Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

BLANT de dårligste spillene jeg har forsøkt, når man har spillet såpass mange spill som jeg har er det klart at det blir en del dårlige spill oppgjennom tiden og det er vel ikke totalt ulovelig å nevne flere spill (som mange andre har gjort), men jeg ser ikke at dere hengere dere på nakken deres av den grunnen, er det fordi det er Halo 3 det er snakk om her?

Jeg likte aldri Halo noe særlig, men jeg har ikke noe problem med å se at det har store kvaliteter. Og selv om det er kvaliteter jeg ikke nødvendigvis verdsetter så høyt personlig, så kan jeg ikke påstå at det er et dårlig spill.

 

Du har selvfølgelig rett til å skrive hva du vil om saken. Selv tolker jeg det som et blindt øye for kvalitet, eller en annen form for avvik, og er ett hundre prosent bestemt på at kvalitet ikke ene og alene er en personlig sak. Det er jo i og for seg ikke noe som det nytter å diskutere i de fleste tilfeller, men jeg valgte å kommentere det, siden diskusjonen allerede var i gang.

 

Denne tråden er til for at folk skal skrive begrunnede poster ang hva DE mener er dårligste spillet de har testa.

 

IKKE debatter videre, la folk få ha sin mening i fred.

Det dårligste spillet, eller det spillet de likte minst? Det blir vel kanskje flisespikkeri, men de to begrepene kan være alt fra svært forskjellige til nesten identiske, alt etter som hvilket syn man har på begreper som "kvalitet", "bra" og "dårlig", og objektive/subjektive vurderinger av disse.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som kommentar til de siste 10 innleggene.. Det bunner i grunn ut i at man bruker ordet "dårlig" feil! Om man skulle kjøpe 1 av 2 biler. Ferrari 430 og Porsche GT3 så finner man ut hvilken bil man liker best. Men ingen av bilene er dårlige. Tror det er den feile bruken av ordet dårlig som gjør at mange diskusjoner ender i bråk. Ingen like at de favorittspillene deres blir kalt dårlige på grunn av at noen ikke liker historien osv osv.

Lenke til kommentar

Tror Headhunter til PS2 var noe av det dårligste jeg har spilt. I hvert til den konsollen, og som jeg kommer på nå i farta.

 

Synes det spillet var en elendig MGS-kopi, og motorsykkel-kontrollen var helt elendig. Fytti, for et kjedelig og kjipt spill.

 

Oppfølger-spillet Headhunter: Redemption har jeg heldigvis ikke prøvd. Det skulle visstnok være HELT på trynet.

Endret av deusex
Lenke til kommentar

Denne tråden er latterlig, titler som MGS, Halo, Zelda, Super Mario, God of War, Gears of War osv. kan langt i fra være det dårligste folk har prøvd, i så fall har de testet utrolig få spill.

 

Det virker heller som folk liker å provosere med å mene at flaggskipet på "hat-plattformen" er den værste møkka de har vært borti. Jeg sier som minne venner med bart og hvite tennissokker; dette lukter kuk lang vei.

Lenke til kommentar
Som kommentar til de siste 10 innleggene.. Det bunner i grunn ut i at man bruker ordet "dårlig" feil! Om man skulle kjøpe 1 av 2 biler. Ferrari 430 og Porsche GT3 så finner man ut hvilken bil man liker best. Men ingen av bilene er dårlige. Tror det er den feile bruken av ordet dårlig som gjør at mange diskusjoner ender i bråk. Ingen like at de favorittspillene deres blir kalt dårlige på grunn av at noen ikke liker historien osv osv.

 

Nå legger tråden her opp til at man skal nevne dårlige spill man har prøvd og da må det vel være lov å nevne de spillene man har prøvd, og funnet dårlig. Selv om spillet ikke er dårlig for noen kan det være dårlig for andre.

 

Det som er feil her er at folk ikke klarer å respektere at enkelte synes Halo 3 er dårlig. De synes det er bra, da skal alle synes det er bra, universal regel.

 

Hva som er dårlig og ikke dårlig er opp til envær å bedømme når det kommer til spill. Jeg liker som sagt Red Steel, men går ikke bananas når folk sier de synes det er et dårlig spill, de skal få lov å ha sin mening akkurat slik jeg har min mening. Det er ikke noe feil bruk av ordet men ganske enkelte et delt onlinesamfunn som har forskjellige oppfatninger av hva som er et bra og hva som er et dårlig spill.

 

Men det er jo fint at man får en slik diskusjon, for det beviser jo bare at onlinesamfunnet tåler bare kritikk mot spill som er allment godkjent som dårlig. Selvstendige meninger er derfor ulovelig.

Lenke til kommentar
Som kommentar til de siste 10 innleggene.. Det bunner i grunn ut i at man bruker ordet "dårlig" feil! Om man skulle kjøpe 1 av 2 biler. Ferrari 430 og Porsche GT3 så finner man ut hvilken bil man liker best. Men ingen av bilene er dårlige. Tror det er den feile bruken av ordet dårlig som gjør at mange diskusjoner ender i bråk. Ingen like at de favorittspillene deres blir kalt dårlige på grunn av at noen ikke liker historien osv osv.

 

Nå legger tråden her opp til at man skal nevne dårlige spill man har prøvd og da må det vel være lov å nevne de spillene man har prøvd, og funnet dårlig. Selv om spillet ikke er dårlig for noen kan det være dårlig for andre.

Hvis du mener "Jeg syntes ikke spillet var morsomt", da er det jo greit. Men når du sier "Det er et dårlig spill" da kan jeg ikke begripe det.

UrgeLoL har et poeng.

 

Frank sa det så godt her:

Jeg likte aldri Halo noe særlig, men jeg har ikke noe problem med å se at det har store kvaliteter. Og selv om det er kvaliteter jeg ikke nødvendigvis verdsetter så høyt personlig, så kan jeg ikke påstå at det er et dårlig spill.
Endret av Lande
Lenke til kommentar
Som kommentar til de siste 10 innleggene.. Det bunner i grunn ut i at man bruker ordet "dårlig" feil! Om man skulle kjøpe 1 av 2 biler. Ferrari 430 og Porsche GT3 så finner man ut hvilken bil man liker best. Men ingen av bilene er dårlige. Tror det er den feile bruken av ordet dårlig som gjør at mange diskusjoner ender i bråk. Ingen like at de favorittspillene deres blir kalt dårlige på grunn av at noen ikke liker historien osv osv.

 

Nå legger tråden her opp til at man skal nevne dårlige spill man har prøvd og da må det vel være lov å nevne de spillene man har prøvd, og funnet dårlig. Selv om spillet ikke er dårlig for noen kan det være dårlig for andre.

Hvis du mener "Jeg syntes ikke spillet var morsomt", da er det jo greit. Men når du sier "Det er et dårlig spill" da kan jeg ikke begripe det.

UrgeLoL har et poeng.

 

Frank sa det så godt her:

Jeg likte aldri Halo noe særlig, men jeg har ikke noe problem med å se at det har store kvaliteter. Og selv om det er kvaliteter jeg ikke nødvendigvis verdsetter så høyt personlig, så kan jeg ikke påstå at det er et dårlig spill.

 

Nå begynner jeg å bli rimelig lei av det her, tråden legger opp til at man skal nevne spill man synes er dårlige. Jeg har nevnt spill jeg synes er dårlig, det er en tråd som omhandler personelige meninger og ikke noe annet. Det er ingen fasitsvar her og om folk har problemer med å respektere andres meninger burde de holde seg 2 tråder unna tråder som dette.

 

Jeg krever ikke at folk begriper mine meninger, jer krever ikke at de skjønner dem, jeg krever ingen ting annet enn at folk RESPEKTERER mine meninger, men det har det vært totalt mangel på når det kommer til mine meninger om Halo 3. Er det så forbanna vanskelig å skjønne?

Lenke til kommentar
Driv3r er ett av de verste spillene jeg har prøvd.. Makan til dårlig gta klone skal du lete lenger etter!

 

Det kan du vel si. Men Driver (1, og 2 også vel?) kom før GTA 3, så de hermet vel egentlig først.. Tror ikke de som lagde Driver fikk noen særlig ideer fra GTA 1 og 2, det var rett og slett helt noe annet (for meg). Men nå skal man aldri si sikkert, selvfølgelig..

 

Dårligste spillet jeg har prøvd :hmm: Må nok ta det under en annen kategori: "Dårligste førsteinntrykket". Får jeg et veldig dårlige førsteinntrykk, gidder jeg som regel ikke spille det lenge.. :p Neverwinter Nights 2 topper den lista, sannsynligvis fordi jeg fikk skikkelig WoW-forventninger, og da gikk det rett i dass. Midnight Club 2 er også langt oppe. Makan til latterlig styring på bilene.. Tok seg en del opp though, da jeg fikk kjøre motorsykkel!

 

Kunne sikkert kommet på bedre (altså dårligere) kandidater, men orker ikke nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...