Gå til innhold

G9x info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
He he... synes det ser litt ut som en murstein jeg :whistle: skal bli spennende å se om det er noen "tungtslående" argumenter for å kjøpe det :mrgreen:

Hehe. :p

 

Noen specs:

- Frekvenser på 650/1625/1940MHz

- 128 Shadere

- 140W effektforbruk

- 512MB(mulig at det kommer en 1GB versjon senere) på en 256-bit minnebuss

- 8800GT PCB-layout

- Lansering 11. Desember

 

Spesifikasjonene ser jo greie ut, og blir prisen bra, kan dette bli en slager. :)

Endret av Sindre Aleksander
Lenke til kommentar

Hmm, fant nettopp Dette

 

NVIDIA GeForce 8800 GTS

 

There will be a refresh of the NVIDIA GeForce 8800 GTS 640MB.

However, it won't be based on the G92, but an improved version of the G80 GPU.

The new NVIDIA GeForce 8800 GTS will have a soft launch on December 3, 2007 with market availability only two weeks later, from December 17 onwards.

 

NVIDIA GeForce 8800 GT

Supply issues with the GeForce 8800 GT cards (and their inflated prices) will end by early December.

The 256MB GeForce 8800 GT actually had a soft launch two weeks ago, but the first cards will only be available by the end of this month, or early December

Lenke til kommentar
Rykfersk «nyhet» dette her... vi diskuterte dette for 6-7 sider siden. Det eneste som er nytt her er at 3. des er paper-launch og ikke hard.

Vi diskuterte ikke noe som ble lagt ut igår for 6-7 sider siden?

 

Saken er at vi lenge har trodd at nye 8800GTS skulle være basert på G92, men den artikkelen tyder på at den skal være basert på G80.

 

Dog tror jeg fortsatt at den vil være basert på G92, inntil flere sider kommer med info...

Lenke til kommentar
Rykfersk «nyhet» dette her... vi diskuterte dette for 6-7 sider siden. Det eneste som er nytt her er at 3. des er paper-launch og ikke hard.

Vi diskuterte ikke noe som ble lagt ut igår for 6-7 sider siden?

 

Saken er at vi lenge har trodd at nye 8800GTS skulle være basert på G92, men den artikkelen tyder på at den skal være basert på G80.

 

Dog tror jeg fortsatt at den vil være basert på G92, inntil flere sider kommer med info...

 

Aha, var litt for kjapp på avtrekkeren der, men rart at de ikke nevner det i kontekst med det vi faktisk diskuterte for 6-7 sider siden. Vi vet jo at disse G80-baserte god-versjonene er et faktum. Spørsmålet er om ikke disse folkene her har bæsjet på leggen og blandet sammen «nye gamle GTS (G80)» og «nye nye GTS (G92)». Merkelig at ikke begge kortene nevnes i samme vendingen i alle fall. Spesielt siden dette går rett mot alle andre nyhetssaker (og Raptor).

Lenke til kommentar
Spørsmålet er om ikke disse folkene her har bæsjet på leggen og blandet sammen «nye gamle GTS (G80)» og «nye nye GTS (G92)». Merkelig at ikke begge kortene nevnes i samme vendingen i alle fall. Spesielt siden dette går rett mot alle andre nyhetssaker (og Raptor).

Er på ferie, så er ikke helt oppdatert.

 

De de GTS brikkene med ekstra pipelines er det vel bare eVGA som har blitt tilbudt. Jeg har også spurt meg selv om de ikke burde endret navnene på de nye G92 kortene til for eksempel 8850 eller kanskje 8900, men de jeg snakker med i NV er ikke i PR-avdelingen...

 

G92GTS som lanseres i desember skal ikke være papir-lansering, men endelig dato er ikke satt enda (er ikke 100% oppdatert siden jeg er på ferie), begynnelsen/midten av desember er siste jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Jeg har også spurt meg selv om de ikke burde endret navnene på de nye G92 kortene til for eksempel 8850 eller kanskje 8900, men de jeg snakker med i NV er ikke i PR-avdelingen...

 

G92GTS som lanseres i desember skal ikke være papir-lansering, men endelig dato er ikke satt enda (er ikke 100% oppdatert siden jeg er på ferie), begynnelsen/midten av desember er siste jeg har hørt.

Med andre ord avkrefter du det Sindre sa, her.(?)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Håper det.

 

Hvordan linker man til en bestemt plass på en side? Slik du gjorde, at innlegget ble vist, ikke toppen av siden.

 

trykker på inleggsnummeret, da kommer det opp en tekstboks med direktelink til posten... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...