Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, må bare si det som det er. Fordi jeg kan ikke ha det sånn lengre.

 

Og jenter forstår absolutt ikke denne spilledilla. De bare "det ekke så ille" eller "wow, spiller han så mye...?"

Når det ikke var det som var greia engang.. Fantastisk.

Og tusen takk. Jeg gruer meg, men det må gjøres.

 

Bra at du selv innser at DU ikke kan ha det sånn lengre.

 

Og ja, husker godt når jeg skulle forklare raiding og materialfarming i wow til eksen, det var en interessant samtale om prioriteringer. Har jo innsett i ettertid at jeg var et komplett rasshøl, men hun skjønte virkelig ikke hvordan det kunne ta så lang tid og mente at jeg burde klare å bruke mindre tid.

 

Og som andre sier her, dette kan føre til at han faktisk innser et par ting. Men det kan vel også nevnes at du har gitt han et ultimatum tidligere, og man ser jo hva dette har ført til. Så er det jo da et spørsmål om det er verdt det for deg, med tanke på alle problemene tidligere..

Lenke til kommentar

Jeg hadde besøk av en hyggelig jente på film i helgen, vi kommer godt overens. Hun er smart, søt og veldig hyggelig. Har vært ute på andre ting også sammen men ikke noe ''action'' per se. Jeg gir henne komplimenter så jeg tror hun vet jeg liker henne godt. Hun var hos meg en god stund i helgen hvor vi pratet, hadde mat å så på film. Dagen etter fikk jeg melding om at hun hadde hatt en drøm om meg.

Hva tror dere? Anonym poster: 378bc860107574ba5ae93f0a297d4434

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg hadde besøk av en hyggelig jente på film i helgen, vi kommer godt overens. Hun er smart, søt og veldig hyggelig. Har vært ute på andre ting også sammen men ikke noe ''action'' per se. Jeg gir henne komplimenter så jeg tror hun vet jeg liker henne godt. Hun var hos meg en god stund i helgen hvor vi pratet, hadde mat å så på film. Dagen etter fikk jeg melding om at hun hadde hatt en drøm om meg.

Hva tror dere? Anonym poster: 378bc860107574ba5ae93f0a297d4434

 

Go for it.

Lenke til kommentar

Jeg hadde besøk av en hyggelig jente på film i helgen, vi kommer godt overens. Hun er smart, søt og veldig hyggelig. Har vært ute på andre ting også sammen men ikke noe ''action'' per se. Jeg gir henne komplimenter så jeg tror hun vet jeg liker henne godt. Hun var hos meg en god stund i helgen hvor vi pratet, hadde mat å så på film. Dagen etter fikk jeg melding om at hun hadde hatt en drøm om meg.

Hva tror dere? Anonym poster: 378bc860107574ba5ae93f0a297d4434

 

Garantert keen, men tør ikke innrømme det.

 

Forbanna samfunn altså, hvorfor kan ikke ting bare bli sagt rett ut som det er uten alt skyggespillet? Mann til kvinne interaksjon nå om dagen er noe av det mest latterlige som finnes. Rykk og napp i begge retninger, ingen har peiling på hva som foregår og man snakker et helt ulogisk språk seg imellom: "Jeg hadde en drøm om deg" Hvorfor ikke bare si det som det er ?!

Lenke til kommentar

Garantert keen, men tør ikke innrømme det.

 

Forbanna samfunn altså, hvorfor kan ikke ting bare bli sagt rett ut som det er uten alt skyggespillet? Mann til kvinne interaksjon nå om dagen er noe av det mest latterlige som finnes. Rykk og napp i begge retninger, ingen har peiling på hva som foregår og man snakker et helt ulogisk språk seg imellom: "Jeg hadde en drøm om deg" Hvorfor ikke bare si det som det er ?!

Okey takk.

Enig hadde gjort ting endel lettere! :)Anonym poster: 378bc860107574ba5ae93f0a297d4434

Lenke til kommentar

Forbanna samfunn altså, hvorfor kan ikke ting bare bli sagt rett ut som det er uten alt skyggespillet? Mann til kvinne interaksjon nå om dagen er noe av det mest latterlige som finnes. Rykk og napp i begge retninger, ingen har peiling på hva som foregår og man snakker et helt ulogisk språk seg imellom: "Jeg hadde en drøm om deg" Hvorfor ikke bare si det som det er ?!

 

Lenke til kommentar

Ja, må bare si det som det er. Fordi jeg kan ikke ha det sånn lengre.

 

Og jenter forstår absolutt ikke denne spilledilla. De bare "det ekke så ille" eller "wow, spiller han så mye...?"

Når det ikke var det som var greia engang.. Fantastisk.

Og tusen takk. Jeg gruer meg, men det må gjøres.

 

Husk at du faktisk må se at han bedrer seg og, ikke at han bare sier han skal det.

Lenke til kommentar

Deres mening angående det å fortelle om utroskap når man skal gjøre det slutt likevel? Fortelle hvorfor man gjør det slutt pga man har vært utro, eller bare si at man gjør det slutt på bekostning av at man ikke har følelser lengre for den personen?

 

Anonym poster: 1f5b887064794c36e1ee7459891c142a

Jeg hadde foretrukket å få vite hele sannheten.

Lenke til kommentar

Hardt å være kvinne i dagens samfunn, men dere trenger vel ikke bli sammen med en gamer når dere ikke aksepterer livsstilen hans.

 

Når en mann sitter og spiller har damen annledning til å forsiktig spørre, "Unnskyld, kan jeg si noe?" Hvis han da sier nei eller ikke svarer kan hun prøve på nytt to timer senere osv.

 

En mann som gamer har som mål i livet å bli best mulig om det så krever 20 timer om dagen. Det er ikke hans feil eller problem at kvinnen ikke har noe retning i livet men meningsløst daffer rundt på måfå. I steden for å syte opg klage kan hun varte opp med en lett inntakbar matbit hver fjerde time, kald drikke, tømme tissebøtten og tilby seksuell nytelse når mannen trenger en velfortjent nytelse. Fint om hun kan hinte til at mannen bør utføre kroppsvask i form av dusjing når kroppslukten begynner å kjennes litt stram. Det er utmerket om hun kan stå for det økonomiske slik at mannen kan satse 100% på gamingen.

 

Dette er satt litt på spissen, men hva er det egentlig dere forventer når dere blir sammen med en gamer? Det ligger litt i tittelen, det er ikke et A4-menneske som spiller fra tid til annen, men en gamer som spiller mesteparten av tiden og unntaksvis utfører annen aktivitet. Når dette er sagt bør det nevnes at det også er en del kvinner som er hardcore gamere.

 

47329.jpg

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Hardt å være kvinne i dagens samfunn, men dere trenger vel ikke bli sammen med en gamer når dere ikke aksepterer livsstilen hans.

Det er tydelig at du lider av psykiske problemer fra tidligere forhold hvor du ikke har fått lov til å spille så mye som du ville. Det er synd.

 

Men det har absolutt ingenting med saken som er oppe for diskusjon nå. Når fyren ignorerer jenta i flere dager, er det et enormt problem. Uansett hva slags hobby det er snakk om, hvis dama blir nedprioritert og ignorert i flere dager, har man ikke forstått hva som innebærer et romantisk forhold.

 

Ikke bare det, men jenta har jo prøvd å interessere seg i fyrens hobby, uten å få respons.

 

Jeg er en rimelig heftig gamer selv, som også har kastet bort et forhold fordi jeg har spilt for mye og vært for lite kommunikativ. Og etter det ble slutt, og jeg ble eldre, lære jeg av mine feil og innså hva som var galt med meg.

Jeg har ingen problemer med å spille 16 timer en dag. Men jeg har heller ingen problemer med å prioritere venner og evt. en kjæreste over datamaskinen. Det er tross alt litt av poenget med et forhold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg hadde besøk av en hyggelig jente på film i helgen, vi kommer godt overens. Hun er smart, søt og veldig hyggelig. Har vært ute på andre ting også sammen men ikke noe ''action'' per se. Jeg gir henne komplimenter så jeg tror hun vet jeg liker henne godt. Hun var hos meg en god stund i helgen hvor vi pratet, hadde mat å så på film. Dagen etter fikk jeg melding om at hun hadde hatt en drøm om meg.

Hva tror dere?

Quoter meg selv her.

Har fortsatt ikke hørt noe fra henne, jeg har heller ikke tatt kontakt. Trenger ikke mase hele tiden ;)

Hvordan mener dere jeg kan finne ut om hun er interessert i noe mer? Prøver å vise litt mer og mer at jeg liker henne godt, men virker ikke som hun tar hintet. Anonym poster: 378bc860107574ba5ae93f0a297d4434

Lenke til kommentar

BadCat, er du fjern eller? JEG LEVER IKKE RUNDT HAN. JEG HAR ET EGET LIV.

Forøvrig alt du sier over der er feil ift meg, så du burde passe deg litt. Han vil heller ikke ha sex med meg, så jeg kan ikke hjelpe han med det siden han er for opptatt med å GAME. Det er nesten så jeg skulle trudd du var han...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Quoter meg selv her.

Har fortsatt ikke hørt noe fra henne, jeg har heller ikke tatt kontakt. Trenger ikke mase hele tiden ;)

Hvordan mener dere jeg kan finne ut om hun er interessert i noe mer? Prøver å vise litt mer og mer at jeg liker henne godt, men virker ikke som hun tar hintet. Anonym poster: 378bc860107574ba5ae93f0a297d4434

Foreslå at dere skal finne på noe casual, noe sånn som venner gjør.

Altså noe som ikke er for intimt og gir masse rom for å prate.

 

Å bowle f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...