Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei akkurat det hun ikke er:) Er vell kanskje derfor jeg ikke tenker så mye på alderen. Var med hun på fest i går og merket stor forskjell fra hvordan hun oppførte seg, i forhold til andre jenter som var der:p Hun som eide huset greide jo så vidt å gå >< Drikka mi vart jo stjelt noen minutter etter jeg kom av alle de guttene som sprang rundt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Synest folk der er galt at en som blir 19 år prøver/ eller har fått øye på ei jente som blir 16 i år? Var på fest i går og fikk ganske god kontakt og sånt, men vet ikke hva jeg synest:p Føler meg nesten for gammel...
Gi faen i hva alle andre synes og gjør det du vil. Funker det mellom dere burde du ikke la andres meninger ødelegge.
Lenke til kommentar
Synest folk der er galt at en som blir 19 år prøver/ eller har fått øye på ei jente som blir 16 i år? Var på fest i går og fikk ganske god kontakt og sånt, men vet ikke hva jeg synest:p Føler meg nesten for gammel...
Gi faen i hva alle andre synes og gjør det du vil. Funker det mellom dere burde du ikke la andres meninger ødelegge.

Hvordan er aldersforskjellen mellom deg og Lars? Bare av nysjgerrighet altså.

Lenke til kommentar
Synest folk der er galt at en som blir 19 år prøver/ eller har fått øye på ei jente som blir 16 i år? Var på fest i går og fikk ganske god kontakt og sånt, men vet ikke hva jeg synest:p Føler meg nesten for gammel...

Når jeg var 15 ble jeg sammen en på 19. Gikk bra det :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Kan ikke se for meg at folk reagerer på 16 og 19. Det er samme aldersforskjell som meg og typen (om enn vi er eldre, 18 og 21), men ingen har så mye som hevet ett øyenbryn når det gjelder oss. Det inkludert min mor, som var veldig skeptisk den gangen jeg falt for en som var 4-5 år eldre enn meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Ingen flere som syntes det er litt spesielt at om en ung jente dater en eldre kar så er det helt normalt, mens om det går andre veien så er det barnerov og absurd?

Tror dette avhenger av personene og situasjonene.

Eksempelvis er det en her i bygda på 24-25 som har vært sammen med 15-16 åringer og visstnok dumpet dem når de ble eldre siden de var "for gamle" for ham. :ermm:

 

Ser for meg at siden jenter som oftest modnes fortere er de gjerne på "samme plan" som eldre gutter, mens det skal mer til for en yngre gutt å være på "samme plan" som ei f.eks. 3 år eldre jente.

 

 

Edit:

Punktum!

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Eksempelvis er det en her i bygda på 24-25 som har vært sammen med 15-16 åringer og visstnok dumpet dem når de ble eldre siden de var "for gamle" for ham. :ermm:

 

Dette tror jeg gjelder for alle bygder.

En på 20 var sammen med ei på 12 for noen år siden. Hu begrunnet det hele med; " Jammen faren hans har jo amerikaner" (bil). :!:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...