Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Jippii var en ting, men best husker jeg snadder.com og biffit.com , var 2 nettsamfunn med hovedsaklig rogalendinger.

 

Hooka opp med jævlig mye "damer" via de 2 sidene, men den gang eide jeg jo ikke skam ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått kontakt med ei jente på facebook. Jeg kan nesten ikke logge på uten at meldinger popper opp. Sånn har det vært hver dag i tre uker nå. Jeg har aldri truffet noen over nettet før, så derfor spør jeg dere: hvor normalt er dette? Jeg synes at det er frustrerende, for jeg er ikke så pratsom at jeg klarer å holde en samtale gående i lang tid og jeg begynner å slippe opp for mulige samtaleemner.

Lenke til kommentar

2 måneder nå. Alt jeg vil er å ha hun tilbake, mens hun bare vil være venner. Å bli friendzonet er ille nok, å bli det etter man har vært sammen med en person er kanskje enda verre.

Har vært så mye frem og tilbake med hun siden da. Noen ganger har hun gitt meg håp om at det blir en fortsettelse, mens andre har det ikke vært aktuelt. Lørdag sa hun at det ikke bli noe, helt klart. Er så forbanna tungt. Var jenta jeg ville dele livet mitt med. :(

Lenke til kommentar

Jeg er forelska i ei jente. De fleste guttene på trinnet sikler etter henne, men det virker ikke helt som hun innser det selv. Jeg føler hun er på mye høyere nivå enn meg og tør derfor ikke å ta kontakt. En annen grunn er at jeg er ganske selvsikker generelt men når det kommer til dialog blir det ofte litt kleint og klarer liksom ikke å vise helt hvem jeg er Anonym poster: d8cadd280e05c12a90447f35cd5c4767

Lenke til kommentar

2 måneder nå. Alt jeg vil er å ha hun tilbake, mens hun bare vil være venner. Å bli friendzonet er ille nok, å bli det etter man har vært sammen med en person er kanskje enda verre.

Har vært så mye frem og tilbake med hun siden da. Noen ganger har hun gitt meg håp om at det blir en fortsettelse, mens andre har det ikke vært aktuelt. Lørdag sa hun at det ikke bli noe, helt klart. Er så forbanna tungt. Var jenta jeg ville dele livet mitt med. :(

Du piner deg selv. Du er litt som en røykeslutter som går rundt konstant med en uåpnet pakke sigg i lomma. Tror du må gi opp å gå rundt å håpe på denne fortsettelsen. Kanskje blir det noe av når begge er eldre, god knows, det skjer. Men for nå er slaget tapt, og et eventuelt vennskap blir kun en smertefull løgn. Det gjør jævlig vondt å se fremover når nakken er låst andre veien, men det er det du må gjøre, og ta deg tiden du trenger.

 

Du kommer fortere til topps om bakken er bratt, eller hva faen de sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg vet det blir sånn, men klarer liksom ikke komme over hun. Er så mye i hverdagen som minner meg om henne siden vi hadde så mye felles. Spesielt musikken. Meste der minner meg om hun. Blir jo ikke bedre at jeg de siste 7 dagene har drømt om jenta hver natt. Jeg vet jeg ikke får hun nå, og håper på fremtiden, men vil liksom at det skal skje nå. Har tenkt på å bryte kontakten med hun, men klarer det bare. Hun betyr alt for mye for meg til at jeg skal klare det. Har egentlig bare lyst å se hun nå og, om det så bare er som venner. Er så alt for lenge siden. :(

Lenke til kommentar

Er friend zone en fact?

Inviterte ei jente jeg liker godt til film på Lørdag, det gledet hun seg til, men vet ikke hva hun tenker om oss. Å kysse henne tror jeg ville vært risky, vi har vært ute på saker før men det er vanskelig å vite hva hun tenker.

 

Hva mener dere jeg bør gjøre? Har jo god sjans nå når hun først kommer på besøk. Anonym poster: 378bc860107574ba5ae93f0a297d4434

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...