Gå til innhold

hva er det dårligste konsoll spillet du har prøvd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saints Row for å være helt ærlig. Kjedelig og endeløs gangstervold og generelt et av dårligste spillene jeg har spilt.

Største skuffelsen innen konsoll-verdenen må derimot være Zelda TP for å være ærlig. Ikke fordi det generelt er et veldig dårlig spill, men fordi det var så ufattelig mye mindre fengende enn de tidligere Zelda-spillene (Som jeg alltid har vært trofast fan av)

Endret av Shtian
Lenke til kommentar

Likte ikke Resistance:FoM, Ridge Racer 7, Gears of War og Morrowind.

 

Resistance: FoM (PlayStation 3):

Kjip grafikk, ligner Black på PS2.

Det samme som skjer hele tiden.

 

Ridge Racer 7 (PlayStation 3):

Hva er det Namco har gjort med Ridge Racer :( Totalt urealistisk.

Nesten umulig å kræsje i svingene.

 

Gears of War (XBOX 360):

Et oppskrytt spill. Noen plagsomme bugs, og litt til.

 

The Elder Scrolls 3: Morrowind (PC):

Enda et oppskrytt spill. Dårlig combat-system. Kjedelig spill.

(The Elder Scrolls 4: Oblivion er mye bedre, det er til og med favorittspillet mitt).

Endret av kennethsa91
Lenke til kommentar

Ninety nine nights til 360. Gud bedre, har aldri blitt så irritert av et spill før i hele mitt liv.

Det verste med hele spillet er at banene er ufattelig lange, og dør du, må du heeelt tilbake til begynnnelsen av brettet. Og det er fort gjort å dø. Ikke noe bra grafikk er det heller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hexen 64, å fytte ramsalte hvette det må være det nærmeste tortur jeg har vært med på.

 

Grafikk som er rent horribel å se på, et gameplay som er like kjedelig som statsministerens tale på nyttårsaften og en stemning som jeg aldri har sett maken til.

 

Har faktisk ikke på alle disse årene klart å spille rundt dette spillet. Er det ikke det horrible jeg nevner ovenfor som stopper meg er det den forbandete hoppingen mellom brettene som jeg aldri klarer å få teket på. Alt for mye frem og tilbake, jeg mister jo oversikten etter hopp nummer million.

 

Nei der har du drittspill.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tror jeg må nevne Call of Duty 3 til Wii. Mange småirriterende elementer som f.eks at plutselig stifter sikte seg fast i taket/gulvet og du bare springer rundt som en dust mens tyskengelsek hagler rundt deg sammen med deres kuler.

 

Samt at spillets historier er like interesangt som statsministerens nyttårstale (grøss).

 

Husker og Ghostbusters til Sega, god damit for et drittspill. Fant aldri helt ut hva jeg skulle gjøre på det spillet, og jeg forsøkte noen timer på det. Er først etter at jeg så Angry videogame nerd's innslag at jeg skjønte litt av hva jeg skulle gjøre.

Lenke til kommentar

Ratchet: Deadlocked, ikke min værste opplevelse i den forstand, men ganske høyt på skuffelse. Gikk gjennom story'n på et par dager, og siden online-adapter tydeligvis ikke eksisterer her til lands med omtrent 5% av PS2-eiere som har hørt om det, ble det hele rimelig kjipt...kan noen si plis fortelle meg om de har denne? http://www.amazon.com/Sony-Playstation-2X-...89160658&sr=8-1

Lenke til kommentar

Dårligste spill jeg har prøvd:

 

Resistance FoM:

Utrolig lite givende spill, veldig repetetivt, liten frihet.

Grei nok grafikk, men likevel et utrolig kjedelig spill.

Fikk det bundlet med PS3 i Qatar (PS3 + R. FoM for 3800,-)

 

Smuggler's Run (PS2):

Elendig handling, dårlig grafikk.

Kjedelig å spille

Ga det bort til nevøen min til slutt.

 

Oblivion (X360):

Uoversiktelig, utifra det jeg hadde lest trodde jeg dette var noe ala WoW til konsoll (online MMORGP) noe det ikke var, spilte i kanskje 2 timer før jeg kastet det i søpla(!)

 

Driver serien likte jeg heller aldri, sikkert fordi jeg ikke er spesielt god til å kjøre bil... hehe

 

Beste konsollspill (ja OT iknow)

GTA VC & SA (PS2)

Zelda Ocarina of Time (N64)

Super Mario World (SNES)

Saints Row (x360)

Lenke til kommentar

Jeg trodde det ultimate møkkaspill var utgitt ved lanseringen av Ridge Racer 6, som frem til for litt tid siden tronet himmelhøyt over øvrige spill i "bedritenhet".

Overraskelsen var dermed et faktum da jeg, etter å ha kjøpt Need For Speed: Carbon til 100,-, startet spillet og mistet all livslyst.

For all del, forventningene var svært, svært labre, men makan til makkverk har jeg ikke sett på evigheter.

Totalt har jeg spilt rundt 15 minutter av NFSC og livet mitt blir dessverre aldri det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...