Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_trenger_hjelp

Det er slik at jeg liker en på skolen, og har lyst til å bli mer kjent med hun, og hvis det går bra så kansje går det enda lengre.

Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Det er ingen av vennene mine som kjenner henne.

Hvordan skal jeg ta kontakt? Jeg vet ikke engang hva hun heter. Og hva er det jeg skal si? jeg vet ikke hva jeg kan snakke om. Det er ofte slik at jeg ikke har noen ting å snakke om.

Jeg er 18 hvis det har noe å si.

Please help.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_trenger_hjelp

Joa, skjønner det. Men siden jeg ikke vet noen ting om henne, så blir det mye vanskligere å ta kontakt.

Hvordan er det liksom at jeg skal ta kontakt og si når jeg går bort til henne? Hvordan skal jeg åpne samtalen, lest litt i PUA tråden, men synes at de åpnerne der er litt for unormale og rare i denne sammenhengen. Jeg synes det er lette hvis jeg liksom har en grunn til å gå bort, noe jeg i utgangspunktet ikke har nå. Med mindre det skjer ved en tilfeldighet.

Og hva er det jeg liksom jeg skal si? Vet jo ikke hva hun interreserer seg for, eller pleier å snakke om. For finner jeg ikke på noe å si blir det bare til at jeg står der uten å si noe.

Lenke til kommentar
Joa, skjønner det. Men siden jeg ikke vet noen ting om henne, så blir det mye vanskligere å ta kontakt.

Hvordan er det liksom at jeg skal ta kontakt og si når jeg går bort til henne? Hvordan skal jeg åpne samtalen, lest litt i PUA tråden, men synes at de åpnerne der er litt for unormale og rare i denne sammenhengen. Jeg synes det er lette hvis jeg liksom har en grunn til å gå bort, noe jeg i utgangspunktet ikke har nå. Med mindre det skjer ved en tilfeldighet.

Og hva er det jeg liksom jeg skal si? Vet jo ikke hva hun interreserer seg for, eller pleier å snakke om. For finner jeg ikke på noe å si blir det bare til at jeg står der uten å si noe.

Søk på youtube etter noen enkle/morsomme trylletriks/partytriks, lær det, og vis henne? :)

Lenke til kommentar
Ser det for meg. En helt tilfeldig gutt kommer bort til ei jente i skolegården og sier "Hei, får jeg vise deg et trylletriks?"

 

Tipper det freaker ut jenta ganske kraftig. Men hun kan jo også bli ganske imponert når jeg tenker meg litt om. Hmm. Selv ville jeg vel brukt en annen fremgangsmåte.

Freaker ut? Da skal hun være ganske så spak..

Er jo bare slentre forbi og si "ey, vil du/dere se et triks?".

Lenke til kommentar
Jeg synes det er lette hvis jeg liksom har en grunn til å gå bort, noe jeg i utgangspunktet ikke har nå. Med mindre det skjer ved en tilfeldighet.

 

Du vil bli kjent med hun, og den eneste måten du virkelig kan bli kjent med hun er ved å snakke med hun. Der har du grunnen din til å prate med hun! Å tenke på grunner til å ikke gjøre det er ubrukelig, tenk heller på grunner til å gjøre det!

 

Og hva er det jeg liksom jeg skal si? Vet jo ikke hva hun interreserer seg for, eller pleier å snakke om.

 

Jeg vet om en veldig fin måte å finne ut av hva hun interesserer seg for jeg, spør hun!

 

Det er bedre å prate med hun uten at noe skjer enn å gjemme seg på andre siden av skolen. Går det dårlig så har du ivertfall fått en fin erfaring!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Tipper det freaker ut jenta ganske kraftig.

Oh yeah. Her snakker vi krakilsk hyling, viftig med armer og bein samtidig som hun nok sprinter avgårde.

 

Nesj, trylletriks kan jo være koslig det? Ikke det første man forventer, men igjen er det vel det som er så fint med det. :)

Lenke til kommentar

Så lenge man ikke ordlegger seg som en pervers fyr med skitne tanker, så er det vel bare sjarmerende?

 

Ser for meg en ekkel fyr med sleskt smil og diverse som kommer mot noen: "Øy, lyst til å se et.... "trylletriks"? *vifte med øyenbrynene*" ><

Lenke til kommentar
Så lenge man ikke ordlegger seg som en pervers fyr med skitne tanker, så er det vel bare sjarmerende?

 

Ser for meg en ekkel fyr med sleskt smil og diverse som kommer mot noen: "Øy, lyst til å se et.... "trylletriks"? *vifte med øyenbrynene*" ><

"kan ikke du sette deg her på fanget mitt, så ser vi hva som dukker opp?"

 

Stakan: Funker alltid når jeg drar mine triks.. :cool:

Lenke til kommentar
Så lenge man ikke ordlegger seg som en pervers fyr med skitne tanker, så er det vel bare sjarmerende?

 

Ser for meg en ekkel fyr med sleskt smil og diverse som kommer mot noen: "Øy, lyst til å se et.... "trylletriks"? *vifte med øyenbrynene*" ><

 

Hvordan vifter man med øyenbrynene? :blink::p

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...