Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Men hvis jentene er så redde for å ødelegge vennskapet hvorfor skal de da absolutt begynne å holde hånda og kose med bestevennen osv? De skjønner jo veldig godt hvilke signaler de sender ut..

Jenter er litt annerledes sånn sett. Det at hun koser, klemmer osv trenger ikke bety noe fra hennes side at hun vil noe mer. Det er vel den tryggheten som er der, å ha en bestevenn å prate med, en som hun kan stole på osv. Er bare vi gutter som feiltolker disse signalene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jenter er litt annerledes sånn sett. Det at hun koser, klemmer osv trenger ikke bety noe fra hennes side at hun vil noe mer. Det er vel den tryggheten som er der, å ha en bestevenn å prate med, en som hun kan stole på osv. Er bare vi gutter som feiltolker disse signalene.

 

Jaja, selvsagt, jeg har jo ikke noe problemer med å gi klemmer og sånn til veninnene mine, men akkurat det å holde hender f.eks er jo som regel noe som signaliserer noe "mer" for å si det sånn. Ihvertfall sånn jeg ser det.

Lenke til kommentar
Jaja, selvsagt, jeg har jo ikke noe problemer med å gi klemmer og sånn til veninnene mine, men akkurat det å holde hender f.eks er jo som regel noe som signaliserer noe "mer" for å si det sånn. Ihvertfall sånn jeg ser det.

Jeg har selv en god venn der forholdet vårt innebærer mange/lange klemmer/omfavnelser, holding av hender og stryking av hender. Det er på en måte litt rart, og det er ikke slik med noen andre av vennene mine, men så blir det litt logisk også fordi vi er så gode venner. Begge har forhold og sånn sett er det vel ikke rom for "misforståelser". Vi er dessuten veldig åpne om hvordan ting er og det hjelper selvsagt på, så ingen blir forvirret.

Lenke til kommentar
Jeg har selv en god venn der forholdet vårt innebærer mange/lange klemmer/omfavnelser, holding av hender og stryking av hender. Det er på en måte litt rart, og det er ikke slik med noen andre av vennene mine, men så blir det litt logisk også fordi vi er så gode venner. Begge har forhold og sånn sett er det vel ikke rom for "misforståelser". Vi er dessuten veldig åpne om hvordan ting er og det hjelper selvsagt på, så ingen blir forvirret.

 

Joda, det går sikkert ann, men det hørtes jo ut som et veldig spesiellt tilfelle da.. :p

Lenke til kommentar
Så lenge de gode tidene fortsatt er verdt å kjempe for og veier opp for de vonde, ser jeg ingen grunn til å gi opp. Kanskje kanonkent ser det på samme måte? (:

Ja, det kan jo hende. Folk er jo forskjellige og har ulikt syn på forhold også. Det var som sagt ikke kritkk, bare for å understreke det. :)

 

Jeg ser hva du mener :) Men jeg føler ihvertfall at det er verdt å kjempe for, uten tvil. Men jeg føler også at flere feilsteg nå, så spørs det. Men i mine øyne er det for øyeblikket helt definivt noe jeg vil fortsette, så får vi se hva som skjer fremover :)

Lenke til kommentar
Problemet er at gutter forelsker seg selv i bestevenninna si til tider. Og da gjør det minst like vondt å høre "jeg er så glad vi kan aldri være sammen fordi da ødelegger vi det gode vennskapet". Vi feiltolker gjerne signaler som klemming og holding i hånda på byen også. Er selvsagt ikke jentene sin feil at det skjer.

 

Eg er så enig. Mange gutter tror bare for at jenta tar litt på dem at hun vil være dama deres eller ligge med dem, zup with that.....

Lenke til kommentar

Gidder ikke lage nye tråd om det her.

 

Er en jente som begynte i klassen nå etter ferien. Begynte nå i 2vgs.

 

Synes hun er ganske fin, begynt å like henne litt. Men tingen er hun har kjæreste, det suger.

Hvertfal, prøvde å flørte litt med henne etc. og det har "funka" hvis man kan si det sånn.

Veldig flink til å få henne til å le hvertfal :p

Stalka henne halveis på bussen en dag etter skolen, satt meg "tilfeldigvis" forran henne, og lata som om jeg ikke la merke til henne( Tragisk? Ja, men dette var to dager etter at hun starta eller no, så hadde ikke fått snakka med henne enda:P)

Anyways, hun så meg jo ganske raskt, ba meg sette meg ved siden av henne. Prata sammen om random stuff, var ganske koselig. Forrige uke møttes vi på trikken igjen. Hun var med venninnene sine, og ditcha dem halveis for å snakke med meg.

 

Jeg vet dette ikke må bety noe, men det er hvertfal en viss mulighet at hun synes jeg er en ok fyr. Det som suger er jo seff at hun er sammen med noen allerede :/

 

La henne til på face, men hun har jo faen ikke lagt ut msn-adressen sin der:P

Må kanskje bare vente til den dagen jeg humper over henne på facebook-chatten:P

 

Men ja, hva skal jeg gjøre? Tenker og bare fortsette å småflørte med henne, og da bare se hvor det bærer hen. Men hender ofte at ting da bare daffer av etterhvert. Må jo smi mens jernet er varmt? Haha :D ...Men ja, blir jo kanskje litt feil å prøve seg på henne på en fest, med tanke på at hun er sammen med noen alerede.Eller?

 

PS: Ikke bli lurt av navnet mitt:P Ei heller av bildet:P

Er kanskje litt feil ja, men du kan jo fortsette i det lave, for å sjekke om det virkelig er noen sjanse der, om hun begynner å snakke om typen med deg er du på "rett" vei. Ikke det at å "stjele" jenter er rett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Haha, min nye flamme hadde vært på bli-kjenttur med den nye klassen hennes fredag natt til lørdag (vi er begge 16) hvorpå det ble en del alkohol utover natten, dog er jeg ikke så veldig glad i at folk jeg kjenner, i særs henne, drikker seg dritings uten at jeg er der, opplevd litt av hvert med slikt før. Dog var det veldig annerledes denne gangen, fra første øyeblikk hun ble full hadde hun begynt å snakke om meg og slik fortsatt det ut resten av natta.

 

Jaja, da vet alle om vår hemmelighet. So much for silence. Men jeg må ærlig innrømme at jeg synes det var utrolig genialt og jeg liker situasjonen utrolig godt :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_trengerlitthjelp_*

hei folkens. trenger litt tips her nå. I går kveld (lørdag) møtte jeg ei søt og hyggelig jente på noen venners fest. etter en stund bestemte vi oss for å ta veien hjemover, jeg fulgte denne jenta hjem. var en relativt lang vei å gå, men vi hadde en fin prat og alt gikk flott. gikk og holdt rundt henne da vi var på noen mørke partier på veien, fordi hun var ''redd'' ^haha. når vi kom til huset hennes ga hun meg en klem og vi sa godnatt / hadebra osv. great, ikke sant?

 

uansett. en av venninne hennes har garantert nummeret hennes (som jeg ikke fikk). hvordan burde jeg gå fram for å få kontakt med henne igjen? vente til vi møtes igjen ved en fest, eller ta kontakt før det ved å spørre om nummeret hennes av venninnen?

 

tips? takk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
du ville gjort det slik? når isåfall ville du gjort dette? så fort som i morgen, eller ventet litt lengre?

Jeg ville gjort det slik ja, har gjort det før med stort hell. Når du sender kommer litt ann på måten du formulerer deg på, er meldingen du sender litt småmorsom og koselig kan du sende når som helst, er den grav seriøst ville jeg ventet litt. Men det kommer litt ann på den andre personen, er hun ei jente som tåler å bli tullet litt med går det greit å sende en litt morsom melding hvor du spør om du har kommet til riktig person :)

Lenke til kommentar
*snip*

 

to fremgangsmåter som jeg ville vurdert:

1) sonder terrenget hos veninnen din. hvis du spør kan det hende du får nummeret av henne. får du nummeret ringer du.

2) det er stor sansynlighet for at veninnen din har henne på facebook. sjekk vennelisten hennes, slå opp nummeret hennes og ring (hvis du finner henne der da).

Lenke til kommentar
Gjest Guest_trengerlitthjelp_*
*snip*

 

to fremgangsmåter som jeg ville vurdert:

1) sonder terrenget hos veninnen din. hvis du spør kan det hende du får nummeret av henne. får du nummeret ringer du.

2) det er stor sansynlighet for at veninnen din har henne på facebook. sjekk vennelisten hennes, slå opp nummeret hennes og ring (hvis du finner henne der da).

 

tenkte å sende henne en melding da, ringe syns jeg blir litt formelt, en liten morsom melding er kanskje heller veien å gå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...