Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og min kjære har bodde sammen i 14 måneder. Jeg ville ikke bekymret meg for å miste intimiteten i forholdet. Vår er iallefall meget godt inntakt, og jeg er mer forelska i han nå enn noensinne. Jeg er fremdeles på stadiet hvor jeg sitter på jobb hele dagen og GLEDER meg til å se smilet hans når jeg kommer hjem og vi begge er ferdig på jobb.

 

Godt å høre at det er samliv som ikke blir til tørre, kjedelige rutiner. :)

Lenke til kommentar

Jenter kan også være sånne slasker akkurat som gutta kan det. Jeg var sammen med ei jente, sånn typisk Nemi-aktig.

Hun lå bare rundt og slang hele dagen, leiligheta så ut som en svinesti, og hu sutra alltid over at det var så rotete og hun aldri kom igang med ryddinga. Også var hu deppa og alt mulig rart. Bare syting og klaging, orka ikke mere etter noen mnd.

Lenke til kommentar
Skjedde med hu du var interessert i da, Christian? *huske fra deppetråden*

 

Hørte aldri noe mer, prøvde å ringe i dag, men da ble det lagt på. Etter en kjapp titt på brukeren her på forumet, så kunne en jo se hun lever.

Så da melder jeg meg ut for nå, vil heller ha en hund, den er i det minste trofast...(ja, vet det høres patetisk ut) men er grenser for hvor mye smerte jeg er interessert i å utsette meg for på nåværende tidspunkt etter alt som har skjedd i år.

Lenke til kommentar

På en annen side hater jeg når ting eller personer jeg gir opp, plutselig snur og alt blir helt anerledes. *blæh* etter4 dager med niks nada svar, så er det rimelig å gi opp håpet. Nå tok hun kontakt, så vil jo la tvilen komme henne til gode, for jeg får det liksom ikke til å gå opp at noen bryr seg en dag, og avskyr deg dagen etterpå uten at noe har skjedd. *why?*

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D

 

Hvem sa at fylleteleforner var noe drittt? Når vi beggge er fulle/påvirket så klarte vi begge å si det ingen av oss har turt pga. redsel for hva den andra ville si/tenke. Men to timer på telefonen nå og det er så mye som er oppklart. Og det er så DEILIG! :love:

Det var bare så FANTASTISK! Vi hadde begge vært redd for at den andre skulle misforstå, men nå blei alt så mye bedre siden vi begge klarte å let the guard down. Jeg er så LYKKELIG!

 

Beste telefonsamtalen jeg kan huske å ha hatt. Jeg er så utrolig glad i henne. Og hun føler det samme. Bare hun har vært redd for hva jeg ville reagere og jeg har vært redd for hvordan hun ville reagere. Men nå føles alt så mye bedre. Det har vært mye kompliserte ting i veien, men nå VET jeg. Hun har hele tida snakka omat jeg ikke var typa hennes, men så viser det seg at hun bare var redd for hvordnajeg ville reagere om hun sa det. Og når hun sa det på den måten spså er det bare at hun har vært usikker på hvordan jeg ville reagere. Jeg trodde det var hun som ikke ville og hun trodde jeg ikke ville, men takket være denne samtalen har vi fått oppklart alt.

 

Jeg tror faktisk jeg elsker henne. Bare vært redd hun ikke følte detsamme for meg.

 

Her om dagen sa hun "I love you" på engelsk og jeg svarte på samme måte, men på engelsk kan det bety så mye, Nå VET jeg hva hun mente. Jeg er så fuckings glad.

 

Hun får meg til å føle meg som den jeg ønsker å være. Satam jeg er glad i hene.

 

Det er lengste forhold jeg har hatt siden moren til mitt barn. Og jeg er langt fra perfekt. Jeg har gjorot mye dumt, men endelig er det noen som liker meg for den jeg er. Jeg er så fantastisk glad.

 

Føler jeg har så lite å tilby henne, men hun ser kanskje noe jeg ikke ser. Og det blir bare bedre og bedre. JEg tror jeg elsker henne...

Lenke til kommentar
Hmm. Sa hu noe om hvorfor hu ikke har svart, da?

 

skyldte på tomt kort...dog etter å ha vært like fraværende i dag, som resten av uken og store deler av forrige; så kom meldingen "så bra du føler deg bedre :) du kan godt overnatte om du vil, men føler du skal vite at jeg har noe på gang med en her oppe....osv"

 

Hm, ante ironien når jeg satt og hørte på Steps "one for sorrow"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...