Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

Får legge til et svar jeg også da.. For meg må det nok bli spillet Obi-Wan til X-Box.. Vel er jeg en ihuga SW fan, men værre SW spill skall en lete lenge etter..

 

Elendige kontroller, noen steder forsvant grafikken helt, man så bare et tomt blått rom, underlig AI og det mest irriterende må jo være å sette seg fast i forskjellige ting i spill verdenen, som vegger, kasser og andre slike ting......

 

Nei huff, noen ganger skulle man sent Boba Fett etter enkelte spill utviklere....

 

**Edit: huff for noen horrible skrive feil her, er nok ikke helt våken enda :roll::whistle: **

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dårligste spill jeg har prøvd:

 

Resistance FoM:

Utrolig lite givende spill, veldig repetetivt, liten frihet.

Grei nok grafikk, men likevel et utrolig kjedelig spill.

Fikk det bundlet med PS3 i Qatar (PS3 + R. FoM for 3800,-)

 

Smuggler's Run (PS2):

Elendig handling, dårlig grafikk.

Kjedelig å spille

Ga det bort til nevøen min til slutt.

 

Oblivion (X360):

Uoversiktelig, utifra det jeg hadde lest trodde jeg dette var noe ala WoW til konsoll (online MMORGP) noe det ikke var, spilte i kanskje 2 timer før jeg kastet det i søpla(!)

 

Driver serien likte jeg heller aldri, sikkert fordi jeg ikke er spesielt god til å kjøre bil... hehe

 

Beste konsollspill (ja OT iknow)

GTA VC & SA (PS2)

Zelda Ocarina of Time (N64)

Super Mario World (SNES)

Saints Row (x360)

9519642[/snapback]

 

Du mener ærlig talt at disse spillene er de verste du noen gang har prøvd? Du har aldri spilt verre spill noen gang i hele ditt liv. Det høres veldig rart ut. Du kan ikke ha spilt mange spill opp gjennom åra. Er ikke veldig fan av de spillene selv, men jeg har definitivt spilt spill som er mye verre. Det at du virkelig kastet, eller ga bort spillene gjør det hele enda mindre troverdig.

 

Men jeg skjønner deg godt. Det er jo tross ganske kult å hate noe som alle andre liker. Det gjør deg jo ganske spesiell. Nesten litt som en internetthelt.

 

Jeg skal være så arrogant å be deg komme med en ny liste. Man sier ikke at et spill er dårlig hvis man ikke liker sjangeren. Blir som å si at rap er sinnsykt dårlig frodi jeg ikke liker den type musikk.

 

 

Personlig har jeg aldri spilt noe særlig dårlig spill. Men det er et som står skiller seg ut prøvde jeg for ikke så altfor lenge siden. Det var et japansk wrestling spill, som jeg ikke husker navnet på, til PS2. Kontrollen i dette spillet var helt på jordet med forsinkelser og komboer som ikke gjorde en dritt. Grafikken var ganske så grei, men animasjonene var så stive at det like godt kunne ha vært et Playstation spill. Det eneste som skilte figurene fra hverandre var størrelsen. Velg den største karen og du kan sparke så langt at motstanderen ikke har sjangs til å nå deg.

 

Jeg skal redigere inn tittelen på spillet senere. Jeg må advare folk mot dette spillet.

Lenke til kommentar
Torino-OL 2006 på PS2, er det mulig?!

9176584[/snapback]

Haha, den holder jeg også en knapp på. Makan til dritt spill, spillet minnet meg om de dårligste idrettsspillene på NES. Aking var vel den eneste øvelsen som var noe spillbar.

9552511[/snapback]

 

Syntes Torino Ol var ganske morsomt jeg :hmm: Kanskje fordi jeg syns vinter sport er gøy :D

Endret av Sap15
Lenke til kommentar

Er det ikke Enter the Matrix der man skulle fighte vampyrer og sånt(og stikke kjepper i hjertet dems)? Det var jo dritheftig.

 

 

Dessuten, hvordan kan du avinstallere et konsollspill?

 

Hos meg er det delt mellom Worms: Forts, Call of Duty: Finest hour, Brute Force og Bioshock.

 

Brute Force er det eneste av spilla som jeg faktisk har fullført. SP delen var lite spennende, men det var ganske givende når du kunne styre de kule bikkjeliknende greiene i split screen MP etter å ha fått tak i alle DNA greiene i SP. Det er alikevel med på lista mi pga. spillet rett og slett var kjedelig.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hmm...sist jeg skjekket var dette et sted man nevnte de absolutt dårligste spillene man har spilt til konsoll...synest helt ærlig det blir utrolig barnslig å nevne titler som GoW, Bioshock, Morrowind, Oblivion R:FoM mfl. (noen eksempler som er valgt helt tifeldig) bare fordi man ønsker å mislike spill andre liker.

Ok, mulig du er skuffa over disse titlene, det skal du få lov til, men å si at det er de værste spillene du har spilt, da har du ikke spilt mye gitt xD

 

Til slutt vil jeg slenge med et par titler jeg vil dere som har nevnt noen av titlene over, eller andre spill dere bare slang ut for moro skyld eller i uvitenhet skal teste. Friday the 13th og Ghost Busters til NES...nevnte disse sist også, men siden en hel haug av folk fortsatte å nevne spill som ikke fortjener å nevnes i denne sammenhengen synest jeg det var på tide med en reminder...kommer sikkert bare til å bli oversett siden de fleste ikke leser og bare poster :p

 

Helt enig med "SulkyIce Dude" :)

Lenke til kommentar
Husker og Ghostbusters til Sega, god damit for et drittspill. Fant aldri helt ut hva jeg skulle gjøre på det spillet, og jeg forsøkte noen timer på det. Er først etter at jeg så Angry videogame nerd's innslag at jeg skjønte litt av hva jeg skulle gjøre.

 

Hehe, jeg hadde faktisk Ghostbusters til Sega Master System. Jeg klarte faktisk å spille igjennom det, men det tok sin tid, for å si det sånn.

 

Og dårlige konsollspill.. Dragons Lair er en god kandidat. Samme med Sega Mega Drive-versjonen av Duke Nukem 3D.

Lenke til kommentar

Det spillet (spillene) som slo meg først var "Grand Theft Auto - The Trilogy" til Xbox. Jeg har prøvd alle tre spillene, men aldri kommet særlig langt. Jeg skjønner liksom ikke helt poenget, samtidig som grafikk og kontrollene ikke imponerer - virker meningsløst det meste som skjer...

 

Men disse spillene vet jeg mange har som "favoritter" så jeg skal gi de flere sjanser - når jeg får god tid en gang :!:

 

Derimot hvis jeg skal ta et spill i hylla som jeg ikke likte og ikke kommer å ta frem noe mer - da blir det uavgjort mellom disse to:

 

Oppdrag Nemo til Xbox

Eledees til Wii

Lenke til kommentar

Må statfeste litt drittspill til.

 

Stuntman:ignition:

 

Troner høyt på listen over shitty games. Har bare forsøkt demoen og takk Gud for det. En regisør som roper "break" 1 sekund før du skal bremse, for deretter å rante randome ord i sinne fordi du ikke gjorde som han sa. Oppdragene består mer av flaks en noe annet, for du vet aldri hvor du skal eller hva du skal gjøre før du har kjørt gjennom spillet minst 10 ganger.

 

Det er og en vanvittig elendig styringsmåte i spillet og bilen føles ut som han har påklistret grønnsåpe på dekkene og sklir alle veier. Hjelper heller ikke noe bedre når du får de vante "break" 1 sekund før du skal gjøre det eller "turn left" 2 sekunder før, noe som gir deg ingen tid til å bremse ned farten og komme deg gjennom svingen på en ordentlig måte.

 

Mitt beste råd, styr unna dette spillet, det høres kult ut på papiret men "Stunts" til gamle DOS er mer givende enn denne dritten.

 

Enter the Matrix:

 

Niobe: Svart dame som er pen og se på. Hun er eks damen til Morpheus og er nå sammen med Commandor Lock. Hun er kaptein på et eget hovercraft, men er i filmen sett på en liten rolle.

Ghost: Er Niobe's co-pilot på skipet. Han har svarte solbriller i mørke korridorer og har en kul kung-fu stil. I filmen har han en liten birolle.

 

Så hvordan i H fikk de 2 sekundære jøkene hovedrollen i et spill? Gjør egentlig ingen ting for spillet er dårlig fra start til slutt. Kontrollen er knotete, grafikken har en gjennomgående grønnfarge hele tiden, du kan kung-fu sparke mer eller mindre alle stygginger til kingdome come og det nærmeste du kommer å dø er når du kommer i kamp med en agent.

 

Historiemessig følger spillet en helt annen rute enn filmene, filmene var OK og grei å se på og hadde en historie som til tider fenget litt, men historien i spillet er bare gyselig og total uinteresangt.

 

Dårlig fra start til slutt, ikke noe mer å si.

 

Gun:

 

Det er beklagelig at dette western spillet er så dårlig som det er for man trenger noen westernspill på et marked oversvømmet av grønt monsterblod. Men Gun er dessverre ikke det. Det er bare en spyklatt på porsgrun porselen etter en fuktig natt på byen. Du vil ikke se på den når den først er kommet opp.

 

Grafikken er direkte gyselig, animasjonene stive og våpnene helt på bærtur. Historien er like fengende som kinesisk poesig på originalspråket, du skjønner ikke en døyt, og når det skjer noe ender du somregel opp med å dø fordi spillet ikke formidler godt nok hva de forventer at du skal gjøre. Så du ender med å laste inn tidligere saves for å forsøke igjen. Jeg ga opp etter 3 innlastinger og sendte spillet tilbake til G-Vip for å få et nytt et.

Lenke til kommentar
Ingen tvil i verden: Dragons Lair på NES.

 

Amen! Det, og Teenage Mutant Ninja Turtles på NES! Dæven døtte, dei spela var dårlege. Men den tida eg spelte Turtles på NES, so var eg so stor Turtles-fanboy at eg ikkje ville innrømme at det spelet var noko av det dårlegaste som fanst til konsollen. Er ikkje før i seinare tid, etter eg såg Angry Video Game Nerd anmelde spelet, at eg innsåg kor ufatteleg dårleg det var. Det spelet var so ubalansert at eg no er overbevist om at dei som lagde spelet var sjuuuke sadistar som berre ville knuse alt av håp og draumar i ein liten kar.

 

Elles er eg meget misunneleg på enkelte folk på forumet her. Viss Resistance: Fall of Man og Gears of War er dei dårlegaste spela du har spelt, då er du jammen heldig. Sjølv meiner eg at Gears of War er eit av dei kulaste spela eg har spelt, og Resistance: Fall of Man er eit MEGET bra spel. Ingen her som meiner at Zelda: Ocarina of Time er det verste og vel?

 

@ Bear^: Snakkar du nedlatande om Stunts til DOS? Då blir det bråk, for det spelet var best! Lurar på kor mange baner eg lagde meg i det spelet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...