Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Faen blei nett slutt mellom meg og dama( 2 dager siden). Vart vell enige om at vi ikke ville vere sammen lenger/var litt leie. men nå spør hun og har veldig lyst å prøve på nytt, men jeg er veldig usikker på om det er vits å prøve fordi jeg vet ikke om jeg liker henne så godt. Faen det er vanskli:/

Lenke til kommentar

Nei, ikke gå for det. Hvis du "ikke vet om du liker henne så godt", så er dette et klart tegn! Ikke bruk tida di på ting du føler blir halvhjerta, du lever som sagt bare en gang, og da skal du være med ei som får deg til å smelte, og føle NULL tvil!

 

Og det er maaange av de der ute! ;)

Lenke til kommentar

Ja det er egentlig den følelsen jeg har hatt:) Føler og det blir meget feil av meg å prøve på noe vist det blir mest bare fordi jeg ikke vil såre hun. Synest bare det er veldig vanskli å si det rett ut når hun enda føler noe for meg, og vil prøve igjen. Dette er da noe jeg nå ser på som umulig...

Lenke til kommentar
Ja det er egentlig den følelsen jeg har hatt:) Føler og det blir meget feil av meg å prøve på noe vist det blir mest bare fordi jeg ikke vil såre hun. Synest bare det er veldig vanskli å si det rett ut når hun enda føler noe for meg, og vil prøve igjen. Dette er da noe jeg nå ser på som umulig...

 

Mmmh, det er vanskelig, og etter at man har sagt noe slik så angrer man som oftest. Dette fordi man savner tryggheten man hadde i et forhold kontra slik det er å være singel. Men det er helt normalt.

 

Av og til må man bare være en mann, og ta det vanskelige sånn som det er. Få det overstått.

Lenke til kommentar

Da var det gjort.. Faen meg ikke lett når dama har så inderlig lyst å prøve men jeg bare vet at det ikke går og må sitte der og se på at hun er så lei seg. Tar jo knekken på meg! Men vart enige til slutt at det var like greit å gjøre det slutt vist jeg ikke hadde følelser for hun lenger..

Lenke til kommentar
Gaah,, Har så smått begynt på noe med en jente som jeg er interessert i, men så får en av kameratene mine høre om det, og så kommer han og sier han er interessert. Jeg trodde han tullet, men det virket etter hvert som han var seriøs. Er fortsatt litt i tvil.

 

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Jeg har ikke lyst til å gi slipp på det jeg kan få, men samtidig vil jeg ikke gjøre noe slikt mot en kamerat. Det er så typisk!

 

Krysser bare fingrene for at kameraten min har tatt en dårlig practical joke på meg.

Her gjelder den sterkeste sin rett. Kjør på!

Lenke til kommentar
Som sagt gjorde kjæresten min det slutt på torsdag. Hun sier at hun fortsatt liker meg, men ikke så mye at vi kan bli sammen. Hva tror dere? Noe hun bare sier for å trøste meg?

Og hvis ikke, noen forslag til hvordan jeg kan gå frem?

Gå frem for å glemme henne? Gå frem for å overbevise henne om å prøve en gang til, så hun kan gjøre det slutt om noen uker/måneder? Gå frem for å....?

Lenke til kommentar
Som sagt gjorde kjæresten min det slutt på torsdag. Hun sier at hun fortsatt liker meg, men ikke så mye at vi kan bli sammen. Hva tror dere? Noe hun bare sier for å trøste meg?

Og hvis ikke, noen forslag til hvordan jeg kan gå frem?

Dette har blitt satt fram i en eller anna sammenheng tidligere, men du må for all del ikke søke kontakt med hun. Hun må få tid til å savne deg. Du må ikke ignorere hun, men heller ikke oppmuntre til samvær. Da ser hun kanskje at hun ikke vil leve uten deg eller hun ser at hun kan det. Gi det et par uker, hvis ingenting har skjedd, move on.

Lenke til kommentar
Som sagt gjorde kjæresten min det slutt på torsdag. Hun sier at hun fortsatt liker meg, men ikke så mye at vi kan bli sammen. Hva tror dere? Noe hun bare sier for å trøste meg?

Og hvis ikke, noen forslag til hvordan jeg kan gå frem?

Gå frem for å glemme henne? Gå frem for å overbevise henne om å prøve en gang til, så hun kan gjøre det slutt om noen uker/måneder? Gå frem for å....?

Gå frem for å prøve å bli sammen igjen.

Lenke til kommentar
Det er det jeg tenker og. Men han hadde visst vært interessert i flere måneder. Når han tok det opp så ble det bare skikkelig kleint,, Men jeg kommer ikke til å backe unna enda i hvert fall.
Hvis han ikke har kommet noen vei på flere måneder så er det kanskje på tide å vurdere å gi fra seg plassen til en som er flinkere til å ta intiativ? :)

 

Som sagt gjorde kjæresten min det slutt på torsdag. Hun sier at hun fortsatt liker meg, men ikke så mye at vi kan bli sammen. Hva tror dere? Noe hun bare sier for å trøste meg?

Og hvis ikke, noen forslag til hvordan jeg kan gå frem?

Gå frem for å glemme henne? Gå frem for å overbevise henne om å prøve en gang til, så hun kan gjøre det slutt om noen uker/måneder? Gå frem for å....?
Gå frem for å prøve å bli sammen igjen.
Hun har talt sitt ord, hun liker deg ikke godt nok til å være sammen med deg. Vil du ha en kjæreste som ikke liker deg nko til det? ;) Er nok bare en unnskyldning det ja, men hun vil ikke være sammen med deg, og da er hun ikke en slik kjæreste du ønsker

 

skjønner ikke hva som er problemet mitt. er ca et halvt år siden det ble slutt med eksen og i mellomtiden har jeg fått servert to FANTATSISKE gutter på søvlfat og jeg klarer ikke føle noen ting. jeg føler bare for å gi opp.
Følelser styrer segselv til tider ja, men jo mer du prøver å tvinge dem frem, jo vanskeligere blir det. Forsåvidt så er ikke følelser (forelskelse) et must når man skal finne seg kjæreste Endret av Demantios
Lenke til kommentar
han han ikke har gjort noe på flere måneder skal da ikke gå ut over deg....? hadde sikkert synes dethadde vært kleint selv hvis jeg hadde vært i hans sko selv men er da ikke din skyld at han er treg.

Akkurat det der vet jeg alt om.

Min kjære hadde en person til som var forelsket i henne og da han ikke gjorde noe annet enn å sikle i flere måneder, endte det med at jeg ble sammen med henne. Mulig kjipt gjort ovenfor han, men som mange sier, førstemann til mølla.

I tillegg til at jeg ikke kan ta ansvar for at han var treg.

Lenke til kommentar
skjønner ikke hva som er problemet mitt. er ca et halvt år siden det ble slutt med eksen og i mellomtiden har jeg fått servert to FANTATSISKE gutter på søvlfat og jeg klarer ikke føle noen ting. jeg føler bare for å gi opp.

 

Samme her. Ikke to gutter da men. :p Er så kjipt når alt er tilsynelatende perfekt, men så har man ikke følelsene. Antar hjernen vet bedre, men vil ikke vise meg det imperfeksjonelle (ord?) med de.

Lenke til kommentar
skjønner ikke hva som er problemet mitt. er ca et halvt år siden det ble slutt med eksen og i mellomtiden har jeg fått servert to FANTATSISKE gutter på søvlfat og jeg klarer ikke føle noen ting. jeg føler bare for å gi opp.

 

Føler så med deg her. Ble dumpet for 3-4 måneder siden, etterpå har jeg vært bortpå og snakket med masse jenter. Men føler bare null og nada. Utroligt irriterendes, det stopper meg på en måte. Gjør meg ikke til den jeg egentlig er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...