Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh. Kjærlighet er bare tull.

Mye av det sosiale rundt kjærlighet er tull. Men kjærligheten i seg selv, uten begrensning og farger, er svært så vidunderlig.

 

Dessverre er det alt det andre pisset rundt som ødelegger.

 

Men jeg får gi det tid...

Tiden leger alle sår, som de sier.

 

Men det betyr ikke at arrene forsvinner. De vil fortsatt være der. Alle de negative tingene i livet ditt vil du fortsatt huske, dag ut og dag inn. Men du lærer deg selv å leve med de, til å gjøre de til en del av deg selv.

Lenke til kommentar

"Better to have loved and lost, than never to have loved at all"

 

Har fortsatt ikke hatt ên eneste forelskelse, bare vært betatt.

Snart 22, og vet enda ikke hvordan det er. Hører bare alle andre snakke om det.

 

Så vær glad du blir lett forelsket. Mye glede i å være betatt av noen, så kan bare tenke meg hvordan det er når det kommer til en forelskelse.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Du skrev ikke det.

 

Du skrev ikke noe om klokkeslett her. Jeg skrev det, så påstanden din faller på sin egen urimelighet. Skal vi avslutte denne lille bagatellen nå? :)

Lenke til kommentar

Har fortsatt ikke hatt ên eneste forelskelse, bare vært betatt.

Snart 22, og vet enda ikke hvordan det er. Hører bare alle andre snakke om det.

 

Så vær glad du blir lett forelsket. Mye glede i å være betatt av noen, så kan bare tenke meg hvordan det er når det kommer til en forelskelse.

 

Hvordan kan du vite at du aldri har vært forelsket når du aldri har vært det? Kanskje du er forelsket når du er betatt? Hva er forskjellen?

 

(Tror heller egentlig aldri jeg har vært forelsket. Men betatt? Jada!)

Lenke til kommentar

Hvordan kan du vite at du aldri har vært forelsket når du aldri har vært det? Kanskje du er forelsket når du er betatt? Hva er forskjellen?

 

Betatt er utseendemessig, det overfladiske. Mens en forelskelse er mer personlighet, oppførsel ol.

 

Har for eks. aldri følt at jeg vil være med personen heletiden, får ikke sommerfugler i magen, blir ikke helt i hundre av en melding, har aldri hatt fokuset mitt helt på den ene og bare ene osv.

 

Når du får høre og ser hvordan de andre oppfører seg, og ser at du aldri har vært i nærheten av å ha det slik, en grunn til at det ikke er en forelskelse. Og om det hadde vært en forelskelse, så hadde jeg nok følt det følelsesmessig, og ikke bare seksuelt.

 

Sist jeg sjekket, så var det bare jeg som kunne avgjøre om jeg er forelsket eller ikke.

Lenke til kommentar

Om jeg skal utvikle noen følelser, trenger jeg tid og noen som klarer å forholde seg til dette, uten å stresse og legge et press på meg. Blir fort skremt og leter fort etter en utvei, om det blir for mye.

 

Kan bruke et halvt år bare på å si at jeg er glad i personen. Men sålangt, har det ikke vært følelser. Har bare brydd meg om personen, og trivdes i selskapet.

Lenke til kommentar

Eg er ikkje skapt for å leve i eit samfunn der alle menn tener greit, og kvinner er økonomisk uavhengige og kan velje partner alt etter kven dei likar å vere saman med. Feminismen er ei katastrofe for meg. Viss eg berre hadde vore fødd 50 år tidlegare, hadde eg levd eit mykje betre liv. Dei sterke sidene mine er initiativ, intelligens og innsatsvilje. Eg kunne ha klart å tene pengar som andre ikkje hadde klart å tene, og på den måten kunne eg òg ha klart å finne ei kvinne som ville leve saman med meg. Men i dag er spelereglane annleis enn dei alltid har vore tidlegare, og no vert eg lett utkonkurrert av dei fleste andre menn. Eg er verken morosam, sjølvsikker eller aggressiv. Det vil vere undergangen min.

Lenke til kommentar

Eg er ikkje skapt for å leve i eit samfunn der alle menn tener greit, og kvinner er økonomisk uavhengige og kan velje partner alt etter kven dei likar å vere saman med. Feminismen er ei katastrofe for meg. Viss eg berre hadde vore fødd 50 år tidlegare, hadde eg levd eit mykje betre liv. Dei sterke sidene mine er initiativ, intelligens og innsatsvilje. Eg kunne ha klart å tene pengar som andre ikkje hadde klart å tene, og på den måten kunne eg òg ha klart å finne ei kvinne som ville leve saman med meg. Men i dag er spelereglane annleis enn dei alltid har vore tidlegare, og no vert eg lett utkonkurrert av dei fleste andre menn. Eg er verken morosam, sjølvsikker eller aggressiv. Det vil vere undergangen min.

Initiativ, intelligens og innsatsvilje er akkurat de egenskapene du trenger for å lære deg hvordan du får deg jenter. Humor og selvsikkerhet kan trenes opp. Aggresjon er på ingen måte relevant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...