Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er gal, men frisk nok til å innse at jeg ikke er frisk, eller var det fisk?

 

Uansett, er det noen som har noen underfundige ideer om hvordan jeg kan overraske kjæresten? Jeg tenker ikke på noe stort, bare en liten, søt ting som får henne til å føle seg litt ekstra spesiell. Jeg har tenkt litt på å lage en slags gåte/rebus som, etter litt tenking og fundering, skal føre henne til en denne overraskelsen. Problemet er bare at jeg ikke er så sikker på hva denne overraskelsen skal bestå av ...

 

Jeg er åpen for forslag.

Endret av Uin Viel
Lenke til kommentar
Problemet er at vi to ikkje er ett "pusete" par...

Lange kjærlighetsmeldinger og masse hjerte og slike ting? Strengt forbudt... Vi liker dette ikkje... Glømte å sei det... Da blei vell dette litt vanskligere...

 

Men noko eg kan gi av meg sjølv?

Du trenger jo ikke skrive lange kjærlighetserklæringer. En lapp med "Glad i deg" er jo nok. Eller er det for pusete? :ermm:

Lenke til kommentar
En ting jeg skulle spørre for lenge siden, og det er: Er "Jeg er glad i deg" det samme som "Jeg elsker deg"? Jeg håper ikke.

Høres det ut som det samme?

Jeg er glad i venninnene mine, jeg elsker dem ikke. normalt :p

Det høres selvsagt ikke det samme ut, men det finnes flere ord som er betyr det samme.

 

Beklager for min uvitenhet i norsk. Jeg hadde ikke norsk på skolen, og Donald Pocket hjalp bare i en visst grad.

Endret av ViktorBravo
Lenke til kommentar
Eg er så forelska. Veit ikkje kva eg skal gjera om eg mistar kjærasten min.
Hvorfor tenke sånn? Ikke ta bekymringene på forskudd. Om du mister ho, selvsagt gjør det vondt, men det er faktisk ikke alt i verden heller

 

En ting jeg skulle spørre for lenge siden, og det er: Er "Jeg er glad i deg" det samme som "Jeg elsker deg"? Jeg håper ikke.
Kanskje for fjortisser, men ikke egentlig nei. Dem fleste vet ikke hva elske betyr og bruker det som "glad i", "forelsket i", osv.. Elske er stooort, betyr sinnsykt mye, men unger som bruker det i tide og utide ødelegger alvorligheten av ordet. Selv har jeg aldri elsket noen, og vet heller ikke hva det er. Har egentlig en tanke i bakhodet om at det er noe med at forelskelsen forsvinner og man bruker utrykket for å ta over følelsene, og derfra går det bare nedover med forholdet. Altså at man slår seg til ro på en måte, og kanskje også bruker det som unnskyldning for å sløve med å holde på forholdet. "Hvis han/hun elsker meg så gjør det vel ikke noe om jeg sitter her som en lat dritt og blablabla". Menmen, for folk som bruker det "riktig" så er det en sinnsykt stor kjærlighetserklæring. Likevel blir det for dumt med dem som elsker nye folk hver måned + alle vennene sine :shrug:
Lenke til kommentar
Eg er så forelska. Veit ikkje kva eg skal gjera om eg mistar kjærasten min.
Hvorfor tenke sånn? Ikke ta bekymringene på forskudd. Om du mister ho, selvsagt gjør det vondt, men det er faktisk ikke alt i verden heller

 

 

 

Trur ikkje eg tar bekymringane på forskudd no.

Lenke til kommentar
Men noko eg kan gi av meg sjølv?

 

Det er jo masse det. Du kan forberede en god matpakke og overasske henne med f.eks. Krever bare at du står opp litt tidligere en dag, slik at du rekker å lage en matpakke som er fersk og god. Stek en baguett og ha i det hun liker f.eks.

 

Typen min har bursdag om noen dager. Han ønsker seg cognac og bløtkake, men jeg må finne på noe annet lurt å kjøpe til han i tillegg.

 

Jeg satt og tenkte her en dag at det er sabla lenge siden jeg har vært lei meg. I tidligere forhold har jeg vært mye lei meg, og grått jevnlig. Nå husker jeg ikke engang sist jeg gråt.. Er så ufattelig deilig å ha det så fint sammen med noen :love: Han fortjener en skikkelig fin gave fordi han er den han er

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...