Gå til innhold

Wii Online offentliggjort


kottila

Anbefalte innlegg

At ikke Nintendo har noen form for online spilling 4 måneder etter launch er en hån mot alle gamere i hele verden. Og den der 16 talls koden må være en dårlig spøk fra nintendo sin side.

8151674[/snapback]

Hån mot gamere? Vil ikke si det. Nintendo brukt nærmere ett år på Nintendo DS også, før online kom. Den var jo til en viss grad ganske bra, selv om vennekodene rotet til en del. De sa aldri at Wii skulle levere online med en gang heller. Nintendo liker å gi produktene sine tid, ikke haste dem ut på markedet som mange andre.

 

Vennekodene er veldig tungvindt ja, men det er ikke uten grunn til at Nintendo bruker de. Uansett håper jeg at de forbedrer dette systemet etter hvert. Jeg har aldri brydd meg særlig om online uansett, så for meg er det ikke så nøye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En veldig lett å gjøre med vennekodene er å lage et MSN aktig oppsett. Du kan velge et nick knyttet til din Wii kode (som du allerede kan) samt at legger du noen til blir den automatisk tilsendt en notis som sier at noen har lagt deg til og om du vil gjøre det samme eller blokkere adressen hans. Vanskeligere trenges det ikke å gjøre.

 

Så kan man knytte dette opp mot et Xfire aktig oppsett som viser vennene dine, hvem som er online, hva de spiller etc. Det trenges ikke gjøre noe vanskeligere.

Lenke til kommentar
At ikke Nintendo har noen form for online spilling 4 måneder etter launch er en hån mot alle gamere i hele verden. Og den der 16 talls koden må være en dårlig spøk fra nintendo sin side.

8151674[/snapback]

 

Ja tror det må være svært mange sonyfanb#ys over hele verden som føler et sterkt hån over seg i disse dager... :!:

 

edit: Den store majoriteten av konsolleiere bryr seg ikke nevneverdig om online spilling :)

Endret av Matsini
Lenke til kommentar
Går et rykte om nedlastbare demoer etterhvert også, men dette tviler jeg på ettersom wii'en har så lite storage.

 

Men om det kommer, så blir jeg  :!:

8154565[/snapback]

 

Ryktet er vel egentlig lite annet enn ønsketenkninger foreløpig? Vet jeg hadde vært fornøyd med å våkne opp å oppdage SMG demo klar til nedlasting.

Lenke til kommentar
At ikke Nintendo har noen form for online spilling 4 måneder etter launch er en hån mot alle gamere i hele verden. Og den der 16 talls koden må være en dårlig spøk fra nintendo sin side.

8151674[/snapback]

 

Ja tror det må være svært mange sonyfanb#ys over hele verden som føler et sterkt hån over seg i disse dager... :!:

 

edit: Den store majoriteten av konsolleiere bryr seg ikke nevneverdig om online spilling :)

8154480[/snapback]

 

Nå var vel posten min egentlig ett hån mot noe helt annet. Kunne ikke brydd meg mindre om Wii har online eller ikke.

Lenke til kommentar

Demoer over Wii online hadde ihvertfall vert midt i blinken. Er blitt så glad i denne muligheten på Xbox Live. Kjekt og se at PS3 har denne muligheten også.

 

Liker ihvertfall å teste spillene før eg kjøper de, finner ofte noen gullkorn på denne måten.

Lenke til kommentar

Så hvorfor den uttalelsen overhodet Mgs? Jeg tipper du sa det bare for å si det? Eller bryr du deg alikevel? Om det ikke bryr deg hadde du jo ikke svart? eller? :hmm:

 

@Mala. Ja, demoer hadde vært kult å få lasta ned til Wiien! Hadde vært enda bedre om vi hadde fått Harddisk støtte i tillegg :w00t:

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Må vel si det slik det er sagt mange ganger før: Jeg må da få stille kritiske påstander ved konsoller jeg ikke eier eller har tenkt å kjøpe. Og Online prioriteringen til Nintendo er ikke noe annet enn elendig. Her er uten tvil MS best for øyeblikket.

 

Svarte deg på PM, Appleseed.

Lenke til kommentar
At ikke Nintendo har noen form for online spilling 4 måneder etter launch er en hån mot alle gamere i hele verden.

8151674[/snapback]

Kunne ikke brydd meg mindre om Wii har online eller ikke.

8155236[/snapback]

 

Noen andre enn meg som ser en viss grad til misunnelse? :p

Lenke til kommentar
Dette lover ikke godt :\

8156117[/snapback]

 

Æsj. Ikke bra. Men heldigvis er ikke jeg så veldig keen på online spilling på konsoll uansett ... selv om jeg kunne tenkt meg å prøve f.eks. Gears of War online!

 

Nå er ikke online opplevelsen grunnen til at jeg kjøpte Wii hvertfall, er heller coop (ikke som i COOP Mega :D ) eller multiplayer i stua! :w00t: Men, et skikkelig "Friends" system hadde vært å foretrekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...