Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå begynner jeg å bli rimelig lei av det her, tråden legger opp til at man skal nevne spill man synes er dårlige. Jeg har nevnt spill jeg synes er dårlig, det er en tråd som omhandler personelige meninger og ikke noe annet. Det er ingen fasitsvar her og om folk har problemer med å respektere andres meninger burde de holde seg 2 tråder unna tråder som dette.

 

Jeg krever ikke at folk begriper mine meninger, jer krever ikke at de skjønner dem, jeg krever ingen ting annet enn at folk RESPEKTERER mine meninger, men det har det vært totalt mangel på når det kommer til mine meninger om Halo 3. Er det så forbanna vanskelig å skjønne?

Er det så vanskelig for deg når du har så og si alle i mot deg og skjønne at her skal vi ikke liste opp dårlige spill? Det her går ut på DET DÅRLIGSTE. Om du lister opp 2-3 meget dårlige spill så bryr jeg meg ikke, men her nevnes det MGS, Halo osv. som dårligSTE. STE, STE, STE. Du har glemt 3 bokstaver. Det er meget vanskelig å forstå, ja.

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli rimelig lei av det her, tråden legger opp til at man skal nevne spill man synes er dårlige. Jeg har nevnt spill jeg synes er dårlig, det er en tråd som omhandler personelige meninger og ikke noe annet. Det er ingen fasitsvar her og om folk har problemer med å respektere andres meninger burde de holde seg 2 tråder unna tråder som dette.

 

Jeg krever ikke at folk begriper mine meninger, jer krever ikke at de skjønner dem, jeg krever ingen ting annet enn at folk RESPEKTERER mine meninger, men det har det vært totalt mangel på når det kommer til mine meninger om Halo 3. Er det så forbanna vanskelig å skjønne?

Er det så vanskelig for deg når du har så og si alle i mot deg og skjønne at her skal vi ikke liste opp dårlige spill? Det her går ut på DET DÅRLIGSTE. Om du lister opp 2-3 meget dårlige spill så bryr jeg meg ikke, men her nevnes det MGS, Halo osv. som dårligSTE. STE, STE, STE. Du har glemt 3 bokstaver. Det er meget vanskelig å forstå, ja.

For å lettgjøre litt for deg ettersom du tydeligvis ikke har lest hva jeg skrev og bare jumpa på første og beste diskusjon du kunne finne, her er det originale som jeg skrev om Halo 3. Legg merke til innledningen av innlegget mitt

 

Advarsel: Det som kommer nedover nå er min personelige mening og representerer ikke noe andres synspunkt enn mine egene. Om du er av kaliberet som ikke tåler andres meninger leser du videre på eget ansvar.

 

Jeg bare må nevne, innenfor dårlige spill man har prøvd, Halo 3. Etter all hyppen som neste gullmesias ble jeg så superskuffet som det lar seg gjøre. Historien er tynnere enn gammel engelsk Te, våpnene høres ut som billig svensklaget kjellerfyrverikeri, motstanderene er helt totalt latterlige der enkelte springer rundt og høres ut som småunger mens andre høres ut som eldre menn med mageproblemer.

 

Halo 3 er langt fra et så bra spill som det skal frem til, det er et gjennomsnitlig spill av kaliberet "splatt aliens" og ikke noe mer enn det.

 

Jeg har IKKE sagt at det var det dårligste men blant de dårlige, noe jeg gjentatte ganger har forsøkt å få innprintet men som tydeligvis ikke lar seg printe inn hos enkelte. Synes og det er forferdelig rart at du ikke har jumpa bananas kråke over brukere som jvc1986 og U-F!G som og har nevnt "populære" spill som Resistence, Oblivin og Ridge Racer 7.

 

Jeg råder deg og til å lese gjennom den relativt korte tråden på vel 11 sider og faktisk ser at det er flere enn bare jeg som har nevnt "populære" spill, og flere spill og for den sags skyld. Tråden har tydeligvis lagt seg selv opp til en tråd hvor man kan komme med sine meninger om dårlige spill.

 

Og du kan ta dine STE STE STE og lese litt ekstra før du jumper på en diskusjon.

Lenke til kommentar

Bear;

 

Så hvis jeg lister opp Super Mario Galaxy i denne tråden der vi diskuterer de dårligste konsollspillene, så hadde ikke du hatt noe problem med det?

 

Det er mange spill jeg ikke liker, som f.eks Final Fantasy, Metal Gear Solid og Halo, men likevel har jeg ikke noe problemer med å se de kvalitetene spillene har. De er muligens ikke noe for meg, men det betyr ikke at de er dårlige. For å være kvalifisert i kategorien "Dårligste spill" må det ha tekniske feil, gameplay design som ikke henger på greip, og defekte spillmekanismer. Ingen av de spillene jeg listet opp her faller i den kategorien.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Respekter Bears meninger nå da, vi er alle ulike og alle har ulike oppfatninger på hva som er bra eller dårlig og heldigvis for det. Spiller ingen rolle om 999.999 menesker liker en ting når 1 ikke liker det, sånn er det bare. Respekter folks syn og slutt å prøv å trumfe igjennoms deres syn hele tiden.

 

Mitt verste er forøvring: Hour of Victory til 360

Lenke til kommentar
Bear;

 

Så hvis jeg lister opp Super Mario Galaxy i denne tråden der vi diskuterer de dårligste konsollspillene, så hadde ikke du hatt noe problem med det?

 

Det er mange spill jeg ikke liker, som f.eks Final Fantasy, Metal Gear Solid og Halo, men likevel har jeg ikke noe problemer med å se de kvalitetene spillene har. De er muligens ikke noe for meg, men det betyr ikke at de er dårlige. For å være kvalifisert i kategorien "Dårligste spill" må det ha tekniske feil, gameplay design som ikke henger på greip, og defekte spillmekanismer. Ingen av de spillene jeg listet opp her faller i den kategorien.

 

Gjør meg en tjeneste, vær så snill, quote meg hvor jeg har sagt at jeg synse Halo 3 er det DÅRLIGSTE spillet jeg har prøvd, vær så snill, gjør det. Å ja, det glemte jeg, JEG HAR IKKE SAGT DET!!!

 

Du er forøvrig fri til å mene det du vil, jeg klarer i det minste å respektere at andre har forskjellig smak enn det jeg har. Som jeg har sagt tidligere, mange sier at Red Steel er et av de dårlige spillene de har prøvd og andre synes Twilight Princess er kjedelig. Fint for meg, bare de begrunner hvorfor, og det har jeg gjort med Halo 3. Så kutt ut fjaset fra nå av.

Lenke til kommentar

Demoen sugde ihvertfall hard kølle

 

Gjør meg en tjeneste, vær så snill, quote meg hvor jeg har sagt at jeg synse Halo 3 er det DÅRLIGSTE spillet jeg har prøvd, vær så snill, gjør det. Å ja, det glemte jeg, JEG HAR IKKE SAGT DET!!!

 

 

Det tror jeg er den morsomst frasen jeg har lest på dette forumet :D

Lenke til kommentar

Har fått med meg at det er en aldri så liten krangel gående her, Bear mot verden. Jeg mener og det blir litt feil av Bear å nevne Halo 3, siden dette er en tråd for "det dårligste konsoll spillet du har prøvd"... Jeg liker ikke Halo (3) selv, men direkte dårlig er det ikke, og det har heller ikke Bear sagt. Men jeg tenker også sånn at spillsmak er subjektiv, ja - men samtidig er det en god del av spilla, mest det tekniske, som er nærmere håndverk enn kunst. Altså, det finnes aspekter ved spill en kan og bør bør prøve å bedømme objektivt. Selv om jeg ikke liker et spill, kan jeg klare å forstå at andre liker spillet, og jeg ser kvalitetene som er der.

 

Det komiske er at du faktisk senere i posten din, Bear, skriver at spillet er middelmådig. Så du mener nok heller ikke det er dårlig... Du bommet kanskje litt mtp. hva som skal være i tråden.

 

Egentlig er hele tråden idiotisk, det hadde vært mer interessant at folk nevnte spill de synes er dårlige, i stedet for å på død og liv måtte nevne ett spill som er dårligst. Trådtittel legger opp til useriøse innlegg, spør du meg.

De postene som bare inneholder navn på populære spill, og ingen begrunnelse er nok bare skrevet for å provosere - mods kan gjerne slette disse postene for min del.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Har fått med meg at det er en aldri så liten krangel gående her, Bear mot verden. Jeg mener og det blir litt feil av Bear å nevne Halo 3, siden dette er en tråd for "det dårligste konsoll spillet du har prøvd"... Jeg liker ikke Halo (3) selv, men direkte dårlig er det ikke, og det har heller ikke Bear sagt. Men jeg tenker også sånn at spillsmak er subjektiv, ja - men samtidig er det en god del av spilla, mest det tekniske, som er nærmere håndverk enn kunst. Altså, det finnes aspekter ved spill en kan og bør bør prøve å bedømme objektivt. Selv om jeg ikke liker et spill, kan jeg klare å forstå at andre liker spillet, og jeg ser kvalitetene som er der.

 

Det komiske er at du faktisk senere i posten din, Bear, skriver at spillet er middelmådig. Så du mener nok heller ikke det er dårlig... Du bommet kanskje litt mtp. hva som skal være i tråden.

 

Egentlig er hele tråden idiotisk, det hadde vært mer interessant at folk nevnte spill de synes er dårlige, i stedet for å på død og liv måtte nevne ett spill som er dårligst. Trådtittel legger opp til useriøse innlegg, spør du meg.

De postene som bare inneholder navn på populære spill, og ingen begrunnelse er nok bare skrevet for å provosere - mods kan gjerne slette disse postene for min del.

 

Vel den største problematiken er at folk har låst øynene sine fast på trådtittelen og plent nekter å lese innlegget der jeg nevner spillet. De leser "Halo 3" og ser opp og leser "hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd" og legger 2 og 2 sammen og på mystisk vis får de 5. Å lese hele innlegget mitt og få sammenhenget trenges ikke når de 2 elementene er lagt sammen.

 

Jeg begynner dog å bli litt lei av "analyser" og "hva jeg egentlig" mener, jeg mener det jeg mener og om folk har problemer med å respektere andres meninger har de ingen ting på et slikt diskusjonsforum å gjøre.

 

Det er forøvrig heller ikke en tråd der man skal diskutere person eller personens smak så det er nok flere som har vandret eden henn på off topic markedet.

Lenke til kommentar
Denne tråden er latterlig, titler som MGS, Halo, Zelda, Super Mario, God of War, Gears of War osv. kan langt i fra være det dårligste folk har prøvd, i så fall har de testet utrolig få spill.

 

Det virker heller som folk liker å provosere med å mene at flaggskipet på "hat-plattformen" er den værste møkka de har vært borti. Jeg sier som minne venner med bart og hvite tennissokker; dette lukter kuk lang vei.

 

Synes ikke att denne tråden er latterlige, jeg har hatt over 300spill så jeg vil ikke si att jeg har prøvd lite spill i min tid

 

men står fortsatt på min mening, MGS 3 suger rett og slett, altfor mye cutscenes, overdrevne bossfightere med å summone bier og gløde inn i naturen

Trodde MGS skulle være litt realistisk, MGS2 Twin Snakes og Sons Of Liberty er bedre enn MGS 3

 

Da liker jeg heller Splinter Cell 3 Chaos Theory ;)

 

Jeg og reagrerte når folk nevner mine favorittspill som for eks Halo 3 og gears Of war

men men dem kan mene hva dem vil...

 

Jeg står på mitt enda!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Trodde MGS skulle være litt realistisk,

Spilte du 2'rn og forventa noe realistisk?

Likte bedre 2ern ja, fordi mye bedre å snike seg der, hadde bedre kontroll osv

Og i de tidene så følte jeg ikke att MGS var så urealistisk men så kom 3ern, da datt jeg i sammen

Angrer den dagen i dag jeg kjøpte det

Og i 3ern så kunne du ikke bruke særligt mye våpner som bråket for eks AK 47 osv, for da ble du oppdaget, jo jeg husker du kan bruke veldig dødlige våpner når du var i bossfight da er det helt greit da er det en fyr du skal ta

 

 

Håper MGS4 blir bedre enn 3ern

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Okey, Bear^, har du i det hele tatt lest det JEG har sagt? Det virker ikke sånn:

 

Nå begynner jeg å bli rimelig lei av det her, tråden legger opp til at man skal nevne spill man synes er dårlige.
Nei, det er feil. Tråden legger ikke opp til at du skal nevne spill du synes er dårlige. Det hadde ført til det som har skjedd her, nemlig en stor krangel.

 

For å lettgjøre litt for deg ettersom du tydeligvis ikke har lest hva jeg skrev og bare jumpa på første og beste diskusjon du kunne finne, her er det originale som jeg skrev om Halo 3. Legg merke til innledningen av innlegget mitt

Det er nok helt feil, ja, og det håper jeg og tror jeg du skjønner.

 

Advarsel: Det som kommer nedover nå er min personelige mening og representerer ikke noe andres synspunkt enn mine egene. Om du er av kaliberet som ikke tåler andres meninger leser du videre på eget ansvar.
Jeg har aldri kritisert deg for å ikke like Halo 3 bare så du er fullt klar over det. Det skal du få lov til. Men jeg har kritisert deg for å dra det inn i en tråd som omhandler DET dårligste du noen gang har spilt og så bare sier det er blant de dårlige spillene dine. Da virker det som du gjør det kun for å skape diskusjon og provosere.
Halo 3 er langt fra et så bra spill som det skal frem til, det er et gjennomsnitlig spill av kaliberet "splatt aliens" og ikke noe mer enn det.

Hører et gjennomsnittlig spill til i en tråd om det dårligste konsollspillet du har spilt? Jeg vil tro du har spilt noe dårligere enn et gjennomsnittlig spill.

 

Jeg har IKKE sagt at det var det dårligste men blant de dårlige, noe jeg gjentatte ganger har forsøkt å få innprintet men som tydeligvis ikke lar seg printe inn hos enkelte.
Igjen, hvorfor i denne tråden?

 

Synes og det er forferdelig rart at du ikke har jumpa bananas kråke over brukere som jvc1986 og U-F!G som og har nevnt "populære" spill som Resistence, Oblivin og Ridge Racer 7.

Det var litt tilfeldigheter og litt med at du gjorde litt mer utav det og er generelt mer seriøst en en gjennomsnittlig diskusjon.no-bruker.

 

Jeg råder deg og til å lese gjennom den relativt korte tråden på vel 11 sider og faktisk ser at det er flere enn bare jeg som har nevnt "populære" spill, og flere spill og for den sags skyld. Tråden har tydeligvis lagt seg selv opp til en tråd hvor man kan komme med sine meninger om dårlige spill.

 

Og du kan ta dine STE STE STE og lese litt ekstra før du jumper på en diskusjon.

Du tok ikke "STE STE STE" poenget nå heller, kan du i neste post forklare hvorfor du tok med halo 3 i denne tråden selv om du gang på gang påpeker at den ikke hører hjemme i denne tråden med utsagn som:

Jeg har IKKE sagt at det var det dårligste men blant de dårlige
det er et gjennomsnitlig spill av kaliberet "splatt aliens" og ikke noe mer enn det.

Jeg kunne funnet flere eksempler.

Lenke til kommentar

å herregud nimrad kan du la det ligge?:p

 

den krangelen er over. jeez

 

til toman, når du ser fortune og vamp i mgs 2 hvor ser du realisme ?:p

2ern er da minst like urealistisk som 3ern:) Men det er jo ikke det det går på, det er storyen som teller:) greit nok at splinter cell kan ha helt litt og kanskje litt bedre gameplay av og til, men det har jo ikke historie at all, er bare masse oppdrag satt sammen med litt snakking av lambart og så ut å redde verden på en A4 måte. Mgs gir deg kontroll over snake som redder verden med stil, der er forskjellen!:)

 

PS: dette er mine meninger!

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
Rar trend her i gården, er det om å gjøre å nevne de mest populære for å starte mest mulig kriging? Bare lurer.

 

Grunnen til at Bear^ nevnte Halo 3 var fordi han ville ha litt kriging. Og det fikk han jo :p

 

Ingen som nekter deg å mislike Halo 3, jeg har heller ikke så stor sans for det, men vi synes bare dette er feil tråd å dra frem det i.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Har to konsollspel som har skuffa meg vannvittig.

 

#1: Assassins Creed

- Eit av dei mest omtalde spela på lenge, som skulle revolusjonere det meste. Det leverte på få stader, og har kontrollar som er ca ikkje-responsive og eit kamera som knotar med ein gong det blir trongt mellom veggane. Historia er lite involverande òg. På linje med Crackdown, berre at Crackdown prøvde ikkje late som om det hadde ei historie.

 

#2: Motorstorm

Skulle væra "the one ring to rule them all.." innanfor bilspel sjangeren. Repeterande banar, forferdelig lastetid når ein f.eks skulle velge bilar m.m. Grafikk lovnader som ikkje blei holdt til de grader. Artig køyrefysikk som blei gammal etter ca 2 rundar. Meh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...