Gå til innhold

Efaring med OneCall ønskes..


Har du generell god efaring med OneCall?  

237 stemmer

  1. 1. Har du generell god efaring med OneCall?

    • Ja
      197
    • Nei
      40


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ref: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=747204&st=40

 

 

Noen som vet hvordan disse gratisminuttene regnes?

 

1. Er det pr. kalender måned?

Dvs. at antallet minutter du har ringt nullstilles den første i hver måned.

 

eller

 

2. Er det flytende?

Dvs de siste 30 dagene regnes samme hvor man er i måneden.

8778005[/snapback]

 

Da kan jeg svare meg selv, og svaret er nr. 1. Dvs. pr. kalender mnd. (ifølge OneCall Kundeservice).

 

Imponerende kjapt svar fra dem, faktisk.

8778505[/snapback]

 

 

 

 

Håper dette ga svar :)

Lenke til kommentar
Flotte greier, da er det bare å nullstille tellerne på mobilen den første i hver måned. :)

8806141[/snapback]

 

Du kan se hvor mange sms man har sendt hvis du logger inn på "mine sider", går inn på ufakturert og åpne den PDF saken. Der får du oversikt, med forbehold om ca 1 dags forsinkelse. (ser jo tiden når det er "logget" siste sms)

 

:)

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål. Er det mulig å ha kundeforhold med to operatører samtidig? Altså onecall og ipea evt andre. For dermed å kunne bruke de gratis minutt man har og så skifte simkort og bruke de neste gratis hos den andre operatøren.

Bare lurer. Det er jo ingen binding og ingen minstebeløp.

Litt ekstra arbeid men hva gjør man ikke for å ringe gratis.

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål. Er det mulig å ha kundeforhold med to operatører samtidig? Altså onecall og ipea evt andre. For dermed å kunne bruke de gratis minutt man har og så skifte simkort og bruke de neste gratis hos den andre operatøren.

Bare lurer. Det er jo ingen binding og ingen minstebeløp.

Litt ekstra arbeid men hva gjør man ikke for å ringe gratis.

8811347[/snapback]

Ja, du kan ha det, men blir det ikke veldig upraktisk ift alle du kjenner som har 2 nummer å forholde seg til? Evt ikke vet når du bruker hvilke av numrene?

Lenke til kommentar

o det er vel noen vanskeligheter der, men er det mulig å viderekoble samtalen til det andre nr fast? evt koster det noe? Bare funderer, vet ikke om det er praktisk mulig men det hadde vært kjekt hvis det gikk an å løse på noen måte. Selvfølgelig vil de du ringer se to forskjellige nr, men ved fast viderekobling av samtalen kan jo alle ringe ett nr for å få tak i deg.

Lenke til kommentar
o det er vel noen vanskeligheter der, men er det mulig å viderekoble samtalen til det andre nr fast? evt koster det noe? Bare funderer, vet ikke om det er praktisk mulig men det hadde vært kjekt hvis det gikk an å løse på noen måte. Selvfølgelig vil de du ringer se to forskjellige nr, men ved fast viderekobling av samtalen kan jo alle ringe ett nr for å få tak i deg.

8811536[/snapback]

 

Før du begynner å viderekoble bør du sjekke at ikke du betaler for viderekoblingen. Vinningen går da litt opp i spinningen kan man si :)

Lenke til kommentar
Kan man se hvor mange ringeminutter (evt sms) man har igjen på "Mine sider" hos OneCall?

8423292[/snapback]

 

Jeg tror ikke det :( Har ikke sett det selv.

Mine sider har en del mangler. Når de får tid håper jeg de gjør noe med disse sidene...

8423493[/snapback]

 

Du kan jo sjå på mine sider og det som er ufakturert, der står det ein logg over alle telefonsamtalene, så kan du rekne ut kor mykje du har igjen. men litt tungvindt er det.

Lenke til kommentar
Kan man se hvor mange ringeminutter (evt sms) man har igjen på "Mine sider" hos OneCall?

8423292[/snapback]

 

Jeg tror ikke det :( Har ikke sett det selv.

Mine sider har en del mangler. Når de får tid håper jeg de gjør noe med disse sidene...

8423493[/snapback]

 

Du kan jo sjå på mine sider og det som er ufakturert, der står det ein logg over alle telefonsamtalene, så kan du rekne ut kor mykje du har igjen. men litt tungvindt er det.

8812090[/snapback]

 

Hvorfor regne ut selv når det allerede ligger der?

Gjør som bekrevet, under "Ufakturert" trykk på "Trykk her for å laste ned PDF fil." da får du info direkte opp med antall og kostnad. :thumbup:

Lenke til kommentar

Så den tråden nå Dabear. Det kan være tilfeldigheter som er ute og går, og kanskje de har oversett eller priotert andre e-poster fremfor din. Men kunden har jo krav på svar, det er jo derfor kundesupport er til.

 

Ble selv kunde i går og fikk en e-post som bekreftet dette i dag tidlig om at SIM-kort (pluss portering) skulle sendes innen 3 uker. Så langt skal jeg vel egentlig ikke klage. :)

 

Leste ikke hele tråden din Dabear, men kan du forklare problemet her i en kort versjon?

Lenke til kommentar

Bestilte, fikk bekreftelse, feil i nummeroverføring, jeg sender bekreftelse på at jeg er juridisk eier (gjennom kontakt med telenor sin kundeservice), får ingen svar, purrer, får fortsatt ingen svar.

 

Må nesten ringe de snart, tenker jeg, men har eksamen å bry meg om..

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått mail fra One Call som også mener at mobilen må være operatørlåst, så jeg skal kontakte den gamle operatøren og sjekke om de kan ha klart å legge inn operatørlås uten å være i nærheten av mobilen.  :ph34r:

8217149[/snapback]

 

Regner med slutten på den setningen var dine ord og ikke hentet fra One Call sin mail; "[..] sjekke om de kan ha klart å legge inn operatørlås uten å være i nærheten av mobilen." :)

 

Edit; Leste setningen på nytt og ser jeg misforstod meningsinnholdet.

 

Merkelig at den fungerer med alle andre sim-kort enn One Call sitt. Ser for meg du har fått et defekt sim-kort.

Endret av escobar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...