Gå til innhold

G9x info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De sier den er nesten like bra som gtx, men det gjelder vel gt også

Trodde den skulle være en del over gtx

 

Om den skal være konkurransedyktig, måtte den vel ha vært det.

Eller om de priser den til 2100. Noe mer er vel litt i overkant for en GT med oppgradert kjøler.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Raptor vet du noe om hvor mange kort som vil være tilgjengelig ved launch? Blir det en ny papir lansering ala 88gt så blir jeg møkk forbanna. Nå har jeg venta i ca 4 uker på mine 3- 8800gt (ja bestilte 3 stk for å sikre meg et kort).

Men nå er det så nær en launch av gts at jeg glatt tar det HVIS det er nok kort i butikkene.

8800GT var da heller motsatt av en papirlansering. ;)

(var vel sånn at det var langt flere 8800GT som ble shippet, enn det var av 8800GTS/GTX/Ultra i sin tid)

 

Dog ble nok kortene "litt" for populære for mange, og det ble mangel på kort.

Bla, MPX.no har visst 8800GT inne på lager, og har hatt det i noen dager nå.

Lenke til kommentar
Hei:) ser at komplett har lagt et 8800GT kort med bare 256mb ram i listen sin. De skal ha 1399kroner for dette.

Det ligger på 600/1400mhz lurer på om hvor mye man egentlig vil merke de 256mb mindere MB?

Hvis du bare spiller på 1280*1024, og ikke er "eyecandy" hore, så holder det med 256mb, skal du kjøre høyere oppløsninger med aa/af etc, så bør du ha mer minne på skjermkortet ditt.

 

@Sindre A: Bildene virker ikke.

Lenke til kommentar
Raptor vet du noe om hvor mange kort som vil være tilgjengelig ved launch? Blir det en ny papir lansering ala 88gt så blir jeg møkk forbanna. Nå har jeg venta i ca 4 uker på mine 3- 8800gt (ja bestilte 3 stk for å sikre meg et kort).

Men nå er det så nær en launch av gts at jeg glatt tar det HVIS det er nok kort i butikkene.

8800GT var da heller motsatt av en papirlansering. ;)

(var vel sånn at det var langt flere 8800GT som ble shippet, enn det var av 8800GTS/GTX/Ultra i sin tid)

 

Dog ble nok kortene "litt" for populære for mange, og det ble mangel på kort.

Bla, MPX.no har visst 8800GT inne på lager, og har hatt det i noen dager nå.

Det blir også litt bortforklaring. Det ble en semi papirlansering fordi kortene ble borte fra butikkene i lang tid.

 

Men jeg håper de har fått ordene på komponentmmangelen som forårsaket dette slik at G92 GTS ikke blir rammet av dette. Skulle gjerne visst prisen på GX2 og specs, kjøling etc.

 

Liker ikke at jeg ikke kan sammenligne planlagte kjøp. Eneste kortet jeg vet noe om er HD3870. G92GTS vet jeg litt om men ikke pris, og GX2 vet man minimalt om.

 

Det blir en løsning med et eller to av disse 3 alternativene på meg nå rundt juletider siden jeg ikke gikk for et brukt GTX som ble defekt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hei:) ser at komplett har lagt et 8800GT kort med bare 256mb ram i listen sin. De skal ha 1399kroner for dette.

Det ligger på 600/1400mhz lurer på om hvor mye man egentlig vil merke de 256mb mindere MB?

Hvis du bare spiller på 1280*1024, og ikke er "eyecandy" hore, så holder det med 256mb, skal du kjøre høyere oppløsninger med aa/af etc, så bør du ha mer minne på skjermkortet ditt.

 

@Sindre A: Bildene virker ikke.

Bildene virker da helt fint her? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...