Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eksempelvis er det en her i bygda på 24-25 som har vært sammen med 15-16 åringer og visstnok dumpet dem når de ble eldre siden de var "for gamle" for ham. :ermm:

 

Dette tror jeg gjelder for alle bygder.

En på 20 var sammen med ei på 12 for noen år siden. Hu begrunnet det hele med; " Jammen faren hans har jo amerikaner" (bil). :!:

MEGALOL!

Lenke til kommentar

Eksempelvis er det en her i bygda på 24-25 som har vært sammen med 15-16 åringer og visstnok dumpet dem når de ble eldre siden de var "for gamle" for ham. :ermm:

 

Dette tror jeg gjelder for alle bygder.

En på 20 var sammen med ei på 12 for noen år siden. Hu begrunnet det hele med; " Jammen faren hans har jo amerikaner" (bil). :!:

Niiice

Lenke til kommentar

I hjembygda mi kom det alltid "tøffinger" fra Harstad med bil (45 minutter unna) og tok alle damene våre i 7. og 8. klasse med seg rundt og var "sammen med dem". Temmelig sjukt av en 19-åring å date en 13-14 årig jente som fortsatt tegner hester på penalet og går med training bra, spør du meg.

Lenke til kommentar
Det er langt billigere å leie faktisk.

Tja.

Lei i 20 år=sitt igjen med ingenting

Betal lån i 20 år=sitt igjen med gjeldsfritt hus.

 

Vet hva jeg går for, pengene bruker man opp uansett :)

 

Edit: btw er "2000 i mnd til avdrag og resten renter" noe som gjelder i starten. Jo lenger du har lånet, jo mer går til avdrag, mindre til renter. Forutsatt vanlig annuitetslån.

 

Hadde jeg bare hatt pengene til å kjøpe.(..) *Drømme om å kjøpe bolig* Nei, det blir nok leie en god stund framover for min kjære og meg, dessverre.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest gjesten

Gah! Ei jente driver og maser som bare faen på meg etter en fest vi var på. Hun flørter vilt, og hun hinter til hanky panky hele tida. Det eneste jeg ikke liker er alderen hennes, hun er 15, jeg er 17. Jeg er ganske så avvisende i tonen, men dette bare pirrer henne mer. Hva synes dere? Ekke dette for stor aldersforskjell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...