder sjøl. Mest for å sjekke ut hva greia er. :p

Kjenner flere jenter som bare har det fordi det er gøy. Møter vel neppe mannen i mitt liv via en app uansett

Hvem vet? Kanskje du gjør det! :closedeyes: Det er uansett vanvittig festlig, jeg har funnet et par karer - en jeg holder litt på med og en annen som lar meg sove over og fungerer som sengevarmer når jeg er ute på byen (det har jeg ikke benyttet meg av enda, for jeg er usikker på om jeg synes han er kjekk nok til at jeg gidder å ligge med han).

Lenke til kommentar

Binc skjerpings! Kom til ksu å bli full med megheller!! :D

Jeg og du hadde vært perfekt.... Som et eventyr :D .

 

Til deg ciklide, som et tegn på min kjærlighet:

 

 

____________________________________________

 

Jeg tror jeg ikke skal rydde leiligheten min, som ser halvveis bombet ut, for det vil bare få meg "outcome" dependent. Så nå kan jeg heller bruke det som en unnskyldning :D .

Endret av Because I need change!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig kvikkna til etter gårsdagens grisefylla! Gin </3 Fikk nr til ei skikkelig digg blondine, hu sku være med på nach, fant ut at hu hadde type. Noen andre får være den homewreckeren, jeg er jo en snill gutt. Glad jeg fikk med meg noen andre hjem, for hu første sendte meg 4 mld om at hu ville på nach..

 

Forøvrig drittmisunnelig på de som bor i storbyer og har Tinder...

Endret av SKAÐI
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...