Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

Nå mista du meg i alle fall Nimrad, har jeg ikke lov å synes Halo 3 er et dårlig spill fordi det kom ut denne generasjonen? Om du vil ha noen eldre spill jeg misliker så kan jeg nevne Ghostbusters til NES f.eks. Nå trakk jeg frem Halo 3 som et av de dårlige spillene denne generasjonen fordi det er det jeg mener. Skjønner ikke helt hvor du vil henne med innlegget ditt, men men.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lulz @ Bear. Jeg digger aspektene du ikke liker ved Halo 3. Tynn historie? Har du i det hele tatt spilt noen andre Halo-spill enn 3? Det er mulig spillet har "vanlig" grafikk for deg (noe jeg ikke helt hvordan du kan si), men historien i Halo-triologien er langt fra tynn ...

Lenke til kommentar

Tråden er ikke mer latterlig enn de som ikke kan klare å innse at folk har forskjellig smak, og selv om halo3 eller re4 selger i bøtter og spann, finnes det faktisk folk som ikke liker dem i det hele tatt.

Virker som folk er av den oppfatning av at hvis man ikke liker spillene som er hypet og solgt mest, så er man uintelligent eller besitter mindre kunnskap om spill, wtf...

 

Skal jeg nevne det første som slår meg av spill som ikke har vært bra, må det være Two Worlds.

Lite forklaringer, hakkete til de grader, ikke pent, lite fengende story er bare noe av problemene dette spillet har.

Har begynt på spillet flere ganger i trua om at jeg skal finne det som gjør spillet verdt tiden, men har etterhvert begynt å innse at det i mine øyne bare er et dårlig spill jeg ikke liker.

Lenke til kommentar

Er jeg ikke rettig til å ha min egen mening? Bare fordi alle andre snurs seg til Halo 3 når de skal be vil jo ikke med andre ord si jeg gjør det. Jeg likte ikke spillet og jeg fant det blant de "dårlige" spillene jeg har prøvd og da må jeg da få lov til å mene det uten at det skal bli en forbandet heksejakt ut av det. Lær dere å respektere andres meninger uten å komme med kommentarer som "du har ikke spillet mange spill om du synes Halo 3 er dårlig" og en totalregle om hvorfor spillet er bra, skulle tro jeg hadde krenket en grav eller noe slikt.

 

Ja jeg synes historien er tynn i Halo 3, og jeg vet det er en triologi og man "burde" spillet de foregående spillene, men likevell vil jeg si historien i Halo 3 er tyn. En historie som er brukt gjentatte ganger i andre spill (noen invaderer jorden og du er den eneste som kan redde jorden fra undergang) klassifiserer jeg som tynn historie.

 

Er en total latterlig oppførsel fra mange her at de begynner å si at man ikke har spillet mange spill og ikke har tatt nok hensyn til spillet, jeg trenger ikke konvertering og jeg trenger ikke leksjonering i hva jeg skal synes. Halo 3 er dårlig for meg, om du elsker Halo 3, fint for deg, men slutt å forsøke å konvertere meg til Haloisme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Greit nok at du ikke liker Halo 3, hver sin smak. Og det kan godt hende at Halo 3 er det dårligste spillet du har spilt, men for meg er det ufattelig at en hardcore gamer som spiller et titalls ulike spill i løpet av et år ikke kan se kvalitetene Halo 3 innbefatter. Perfekt er det jo ikke, men spillet lykkes hvor mange andre spill feiler.

 

Når det kommer til det dårligste konsollspillet jeg har spilt, er ikke hukommelsen min den beste, men Hour of Victory står fortsatt i minnet...

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noen verdens ting i Halo 3 som får meg til å være der. Historien, som nevnt, er i mine øyne lite engasjerende, våpnene er OK men ikke noe utenom det vanlige, monstrene i mange tilfeller høres ut som de har rømt fra barnehagen og grafikken er det ingen ting å si noe ekstra om, den er der men det er ikke noe som jeg legger for mye merke til.

 

I mine øyne skal et spill engasjere når du spiller det, du skal ha lyst å spille det og vil gjerne være der til siste slutt. Halo 3 engasjerer meg ikke, jeg har ingen problemer å skru av spillet og forlate det og la det ligge. Et spill som ikke engasjerer meg er i mine øyne et dårlig spill for min del.

 

Jeg synes det er ufattelig at folk lar seg engasjere av Halo 3 men jeg hopper ikke på ryggen deres og forsøker å konvertere dem vekk fra spillet, jeg lar dem like spillet. Jeg liker Zelda spillene mens andre ser akkurat det samme i dem som jeg ser i Halo 3, men det respekterer jeg fordi smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Nå mista du meg i alle fall Nimrad, har jeg ikke lov å synes Halo 3 er et dårlig spill fordi det kom ut denne generasjonen? Om du vil ha noen eldre spill jeg misliker så kan jeg nevne Ghostbusters til NES f.eks. Nå trakk jeg frem Halo 3 som et av de dårlige spillene denne generasjonen fordi det er det jeg mener. Skjønner ikke helt hvor du vil henne med innlegget ditt, men men.

Topicen handler om det dårligste konsollspillet du har prøvd. Er halo 3 det dårligste konsollspillet du har prøvd? Nei, det virker ikke sånn på innlegget ditt. Det jeg ville var å holde deg og andre ontopic. Her skal vi diskutere det dårligste konsollspillet man har prøvd, ikke et dårlig spill denne generasjonen. Jeg er ikke enig i deg med Halo 3, jeg syns det er et fantastisk spill, og jeg er bare lei av at folk her legger ut spill som BioShock, Oblivion, God of War og nå Halo 3 som alle er herlige spill som har vunnet mange priser og har fått meget god kritikk. Jeg hadde nok hatet Oblivion, for det er ikke min type spill, men allikevel kunne jeg ikke skrevet her at det var det dårligste konsollspillet jeg hadde prøvd. Det måtte kun vært for å provosere i så fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nei bear, jeg har dessverre vanskelig foir å respektere at noen ærlig mener halo 3 er det dårligste spillet de har prøvd. Selvfølgelig om man kun har spilt 2-3 spill i hele sitt liv kan det jo forståes, men mitt inntrykk av deg er at du er en hardcore gamer, og da burde man klare å skille klinten fra hveten. Men jeg har kanskje feilvurdert. At man ikke liker et spill derimot er noe jeg kan respektere. Det er en rekke spill elsket av mange som jeg overhode ikke liker, for eksempel FF-serien, men jeg kan likevel se hvorfor FF7 og andre spill i serien fortjener kritkken det får.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Altså jeg har Halo 3 selv. Har spilt igjennom dette, men det eneste som er gøy med spillet er faktisk Coop og kjøretøyene, multiplayer er jo pokker meg på samme nivå som Resistance, skjønner ikke hva som er bra med Live. R6 Vegas slår begge ned i støvlene.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Topicen handler om det dårligste konsollspillet du har prøvd. Er halo 3 det dårligste konsollspillet du har prøvd? Nei, det virker ikke sånn på innlegget ditt. Det jeg ville var å holde deg og andre ontopic. Her skal vi diskutere det dårligste konsollspillet man har prøvd, ikke et dårlig spill denne generasjonen. Jeg er ikke enig i deg med Halo 3, jeg syns det er et fantastisk spill, og jeg er bare lei av at folk her legger ut spill som BioShock, Oblivion, God of War og nå Halo 3 som alle er herlige spill som har vunnet mange priser og har fått meget god kritikk. Jeg hadde nok hatet Oblivion, for det er ikke min type spill, men allikevel kunne jeg ikke skrevet her at det var det dårligste konsollspillet jeg hadde prøvd. Det måtte kun vært for å provosere i så fall.

 

Nå har jeg ikke sagt at Halo 3 er det dårligste konsollspillet men blant de dårligste konsollspillene jeg har prøvd. Noe jeg før har gjort klart. Og folk må da få lov å synes spill er dårlige selv om de har vunnet priser i hytt og pine.

 

Nei bear, jeg har dessverre vanskelig foir å respektere at noen ærlig mener halo 3 er det dårligste spillet de har prøvd. Selvfølgelig om man kun har spilt 2-3 spill i hele sitt liv kan det jo forståes, men mitt inntrykk av deg er at du er en hardcore gamer, og da burde man klare å skille klinten fra hveten. Men jeg har kanskje feilvurdert. At man ikke liker et spill derimot er noe jeg kan respektere. Det er en rekke spill elsket av mange som jeg overhode ikke liker, for eksempel FF-serien, men jeg kan likevel se hvorfor FF7 og andre spill i serien fortjener kritkken det får.

 

BLANT de dårligste spillene jeg har forsøkt, når man har spillet såpass mange spill som jeg har er det klart at det blir en del dårlige spill oppgjennom tiden og det er vel ikke totalt ulovelig å nevne flere spill (som mange andre har gjort), men jeg ser ikke at dere hengere dere på nakken deres av den grunnen, er det fordi det er Halo 3 det er snakk om her?

 

Kutt ut det forbandete vrøvlet og respekter at smaken er som baken. Er det så vanskelig å få inn?

 

Totalt latterlig å legge seg på heksejakt fordi jeg nevnte Halo 3, jeg er ikke alene om å synes Halo 3 er et dårlig og lite engasjerende spill, men selvfølgelig når hyppefaktoren har regjert i noen år før spillet kommer så blir jo enkelte staure hakke blind på begge øynene og behandler hyppet som gull fra oven og plent nekter å respektere andres meninger.

 

Samt tråden heter "hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd" og da trenger man vel ikke et panel med "fagfolk" for å sette sine egene meninger, var i alle fall det jeg trodde, men slik det ser ut som skal man bare nevne spill som er allerede allment godkjent under klassifiseringen som dårlige spill. Jeg liker Red Steel, skulle jeg gå bananas amokk bare fordi noen klassifiserte det som et dårlig spill??

 

Skjerp dere.

Lenke til kommentar

hehe, det spørs jo hvilke type MP man liker da. Høres ut som du liker de mer realistiske, som CoD4 og GRAW. Selv syntes jeg halo 3s multiplayer er bedre, på grunn av at du har så uendelig mye mer frihet der. Du kan velge mellom de spilletypene og kartene som er der fra før, eller du kan lage dine helt egne :thumbs:

 

Mitt dårligste kan muligens være Smugglers run: Warzones. Du kjørte jo bare bil i en ørken/jungel/snøområde og hentet pakker rundt omkring på mappet. Historien var også skikkelig teit, skjønte ikke et døyt, og endte med å skippe alle cut-scenene.

Endret av Comprade
Lenke til kommentar
Nå har jeg ikke sagt at Halo 3 er det dårligste konsollspillet men blant de dårligste konsollspillene jeg har prøvd. Noe jeg før har gjort klart. Og folk må da få lov å synes spill er dårlige selv om de har vunnet priser i hytt og pine.

Da hører det ikke hjemme i denne tråden. Du må gjerne ikke like dem. Men når vi hardcore gamere snakker om dårligste konsollspill vi noen gang har spilt så snakker vi om spill som virkelig er helt elendige. Vi snakker om kontroller som absolutt ikke fungerer. 1 sekunds delay på alt. Vi snakker MIDI-lyder. Vi snakker AI som er forhåndsprogrammert til å gjøre en bestemt handling i en bestemt situasjon.

 

Ergo, vi snakker ikke halo 3. Det kan godt være det mest skuffende spillet du har prøvd, men hvis du skal være ærlig så tror jeg ikke at du vil si det er det dårligste spillet du har prøvd. Heller ikke blant de dårligste. Det ligger nok mer på midten. For halo 3 har en god historie hvor det er et must at du har spilt halo 1 og 2, det har en meget bra flerspillerdel, det har gode kontroller osv. Liker du det ikke, greit for meg, du er ikke alene om å ikke like halo.

 

Det jeg ikke syns er greit er at du inkluderer det i en tråd hvor du skal fortelle om det dårligste konsollspillet du har prøvd. Ikke det dårligste i denne generasjonen, ikke blant de dårligste, men rett og slett DET dårligste. Entall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg legger meg ikke for heksejakt, Bear, men jeg skal være så ærlig og si at jeg ble sjokket av å se et forumnavn som hadde min respekt klassifiserer Halo 3 som det blant de værste spillene noesinne, og jeg reagerte deretter. Jeg hadde for eksempel ikke hevet et øyenbryn og uttalesen kom fra Avean for eksempel.

Jaja, jeg skal ikke plage deg mer, Nimrad oppsummer det ganske greit synes jeg, og din mening er tross alt din egen.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Da hører det ikke hjemme i denne tråden. Du må gjerne ikke like dem. Men når vi hardcore gamere snakker om dårligste konsollspill vi noen gang har spilt så snakker vi om spill som virkelig er helt elendige. Vi snakker om kontroller som absolutt ikke fungerer. 1 sekunds delay på alt. Vi snakker MIDI-lyder. Vi snakker AI som er forhåndsprogrammert til å gjøre en bestemt handling i en bestemt situasjon.

 

Ergo, vi snakker ikke halo 3. Det kan godt være det mest skuffende spillet du har prøvd, men hvis du skal være ærlig så tror jeg ikke at du vil si det er det dårligste spillet du har prøvd. Heller ikke blant de dårligste. Det ligger nok mer på midten. For halo 3 har en god historie hvor det er et must at du har spilt halo 1 og 2, det har en meget bra flerspillerdel, det har gode kontroller osv. Liker du det ikke, greit for meg, du er ikke alene om å ikke like halo.

 

Det jeg ikke syns er greit er at du inkluderer det i en tråd hvor du skal fortelle om det dårligste konsollspillet du har prøvd. Ikke det dårligste i denne generasjonen, ikke blant de dårligste, men rett og slett DET dårligste. Entall.

 

Som sagt, om man kun skal nevne spill som er allment godkjent som dårlige så burde det komme bedre frem i tråden. Om man ikke har lov å nevne spill som man personelig synes er dårlige og kun nevne spill som fellessapen har bestem er lovlig å klassifisere dårlig, så må man og få en liste hvilken spill man har lov å nevne.

 

Men det er helt greit, jeg skal ikke si min ærlige mening lengere selv når en tråd ber meg om det, blir bare oppstyr og forbandelse. Ærlig spiker trodde jeg at tråden het "hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd" men nå ser jeg jo at underbyggelsen av emnet er "hva er det dårligset konsollspillet felleskapet har prøvd" for det er jo ikke noe du eller personelig lovnader med i tråden, det er kun de spillene allmenheten har bestemt er dårlig som er lov å nevnes. Fint at man har fått det klargjort.

 

Samt om du skal stikke fingeren i at jeg nevner flere spill burde du ærlig talt reagert allerede i starten av tråden da det kom flertall inn i bildet. Men er jo som sagt først når noen tråkker på en tå at det blir oppstyr. Jeg har og forklart hvorfor jeg ikke likte spillet og hvorfor jeg setter det der jeg setter det, hva mer kan jeg gjøre? Jeg kunne skjønt reaksjonen deres om jeg kun hadde sagt "halo 3" men jeg har faktisk underbygget min påstand og forklart at jeg ikke liker spillet. Jeg driter da vel i om det vinner priser og får annerkjennelse, JEG liker det ikke og syne det er dårlig fordi det er forferdelig lite engasjerende og er et spill jeg med glede legger fra meg, og hvilken andre spill legger jeg fra meg? De jeg synes er dårlig. Så enkelt er det.

 

Jeg sier igjen, dere kunne tatt heksejakten for flere sider siden med tanke på dårlige spill og nevning av flere, men det var først når Halo 3 kom at det ble oppstyr. Beviser nok at allmenheten kun respekterer folk så lenge de følger hovedstrømmen, så snart de utalerer seg om sin oppriktige mening er helvette i gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...