Gå til innhold

Efaring med OneCall ønskes..


Har du generell god efaring med OneCall?  

237 stemmer

  1. 1. Har du generell god efaring med OneCall?

    • Ja
      197
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Den overraskelsen kan bli spennende. :)

 

Overraskelse til kundene,

One call antyder overfor Mobilen.no at de vil markere overgangen med en liten overraskelse til kundene. Men hva slags overraskelse det er, vil de ikke ut med.

 

– Den som venter, får se, smiler One call-sjefen lurt.

 

''I løpet av høsten vil lavprisselskapet lansere det de kaller ”spennende løsninger og tjenester”, men heller ikke dette vil de foreløpig uttale seg nærmere om.

 

– Vi tar en ting av gangen. Samarbeidet med Network Norway gir oss ikke bare gunstigere økonomiske betingelser, det byr også på helt nye muligheter hva gjelder tjenesteutvikling og tilleggstjenester, avslutter Øistein Eriksen.''

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erfaring med OneCall så langt:

Tok sin tid før de fant ut at jeg trengte en fødselsdato registrert hos Telenor for å portere nummeret, fikk fikset det, sendte en e-post til OneCall med bekreftelse om at jeg hadde gjort dette, men har ikke fått noe svar, har gått en uke nå.

Ble "lovet" at dette skulle gå innen tre uker, men kan vel hende at de drøyer en smule om de skal hoppe over til denne nye nettleverandøren.

Så dog gjerne at de kunne bekreftet at ting var i gang.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
bestilt i dag , får se hvor lang tid det tar ;)

9001166[/snapback]

 

fikk simkortet i går , så det tok dem 3 dager og sende det ut , skikkelig positivt .

 

portering skal skje den 19/07/07 . altså om ca 14 dager .

9032792[/snapback]

 

aktivert i dag , funket problemfritt , mms og gprs oppsett var heller ikke noe problem og få tak i .

 

så langt er jeg fornøyd ;)

Lenke til kommentar

Hvor ofte oppdaterer de faktura informasjonen hos one call? Har allerede sendt en del meldinger til utlandet. Vil gjerne vite hvor mye kostnader jeg har brukt.

 

Har allerede hatt one call i over en uke nå og hos meg vises det fortsatt: Beløp:0.00 Mva:0.00 Sum:0.00

Endret av The1
Lenke til kommentar
Hvor ofte oppdaterer de faktura informasjonen hos one call? Har allerede sendt en del meldinger til utlandet. Vil gjerne vite hvor mye kostnader jeg har brukt.

 

Har allerede hatt one call i over en uke nå og hos meg vises det fortsatt: Beløp:0.00 Mva:0.00 Sum:0.00

9112278[/snapback]

 

Du må velge ufakturert fra skrolfeltet der det står Juli.

Endret av m3
Lenke til kommentar
Hvor ofte oppdaterer de faktura informasjonen hos one call? Har allerede sendt en del meldinger til utlandet. Vil gjerne vite hvor mye kostnader jeg har brukt.

 

Har allerede hatt one call i over en uke nå og hos meg vises det fortsatt: Beløp:0.00 Mva:0.00 Sum:0.00

9112278[/snapback]

 

Du må velge ufakturert fra skrolfeltet der det står Juli.

9112433[/snapback]

 

 

Der står det ingenting, fortsatt tomt på feltene under antall og pris.

Lenke til kommentar

Hva er dette for noe tull? Må jeg betale dette som står på ufakturert? Jeg har nesten ikke sendt sms, og så står det kostnad på 0.42 kroner på de jeg har sendt?

 

Og kan noen forklare meg den der SMS-innhold-saken til 33 kroner?

Det eneste jeg har bestilt av innhold, er mms-oppsett fra http://onecall.dmpmobile.com/ hvor det står at den tjensten skal være gratis? ("Hver mottatte konfigurasjon koster 0 NOK")

post-51505-1185544281_thumb.jpg

Lenke til kommentar

På samtalespesifikasjon vises alle samtaler og hva de koster, men på fakturaoversikt kan du gå inn på detaljer hver faktura (mulig du må vente til du har fått en faktura så står det noe sånt som: Gratis minutter: 98 min, 53 stk 01.06.2007 30.06.2007 -87.38 -21.85 -109.23 og tilsvarende for meldinger: Gratis SMS: 15 stk 01.06.2007 30.06.2007 -5.04 -1.26 -6.30 (wow så mye meldinger jeg sender) som blir trukket fra på fakturaen.

 

SMS-innhold kan jeg ikke svare på :\

Lenke til kommentar
Det er en uke siden nummeroverføringen min til OneCall ble gjort og jeg har ikke fått noe nytt SIM-kort fra OneCall. Det gamle SIM-kortet mitt fra Telenor er inaktivt og jeg har vært uten mobil i en uke. Hvor lang tid tar det før jeg får det i posten?

9206429[/snapback]

 

Ehm... hva med å tenke litt selv og RINGE KUNDESERVICE!?

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...