Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Tror jeg hadde sett dumt på fyren dersom det plutselig var en random tulling som stoppa meg midt i gata/skolegårde og bare "hey, vil du se et trylletriks?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg hadde sett dumt på fyren dersom det plutselig var en random tulling som stoppa meg midt i gata/skolegårde og bare "hey, vil du se et trylletriks?"

Det må jo da følge noe morsomt, selvsagt. Jeg mente heller ikke stoppe henne, heller når hun sitter/står et sted, kan han slentre forbi og "tilfeldig" si over skulderen "øy, vil du/dere se noe stilig?". Funker så fint atte.

Lenke til kommentar

Jeg rådigga ei jente som starta på et kurs sammen med meg, men vi satt langt fra hverandre..hun masa på venninna si om at hu ikke hadde blyantspisser. Vel, første matpause stakk jeg på nærmeste kjøpesenter og skaffa det, og gikk bort og sa hun kunne få låne min. Da satt plutselig praten helt løst, og vi kalte blyantspissern for "Hora".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Her er det perfekte klesplagg å ha på seg for dere gutter første gang dere hilser på svigers. For å gi et godt førsteinntrykk altså. Foreslo det nettopp for typen. :p

 

 

 

princess_slut.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg er selvsagt HELT med. :p

Den skal jeg huske. Får gå til innkjøp så snart jeg kan. Så kan vi fortelle her hvordan det gikk senere en gang. ^^

 

T-skjorta finnes ikke? Skuffende.

Finnes ikke? hva mener du? Jeg fikk lagt den i mitt "cart" i alle fall.

Lenke til kommentar
T-skjorta finnes ikke? Skuffende.

Finnes ikke? hva mener du? Jeg fikk lagt den i mitt "cart" i alle fall.

 

Jeg mente bare at det ikke var et bilde av selve t-skjorta med trykk på. Siden t-skjorta er litt krøllete uten at teksten er det.

 

Men hvis du får bestilt så er det ikke noe problem :new_woot: edit: finnes vel uansett steder hvor du kan bestemme trykket selv.

 

Dumme meg.

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar

Nå er jeg skikkelig forvirra. Jeg var litt keen på ei jente før hu ble sammen med en annen dude, men jeg ga opp når hu fikk seg kjæreste. Hu startet å flørte med meg imens hu var sammen med han fyren. Og jeg ble med ... Til slutt så ble jeg så lei så spurte jeg om det var flørting eller kameratskap og det viste seg at hu likte meg. Så spurte jeg om hu ville noe ut av det. Og hu sa at vi bare kunne være venner og prøve om noen år. Jeg kan ikke like hu i 3 år ... så jeg slutta å flørte å tenkte at det ikke blir noe. For jeg er ikke så hissig på å vente i 3 år ... Dagene etterpå så var hu sur på meg sa at jeg hadde forandret meg PGA Jeg slutta å flørte, hva faen? tenkte trodde det var vanlig så slutte å flørte når det ikke blir noe mere ... Men hu vil ikke slutte å flørte å jeg begyner å bli jævlig lei detta her nå, hu har lyst til å komme hjem til meg, hu sender bilder av seg selv til meg. Og dagen etterpå så legger hu opp bilder på facebook av at hu kliner med kjæresten. Hu skriver til meg hele tia hvor god venn jeg er. Men jeg synes hu drar den litt langt når hu skriver omtrent rett ut at hu vil suge meg. Hva skal jeg gjøre? gamble på at hu liker meg eller gi faen og glemme hu?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...