Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før dere bygger hus, se på Norske Byggeklosser med Rolv Wesenlund. Artigste norske komedien noensinne, om en som skal bygge hus og alt byråkratihelvetet som oppstår med diverse inspektører, slitsomme naboer osv. Fantastisk film. De fleste rollene spilles av Wesenlund.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nie: For vår del er dette en tidkrevende prosess, og det er ingen sjanse i hele verden at vi er kommet særlig langt før jeg er diger. Og vips så har jeg en liten en på hofta og da er jeg heller ikke til stor hjelp. Så vi får ta det som det kommer. Har en pappa som er flink og glad i å snekre, en mamma som er verdensmester i tapet, og en bestefar som elsker å legge gulv så det skal nok gå selv om jeg ikke er til store hjelpen. Om vi så hadde bygd nuh hadde jeg ikke vært særlig til hjelp, for jeg er helt ødelagt etter jobb om dagene. Så sliten at det ikke skulle vært lov :blush:

 

Bytex: Vi har gått med byggeplaner veldig lenge, og filmen har vi allerede sett :)) Likte spesiellt godt den frekke naboen som er så typisk nabo som det går an :!:

Lenke til kommentar

Om det er en trøst, så er den slitenheten noe som går over etter første trimester, og kommer fint tilbake i tredje. For å si det slik, jeg håper ikke mannfolket ditt har fotfobi, for det deiligste som er når du virkelig begynner å kjenne på kroppen at det er noe i magen, er en laaang og god fotmasasje. Tror ikke jeg noensinne har elsket eller kommer til å elske min så høyt som når han masserer bena mine. :p

Lenke til kommentar
Bella86: vært der selv haugevis av gangerog på enkelte av de har det vist seg at de hr vist veldig godt hvem jeg har vært når jeg har blitt litt kjent med de. Prøv å ta kontakt med han (et "hei" gjør ofte susen) og se hvor det bringer deg videre. i verstee fall blir det ikke noe så du har ingenting å tape.

 

Skulle ønske jeg turte det! Vi går på samme studie med mange elever, 300+, men utenom det har vi ikke noe kontakt så det blir vanskelig å finne en grunn til å si hei eller starte en samtale sånn ut av det blå.. sjenert.gif

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jepp, absolutt. Egentlig lager jeg mest middager, av den enkle grunn at jeg har kommet hjem først fra skolen. Nå som jeg derimot i tillegg har fått meg jobb og ikke kommer hjem før klokka halv ni, er det naturlig at han lager maten (siden han ikke har jobb). Synes han har taklet det bra, jeg hjelper til å finne meny og så tar vi utgangspunkt idet. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Åh.. Kjærestens hjemmelagde mat er best! :)

Her er det jeg som lager maten, og hjemmelaget er helt klart det beste :thumbup:

Jeg lager alt fra kjøttkaker, sauer til supper. Leker ikke kjøkken.

Elsker å lage mat, og kunne sikkert ha laget litt mere gjærbakst også, men det stopper seg med mangel på bakeboller og kjøkkenmaskin. Ny tv og sofa skal en ha, men kjøkkenstæsj? neeh.. :p

Som mannfolk flest, så setter kjærest stor pris på en god middag etter arbeid :w00t:

Lenke til kommentar
Åh.. Kjærestens hjemmelagde mat er best! :)

Her er det jeg som lager maten, og hjemmelaget er helt klart det beste :thumbup:

Jeg lager alt fra kjøttkaker, sauer til supper. Leker ikke kjøkken.

Elsker å lage mat, og kunne sikkert ha laget litt mere gjærbakst også, men det stopper seg med mangel på bakeboller og kjøkkenmaskin. Ny tv og sofa skal en ha, men kjøkkenstæsj? neeh.. :p

Som mannfolk flest, så setter kjærest stor pris på en god middag etter arbeid :w00t:

Har egentlig alltid lurt på hvordan man lager sau. :innocent:

Lenke til kommentar
Åh.. Kjærestens hjemmelagde mat er best! :)

Her er det jeg som lager maten, og hjemmelaget er helt klart det beste :thumbup:

Jeg lager alt fra kjøttkaker, sauer til supper. Leker ikke kjøkken.

Elsker å lage mat, og kunne sikkert ha laget litt mere gjærbakst også, men det stopper seg med mangel på bakeboller og kjøkkenmaskin. Ny tv og sofa skal en ha, men kjøkkenstæsj? neeh.. :p

Som mannfolk flest, så setter kjærest stor pris på en god middag etter arbeid :w00t:

 

Enig, selv lager jeg alltid mat fra bunnen av - det betyr alt, også sauser og den slags. Uansett er hjemmelaget mat billigst har jeg funnet ut, spesielt når det kommer til gjærbaks (f. eks brød osv).

 

Og jeg lager fint boller og brød uten kjøkkenmaskin. Tar kanskje litt lengre tid, og det kan bli trangt i kjøkkenkroken, men det går nå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...