Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er utseende man blir tiltrukket av, men personligheten man forelsker seg i.

 

Og det er forelskelsen som slår tiltrekkingen, så personligheten er veien til en kjæreste?

Sant?

 

PS. Jeg er stygg irl, derfor lurer jeg på dette.

 

Welcome back Wendelinho. :)

utrolig hvor lett det er å kjenne deg igjen. :p

Chelsea logoen avslørte det vel egentlig mest :p

Lenke til kommentar

Alle som holder med Chelsea er èn person, da. Så det er bare en illusjon at det sitter 40.000 FORSKJELLIGE Chelsea-fans på SB?

 

Og utifra et innlegg du skrev er du 15 år.

Du har også lyst til å bli trener.

du sier at du er stygg irl.

Du skriver på nøyaktig samme måte som Wendelinho.

Og du trenger en bekreftelse på en litt merkelig påstand.

Du liker fotball.

 

dette holder for meg til å skjønne hvem du er hvertfall :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alle som holder med Chelsea er èn person, da. Så det er bare en illusjon at det sitter 40.000 FORSKJELLIGE Chelsea-fans på SB?

 

Og utifra et innlegg du skrev er du 15 år. Så alle på 15 er èn person? Ok.

Du har også lyst til å bli trener. Kan ikke flere enn èn få lov til å ønske det?

du sier at du er stygg irl. Fakta er for å innsees, og jeg er ikke eneste.

Du skriver på nøyaktig samme måte som Wendelinho. Skriver på samme måte? LOL? WTF?

Og du trenger en bekreftelse på en litt merkelig påstand. Ok. Oversette?

Du liker fotball. Ja, hvem gjør vel ikke det? :-)

 

dette holder for meg til å skjønne hvem du er hvertfall :)

Lenke til kommentar

Skal møte en fyr som jeg møtte for en uke siden (bare snakket litt med han) om noen dager, men jeg har en slik nervøs følelse. For det er av og til slik at når jeg er alene med en fyr så blir jeg kanskje litt sjenert og stille, og jeg hater når det skjer. Er til vanlig ganske sosial av meg, men det er et eller annet med å møte en jeg nesten ikke kjenner. Min største frykt er at jeg skal bli stille og kjedelig, for det er egentlig ikke slik jeg er :ohmy: Noen som har noen tips å komme med? Hva kan jeg gjør for at jeg plutselig ikke har noe å snakke om?

Lenke til kommentar

Jeg bare slenger ut noe jeg bare MÅ få sagt til noen jeg :)

 

Er blitt så sinnsykt forelsket i en jente jeg går i klasse med. Helt fra første skoledag i år har vi satt sammen på en dobbelpult. I begynnelsen hadde jeg ikke noe spesielt med følelser for henne, hun så bare OK ut, thats it! (Hadde gått i klasse med hun et år før).

 

Nå er alt forandret. Har ALDRI vært så forelsket før! Hun er så søt :) Jeg tenker på henne nesten hele tiden. Jeg har så lyst å spørre om vi skal finne på noe en dag. Er redd for å vise at jeg har fått følelser for henne i tilfelle hun ikke føler noe for meg. Vil ikke at resten av skoleåret skal bli kleint. Er altså veldig redd for at jeg bare er i "friendzona" som det kalles.

 

Hun er en veldig "erfaren" jente, og har hatt et par typer, men hun har også hatt en del one night stand etter fester, slik jeg har hørt ryktene. Jeg derimot er fortsatt jomfru og har så vidt vært nedi buksa på en jente under ekstrem alkoholisert tilstand :p Tenkte en del på at hun var "løs" før, men de tankene har egentlig bare forsvunnet nå, etter litt hjelp her fra diskusjon.no :) Nå bryr jeg meg ikke om hva hun har gjort/vært, om hun liker meg vil det bare være meg, og ikke andre hun driver på med.

 

I helgen så jeg henne uten sminke, og jeg da falt jeg ihvertfall pladask. Jeg kom gående mot henne bakfra, og når hun snudde seg ble jeg bare helt paff :p Jeg snakket litt, men måtte bare gå, var rett før ordene rotet seg sammen. Jeg gikk tilbake og snakket med henne når jeg hadde tatt meg litt mer sammen, og vi snakket og lo osv. :) Var også andre personer der da.

 

I dag, hadde vi noe greier på skolen som siste skoledag. Hun hadde pyntet seg ganske mye. Ikke overdrevet, men helt perfekt! Hadde så lyst å si hvor pen hun var, og ja, venner kan også si at en jente er pen, selv om man bare er venner, ihvertfall om hun faktisk har pyntet seg litt ekstra.

Samtidig, virket hun litt "off", som om at noe var i veien. Jeg fikk etterhvert med meg at hun sendte en del mld. med en gutt. Og fikk selvfølgelig med en gang vondt av å tenke på at hun kanskje hadde funnet en hun likte godt. Vi satt på en benk, og jeg overhørte henne snakke til en venninne av seg at hun hadde sendt en mld. til han og at han ble sur. Litt etterpå fortalte hun meg at noe "pinlig" hadde skjedd. Hun skulle egentlig på date med en type hun kjente, men hun likte han egentlig ikke så veldig godt, og ville heller si ifra før de gikk på date, enn etter/mens de var på daten. Ah, dere aner ikke hvor stor lettelse det var. Ble faktisk litt hyper, og måtte bort å spille litt fotball med noen kompiser like etter! :)

 

Litt senere gikk hun hem (for tidlig), jeg vet ikke helt hvorfor. Jeg sa aldri hvor pen hun var, jeg nevnte egentlig ikke at hun var fin i det hele tatt, og jeg angrer bittert. Det nærmeste jeg sa var vel at jeg spurte om det var en spesiell grunn til at hun hadde pyntet seg. Hun svarte da at det ikke var det. Tror dette var før jeg fikk vite at hun skulle på egentlig date.

Jeg har sendt en del mld. til hun i det siste, men egentlig fått minimalt tilbake. Hun kan bruke alt fra 20-60 min på å svare, hvis hun i det hele tatt svarer. Jeg vet hun bruker mobilen mye, for hun sender mld. til folk hele tiden. Tenker liksom at om hun hadde likt meg som mer enn venn, ville det vært mer interessant å sende mld. til meg. Nå har det ikke vært noen spesielle meldinger, bare helt lame ting, som hva som skjedde på skolen når hun var gått hjem, osv.

 

Tidligere har folk i klassen begynt å skjønne at jeg liker henne. De har også "tullet" en del med at vi liker hverandre mens vi begge er der å hører på. Jeg har pleid å bare "baile", for å ikke måtte face en pinlig situasjon :p

 

Tingen med alt jeg skriver er vel egentlig at jeg ikke ser noen tegn til at hun liker meg. Jeg pleier å få god øyekontakt med henne, selv når hun snakker med andre og jeg står litt bortenfor, for kanskje å hinte litt til at jeg føler noe :) Vi pleier som oftest bare å smile begge to. Men det er ikke nok til å få meg til å tro at det er noe i hjertet hennes som banker for akkurat meg.

 

Når alt skal sies, så føler jeg meg egentlig bare trist, fordi jeg ikke har sett noen hint fra henne. Har også tenkt litt på at om jeg ikke får henne, skal jeg bare gi opp kjærligheten. Da er jeg faen ikke ment til å ha noen. Føler jeg har "ventet" lenge nok på at det blir min tur å finne en jente, og jeg er lei av å prøve å finne noen :)

 

Ah, det ble mer enn jeg hadde trodd, men godt å få skrevet det ned :) Står mye info her nå, så håper ikke hun skjønner hvem jeg er om hun leser dette :p Vil ikke virke som en "svak" eller "overfølsom" person, men akkurat dette måtte jeg bare si til noen. Håper litt på at noen har noe å si om situasjonen, selv om det kanskje ikke er mye å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg tror det viktigste er at du sier noe. Gjør f.eks ingenting om du sender en melding i morgen for eksempel og skriver noe sånt som "Takk for sist, nevnte jeg at jeg synes du var veldig pen i går?". Det vil hun nok sette pris på uansett.

 

Videre så må du bare fortsette som du har gjort, men gjerne prøve å være litt mer frempå, du må gjøre noen større fremstøt, hinte litt mer, fortelle litt. Kanskje ikke si rett ut hva du føler (en del blir skremt av dette), men slenge ut noen følere. Du må bare se opp for vennefellen. Hvis ting tar for lang tid er det lett for at det aldri blir noe mer.

 

Når det kommer til dette med at du har vært lite seksuelt aktiv, så har det ingenting å si. Dersom hun er noe å ta vare på så vil hun takle det helt fint, noe de aller fleste gjør. Men, jeg mener at det er greit om du er åpen med henne om det, forteller henne det hvis ting viser seg at det går i den retningen.

 

Uansett, lykke til. Jeg har tro på at dette kan gå din vei.

 

God Jul!

 

Freebird!.. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det viktigste er at du sier noe. Gjør f.eks ingenting om du sender en melding i morgen for eksempel og skriver noe sånt som "Takk for sist, nevnte jeg at jeg synes du var veldig pen i går?". Det vil hun nok sette pris på uansett.

 

Videre så må du bare fortsette som du har gjort, men gjerne prøve å være litt mer frempå, du må gjøre noen større fremstøt, hinte litt mer, fortelle litt. Kanskje ikke si rett ut hva du føler (en del blir skremt av dette), men slenge ut noen følere. Du må bare se opp for vennefellen. Hvis ting tar for lang tid er det lett for at det aldri blir noe mer.

 

Når det kommer til dette med at du har vært lite seksuelt aktiv, så har det ingenting å si. Dersom hun er noe å ta vare på så vil hun takle det helt fint, noe de aller fleste gjør. Men, jeg mener at det er greit om du er åpen med henne om det, forteller henne det hvis ting viser seg at det går i den retningen.

 

Uansett, lykke til. Jeg har tro på at dette kan gå din vei.

 

God Jul!

 

Freebird!.. :)

 

Takk for svaret :) Godt å høre at folk faktisk tror dette kan gå. Jeg har flere ganger bestemt meg for at nå, nå SKAL jeg prøve litt hardere, men så blir det bare ikke sånn når jeg møter hun. Av en eller annen grunn føler jeg også at jeg ikke tør å si at hun er pen osv. om det er venninner av hun der, eller klassekamerater. Vil som sagt ikke ha en slik pinlig situasjon der de begynner å le og gjøre "narr" av meg og si: Seee han liker hun da. Hater å bli testet på sånne ting. Men uansett, nå får jeg nok sove litt bedre etter å ha lest svarene :)

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri sendt den meldinga, og det burde ikke han heller. Han kunne gitt henne et kompliment der og da, men passet på at det ikke hadde blitt et kompliment som lyser "jeg har en crush på deg og det er derfor jeg gir deg komplimenter". Han måtte ha sagt det på en langt mer casual måte.

 

Det er altfor opplagt hvor han vil hen, hvis han sender den meldinga. Det dreper alt håp om noen spenning mellom dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg ville aldri sendt den meldinga, og det burde ikke han heller. Han kunne gitt henne et kompliment der og da, men passet på at det ikke hadde blitt et kompliment som lyser "jeg har en crush på deg og det er derfor jeg gir deg komplimenter". Han måtte ha sagt det på en langt mer casual måte.

 

Det er altfor opplagt hvor han vil hen, hvis han sender den meldinga. Det dreper alt håp om noen spenning mellom dem.

Der er vi tydeligvis uenige. Jeg tror du legger litt mer i det enn nødvendig, men for alt i verden. Du er i din fulle rett til å ha din mening, men jeg kommer ikke til å gå tilbake på det jeg sa. :)

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri sendt den meldinga, og det burde ikke han heller. Han kunne gitt henne et kompliment der og da, men passet på at det ikke hadde blitt et kompliment som lyser "jeg har en crush på deg og det er derfor jeg gir deg komplimenter". Han måtte ha sagt det på en langt mer casual måte.

 

Det er altfor opplagt hvor han vil hen, hvis han sender den meldinga. Det dreper alt håp om noen spenning mellom dem.

 

Sender nok ikke den meldingen nei. Enig i at jeg burde sagt det der og da, og jeg torturerer meg selv med tanken på at jeg ikke gjorde det. Hun ser jo alltid pen ut, så jeg får nok en ny sjangse til å si det igjen ;)

Når det gjelder det at jeg skrev "har sendt en del meldinger til henne, men ikke fått noe tilbake", så kan det virke som om jeg har spammet henne. Det har jeg ikke. Men har bare vært unødvendige meldinger som hun kanskje ikke har sett noen god grunn i å bruke penger på, og jeg bør kanskje ikke sende slike meldinger ;) Når det gjelder det at hun bruker lang tid på å svare, så vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri sendt den meldinga, og det burde ikke han heller. Han kunne gitt henne et kompliment der og da, men passet på at det ikke hadde blitt et kompliment som lyser "jeg har en crush på deg og det er derfor jeg gir deg komplimenter". Han måtte ha sagt det på en langt mer casual måte.

 

Det er altfor opplagt hvor han vil hen, hvis han sender den meldinga. Det dreper alt håp om noen spenning mellom dem.

Der er vi tydeligvis uenige. Jeg tror du legger litt mer i det enn nødvendig, men for alt i verden. Du er i din fulle rett til å ha din mening, men jeg kommer ikke til å gå tilbake på det jeg sa. :)

 

Jeg har ikke gjort noe forsøk på å få deg til å gå tilbake på forslaget ditt, og vi to trenger heller ikke å være enige om hva som er den beste strategien. Jeg ga han min oppfatning av meldinga.

 

Med den meldinga kan hun ikke tenke noe annet enn at han liker henne, og det er tusen andre måter som er bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...