Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke tatt sjangsen på det :p

 

Her ei helg, hadde jeg en kunde. Han skulle ha seg klær, og spurte meg om hjelp. Jeg lurte på hvor han kom fra, fordi dialekten virket så kjent. Og han var fra der jeg trodde. Jeg har slektninger og venner der, så praten kom fort i gang.

Vi snakket blant annet om skolen jeg gikk på. Han lurte på hvorfor jeg som har gått "bondeskole" jobbet i en klesbutik?

Jeg svarte, haha jeg ikke hadde funnet meg mann med gård enda. Han kom med et kjapt svar "jeg har da gård...". Jeg svarer "nå er det vel ikke kyr som interesserer meg, men hest". "har da hatt hest og vi".

Jeg vil kalle dette flørting på høy plan :!:

Jeg er veldig hyggelig og kanskje "flørtete" av meg når jeg er på jobb(sure folk i butikk er det værste jeg ser!), og jeg håper for guds skyld kunden ikke trodde jeg bevist flørtet med han???

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Jeg tok mot til meg og sjekka opp ei dame på Narvesen bak kassa..så på henne lenge hver gang jeg skulle handle der, og hun stirra tilbake og ble flau hver gang. Så jeg gikk i kassa, kjøpte en brus og spurte etter tlf nr hennes..sjokkerende nok fikk jeg det på en lapp, så sendte jeg vel 7-8 SMS'r på vei hjem på toget..så ble vi bestisvenner istedet for sjærster, helt til hun flytta til Hamar ett år senere. Møttes i Oslo etter noen dager med speed-sms'ing og dro på Infernofestivalen sammen. Men hu var sprø i hodet sitt og ble innlagt :/

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det er langt billigere å leie faktisk.

Tja.

Lei i 20 år=sitt igjen med ingenting

Betal lån i 20 år=sitt igjen med gjeldsfritt hus.

 

Vet hva jeg går for, pengene bruker man opp uansett :)

 

Edit: btw er "2000 i mnd til avdrag og resten renter" noe som gjelder i starten. Jo lenger du har lånet, jo mer går til avdrag, mindre til renter. Forutsatt vanlig annuitetslån.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Guest_oslo_*

Rotet med en på fylla forje helg. ble litt klining osv. Så er problemet at vi går på samme skole, og jeg tørr ikke snakke med hun på nettet engang! Blir bare litt pinlige situasjoner om vi treffer værandre irl.

 

Føler hun liker meg litt kanskje.. Men aner ikke hvordan jeg skal manne meg opp å snakke med hun??

 

Har veldig dårlig selvtilit i edru tilstand! SKAL JEG DRIKKE MEG FULL KANSKJE? OG STILLE PÅ SKOLEN Å BRASE INN I KLASSEN HENNES Å SNAKKE MED HUN?

 

hjelp! :(

Lenke til kommentar
Haha bra historie.

 

Det kan jo ikke skade å spørre noen ut når hu er på jobb. Det værste som kan skjer er at hu sier nei, og deretter går livet videre.

Veldig bra :p Jeg er en storselger når jeg skrur på sjarmen. Bare kom å kjøp klær av meg. Skal love deg at du går ut av butikken med ei ekstra bukse og noen kroner fattigere.

 

Du har helt rett i det. Det skader ingen å prøve.. Det værste som kan skje er et Nei, og at hun kommer til å fortelle det til veninnnene sine, eller på et forum. hihi.

 

Jeg tok mot til meg og sjekka opp ei dame på Narvesen bak kassa..

 

Men hu var sprø i hodet sitt og ble innlagt :/

Så koselig tenkte jeg..helt til jeg så at hun ble innlagt. Huff. Bra hun får hjelp :)

 

Gjest:

Rota med EN? Ikke ei?? :O

Dere har allerede klina. Så hvorfor ikke skriv en sms, eller nudge henne på msn :p

ViktorBravo skriver noe bra her; Det kan jo ikke skade å spørre noen ut når hu er på jobb. Det værste som kan skjer er at hu sier nei, og deretter går livet videre.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Blir bare litt pinlige situasjoner om vi treffer værandre irl.

 

Det blir bare pinlig om du tenker mye på at det kommer til å bli det. Ikke tenk på om du virker dum eller hva hun synes.

Man sier ofte at man skal forestille seg folk nakne om man blir nervøse av dem. Kanskje ikke så lurt her, men essensen er at alle (også denne jenta) er mennesker, og de aller, aller fleste er svært hyggelige og imøtekommende. Om du har "teken" på det sosiale når du drikker, er det bare å prøve å slappe av når du er edru. Ha det i bakhodet, og husk at denne jenta tydeligvis har et godt øye til deg. :)

 

Dessuten, om du ikke gjør noe vil du nok angre. Om det går rett vest har du i hvertfall prøvd, og det finnes uansett andre "der ute". Altså ikke noe man bør ta altfor tungt om det ikke går slik man håper. Også selv om det gjør vondt der og da.

 

.

Har minus 2,5 på det høyre øyet. Ser skarpt med begge.

Ser skarpt? wat?

Jeg gikk fra perfekt syn til +0.5, og føler jeg ser uskarpt, mens du ser "skarpt" med 5 ganger så dårlig syn? O.o

 

Ekstremt OT etterhvert, men hvor enn rart det høres ut har jeg egentlig ingen problemer med synet til vanlig. Setningen min var dårlig formulert, burde slengt på "åpne".

Selvsagt ser jeg skarpere med briller, men med kun ett øye som ser normalt, finner hjernen på å "droppe" det ene øyet når jeg kikker på noe, så det plager meg ikke stort. Fascinerende, det er det i hvertfall. :wee:

Endret av Aiki
Lenke til kommentar

Neh, masa om at hun ikke takla å ha folk nær seg annet enn mora si og sånt..da flagga jeg bare ut. Men husker henne enda, selv 6 år etterpå..turte ikke gå inn på narvesen-butikken før etter 4 år ellernoe :p Selv om jeg visste hu hadde slutta pga psykiske problemer.

Lenke til kommentar
Bare kom å kjøp klær av meg. Skal love deg at du går ut av butikken med ei ekstra bukse og noen kroner fattigere.

Is that a bet? Jeg er blitt fullstendig anonym mot "Åj, den satt skikkelig bra på deg!" etter at jeg for mange år siden merket de sier det uansett.

Men at søte jenter får flust med salg på å si det og lignende, til småsjenerte litt usikre gutter, det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Det er langt billigere å leie faktisk.

Tja.

Lei i 20 år=sitt igjen med ingenting

Betal lån i 20 år=sitt igjen med gjeldsfritt hus.

 

Vet hva jeg går for, pengene bruker man opp uansett :)

 

Edit: btw er "2000 i mnd til avdrag og resten renter" noe som gjelder i starten. Jo lenger du har lånet, jo mer går til avdrag, mindre til renter. Forutsatt vanlig annuitetslån.

 

 

Det har du rett i , tenkte jeg nesten ikke på :)Det er visning i dag også, "pga høy etterspørsel". Vi skal stikke, og så skal vi skrive oss på interesselista. Tipper huset er solgt innen en uke..

Lenke til kommentar

Da kan vi likegjerne by en million :D

 

problemet vårt er vel at vi fra før av sitter på en leilighet til 1,7. Dette huset har takst på 1,5 (men jeg tipper de har satt lav takst for å få høyere interesse)

 

Byr vi 1,5 og får huset er det kjempefint det. Helt til vi plutselig ikke får solgt vårt eget hus innen overtagelse av nyhuset og blir sittende med 2 huslån.. Vi vil ha rimelig dårlig råd hvis vi skal betale på et lån på 3,2 millioner i flere måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...