Gå til innhold

Samsung Galaxy S24/S24+/S24 Ultra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
xRun skrev (På 20.2.2024 den 1:37 PM):

Det jeg kan anbefale, som ikke ser ut til å ha noen praktisk innvirkning på bruk av fingeravtrykkleseren, er noe de i butikken kalte panzerfolie. Den er visstnok en 75% tynnere glassfolie, men produsenten oppgir at den inneholder "TPU technology" så trolig en slags plast (termoplastisk uretan).
Den kommer med en grønn dekkfolie som tas bort under monteringen. Kan kjøpes hos en rekke forhandlere, som Komplett (sammen med mobil iflg. dem), Amazon, Telia og en rekke andre. Svært varierende priser.
På min kvittering kalles den "Green MNKY 7" Clear Panzerfoil " og kostet 199,- med montering.

Hvor fikk du montert den?

Lenke til kommentar

Nå ser jeg at "Green MNKY 7" er en slags plastfolie og ikke glass. Disse pleier å fungere bra med fingeravtrykksleser ja, men jeg vet ikke om de beskytter like godt.

Jeg har hatt en eller to telefoner med beskyttelsesglass som har gått i gulvet, og kun glassbeskytteren har gått. Har ikke fått testet folien enda.

Lenke til kommentar
4 hours ago, Tusenkunstner said:

Etter siste oppdatering har batteriforbruket økt vannvittig😭 Nokon med tilsvarande erfaring? Blitt litt bedre dei siste dagane, men fremdeles langt over forbruket før mars-oppdateringa

Screenshot_20240309_111948_Device care.jpg

Tror ikke det har med oppdateringen å gjøre, jeg merker overhodet ingen forskjell etter den - sikker på at du ikke lastet ned noe annet tjafs omtrent samtidig som stikker avgårde med strømmen?
Det er jo lett å se hvilke apper som er synderen!

 

Lenke til kommentar
MisteRolf skrev (2 timer siden):

Tror ikke det har med oppdateringen å gjøre, jeg merker overhodet ingen forskjell etter den - sikker på at du ikke lastet ned noe annet tjafs omtrent samtidig som stikker avgårde med strømmen?
Det er jo lett å se hvilke apper som er synderen!

 

Korleis ser eg hvilken app som er synderen? Snapchat med 3,7%?

Screenshot_20240309_184125_Device care.jpg

Lenke til kommentar
MisteRolf skrev (På 9.3.2024 den 3:52 PM):

Tror ikke det har med oppdateringen å gjøre, jeg merker overhodet ingen forskjell etter den - sikker på at du ikke lastet ned noe annet tjafs omtrent samtidig som stikker avgårde med strømmen?
Det er jo lett å se hvilke apper som er synderen!

Batteriforbruket er tilbake på normalt nivå etter tre-fire dagar

Endret av Tusenkunstner
.
Lenke til kommentar

Spørs hva en foretrekker, årets Exynos virker kompetent. Årets serie kommer også med 7 års oppdateringer mot 5 år for S23.

S23 er på den andre siden sannsynligvis betydelig billigere og er en av de mest vellykkede Samsung modellene på lenge, med svært få problemer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 hours ago, mandela said:

Spørs hva en foretrekker, årets Exynos virker kompetent. Årets serie kommer også med 7 års oppdateringer mot 5 år for S23.

S23 er på den andre siden sannsynligvis betydelig billigere og er en av de mest vellykkede Samsung modellene på lenge, med svært få problemer.

Hvordan er opplevd lysstyrke og lesbarhet på skjerm i gnistrende vårsol mellom disse to? Varmeutvikling og toleranse under også like forhold?

Lenke til kommentar
mandela skrev (19 timer siden):

Spørs hva en foretrekker, årets Exynos virker kompetent. Årets serie kommer også med 7 års oppdateringer mot 5 år for S23.

S23 er på den andre siden sannsynligvis betydelig billigere og er en av de mest vellykkede Samsung modellene på lenge, med svært få problemer.

Takk for svar! S23 er dessverre ikke betydelig billigere.  Har sett 1000 kr i forskjell, og noen steder samme pris på begge, på tilbud. Godt mulig jeg går for s24, er kun snapdragon som gjør at jeg har vurdert s23.   ICE har tilbud på begge nå, ca 1000-1700 kr i forskjell, kommer an på lagringsplass man velger. 

Endret av Tarzan93
Lenke til kommentar
Tarzan93 skrev (På 16.3.2024 den 7:05 AM):

Takk for svar! S23 er dessverre ikke betydelig billigere.  Har sett 1000 kr i forskjell, og noen steder samme pris på begge, på tilbud. Godt mulig jeg går for s24, er kun snapdragon som gjør at jeg har vurdert s23.   ICE har tilbud på begge nå, ca 1000-1700 kr i forskjell, kommer an på lagringsplass man velger. 

Har du sjekket at ikke neste gen exynos er bedre enn forrige gen snapdragon? Jeg vil nesten tippe at den er det så om prisen er lik ville jeg definitivt valgt s24. 

Lenke til kommentar
Stripete skrev (21 timer siden):

Vurderer om jeg skal oppgradere. Har hatt min S20+ siden den kom ut. Hva tenker dere om S24, jeg er vel sikkert tjent på å oppgradere uansett men kan det være lurt å vente til neste? 

S24 har Exynos-søppel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...