Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Endelig kvikkna til etter gårsdagens grisefylla! Gin </3 Fikk nr til ei skikkelig digg blondine, hu sku være med på nach, fant ut at hu hadde type. Noen andre får være den homewreckeren, jeg er jo en snill gutt. Glad jeg fikk med meg noen andre hjem, for hu første sendte meg 4 mld om at hu ville på nach..

 

Forøvrig drittmisunnelig på de som bor i storbyer og har Tinder...

Jeg er misunnelig på de som bor i større byer ;) . Skal ut nå kl 1 (på lørdager), for det er eneste gang det er liv på byen her jeg bor nå.

 

________________________

 

Dagens reminder (ovenfor meg selv):

 

Hodet lager alle mine unnskyldninger, og den er jævlig god på det.

 

______________________________

 

Tenkte litt tidligere i dag, at jeg kommer til å være så jævlig redd i framtiden, at jeg ikke burde være redd i dag, for da lover det dårlig for framtiden.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og sånn går nu dagan.

 

Bestemte meg før jeg dro ut i dag at jeg skulle drikke mindre, og snakke mere. Drakk bare to halvlitere før jeg dro ut og åpnet det første og beste jeg så i barkøen da jeg kom ut. Ble sittende å prate med henne hele kvelden kun avbrutt av en liten periode med dansing og fikk eskalert henne greit nok. Var vel ikke noe tvil mellom oss hvorfor vi skulle hjem sammen, men nå ligger hun altså å sove på sofaen ved siden av meg. Blandet et par drinker til oss og skulle bare på do. 2 minutter senere kommer jeg ut og da har hun sloknet. Prøvde å skremme liv i hu, men er tydelig helt mørkt... meh.

Lenke til kommentar

Haaha hellno! Æekje nå haremskank!!! :D

Haremprinsesse ;) .

 

___________________________

 

Dagens kveld:

 

To uker siden sist merket jeg godt. Fy faen hvor ukalibrert jeg var i starten.

 

Men gikk helt greit etterhvert. Men sitter med en følelse av at jeg suger, hmm...

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Og sånn går nu dagan.

 

Bestemte meg før jeg dro ut i dag at jeg skulle drikke mindre, og snakke mere. Drakk bare to halvlitere før jeg dro ut og åpnet det første og beste jeg så i barkøen da jeg kom ut. Ble sittende å prate med henne hele kvelden kun avbrutt av en liten periode med dansing og fikk eskalert henne greit nok. Var vel ikke noe tvil mellom oss hvorfor vi skulle hjem sammen, men nå ligger hun altså å sove på sofaen ved siden av meg. Blandet et par drinker til oss og skulle bare på do. 2 minutter senere kommer jeg ut og da har hun sloknet. Prøvde å skremme liv i hu, men er tydelig helt mørkt... meh.

 

Får satse på at det blir noe på deg når hun kvikner til om noen timer da.

 

Ellers er det alltid like hærlig å gå gjennom byn etter å ha stengt baren kl 4 vel vitende om at jeg kan sette meg i bilen å kjøre rett hjem. Slippe alt taxi/nattmatmaset og selvfølgelig hangoveren dagen derpå.

Lenke til kommentar

 

Teach me your ways. Her stopper samtalene som regel etter 5-6 meldinger.

Først http://www.0330.no/2013/12/hvordan-treffe-jenter-pa-tinder.html#.UtJaDbR1ac0

 

Så kommer det jeg pleier å gjøre. Det er mulig at dette er ubrukelige råd for dere

 

Etter jeg får match åpner jeg med "Hei :)". Så spør jeg om hun er ny på tinder, hvor hun kommer fra etc. Hun er (delvis) interessert siden dere har matchet, så man trenger ikke å "game" henne, men ting må bli litt useriøst ganske kjapt. Spill litt på stereotypier og mange antakelser. Gjør man ikke dette er jeg redd man blir akkurat som "alle andre", dvs. "kjedelig".

 

Litt ut ifra hvordan hun svarer(lite konkret råd, men det kommer med erfaring. Hvor interessert hun er, hvor lett samtalen går kan si noe om tidspunkt) så vet jeg omtrent når jeg kan spørre om å gjøre noe. Vanligvis blir det en "Har du lyst til å ta en øl på mandag eller tirsdag?". Baren er selvsagt i nærheten av der jeg bor, og da er det ikke så vanskelig å foreslå å dra til meg etter noen øl for å gjøre X, Y eller Z.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke jeg har snakket med en eneste jente om seriøse greier enda, type jobb, utdanning, interesser også videre. Jeg bare orker det ikke.

 

Jeg åpner som regel med "Er du klar for testen, *****?". Jenta blir alltid litt nysgjerrig. Deretter fortsetter jeg bare med å stille helt tåpelige spørsmål, alt jeg føler for egentlig. Bare sørger for å ha en litt seksuell undertone. Har alltid med spørsmålet om spooning, type "lillespoon eller storespoon", også fortsetter jeg med "hva gjør du hvis storespoon får boner?". Får alltid positivt svar, haha. Tar alltid med spørsmålet "hvitvin eller rødvin?". Så spør jeg om nummeret, og kommer med en teit unnskyldning om at det er slitsomt å bruke tinder eller noe hvis hun ikke vil gi det fra seg med engang. Funker alltid. Med engang jeg har fått nummeret sørger jeg for å få et nytt bilde av henne hvor hun har med noe jeg bestemmer i bildet, type skje, fjernkontroll eller noe sånt, for å få bekreftet at hun ser pen ut (sier det er fordi jeg er redd hun er en 300kg tung gammel mann).

 

Og så sier jeg at hun må bli med på film, varme tepper og typen vin hun syntes var best, hjemme hos meg. De er alltid med. Prøver å få til daten samme kveld, dagen etter eller senest 2 dager etter, så slipper jeg å tekste henne i mellomtiden.

 

Ble forresten med hun siste tinder-jenta hjem i natt og. Har faktisk fysisk vondt i penis, herregud hun ga seg aldri

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Så, jeg har laget meg tinder, og til dere gutta som anklager jentene for bildefusk; it goes both ways ass...

Jenter på tinder er like addicts

 

Altså dem liker bare for at folk skal like dem slik dem føler seg bedre

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Jenter på tinder er like addicts

 

Altså dem liker bare for at folk skal like dem slik dem føler seg bedre

Jeg trodde greia var at du ikke så hvem som likea deg før det var match?

 

Uansett, sletta det etter ett par timer. Likea stort sett bare folk jeg kjente fra før hah . Når jeg går inn på profilene og begynner bla i bildene mister jeg fort interessen heh

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg trodde greia var at du ikke så hvem som likea deg før det var match?

 

Uansett, sletta det etter ett par timer. Likea stort sett bare folk jeg kjente fra før hah . Når jeg går inn på profilene og begynner bla i bildene mister jeg fort interessen heh

Dette fra noe en annen sa altså ikke fra meg, greia var at dem bare liker slik at vist samme person liker dem tilbake får dem bedre selvfølelse slik som når du skriver en kommentar og du får liker på innlegget

Lenke til kommentar

Dette fra noe en annen sa altså ikke fra meg, greia var at dem bare liker slik at vist samme person liker dem tilbake får dem bedre selvfølelse slik som når du skriver en kommentar og du får liker på innlegget

Så de bare liker alle sammen?

Haha jeg likte 5-6 personer som jeg ikke kjente men alle var ganske langt unna. Hadde fått to match med randoms da jeg sletta meg men chatta bare med kompisene mine.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...