Gå til innhold

Wii Online offentliggjort


kottila

Anbefalte innlegg

Nå har leverandør av onlinesystemet, lanseringsdato og flere av funksjonene endelig blitt offentliggjort!

 

Nettside

 

Gamespy, 25.juni og "enable Wii titles to offer community features, such as friend rosters, advanced matchmaking capabilities and comprehensive rankings data" er svarene

Endret av kottila
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja da er det bare til å få noen gode spill med god støtte da så er Nintendo også endelig i gang.

8145185[/snapback]

 

Pokemon kommer jo ut samtidig for Guds skyld! Er ikke det bra nok da!!!!!11111111? :) Mario Strikers, Battalion Wars II og Metroid Prime kommer forhåpentligvis ut rett etterpå. Kanskje MySims også? spørs om EA har fått verktøyet i det hele tatt. Det kom iallefall overraskende fort , trodde vi måtte vente til jul.

Lenke til kommentar
Pokèmon bryr meg egentlig langt der inne i mørket. Battalion Wars ser veldig tøft ut, så der kan det sankes gull. Metroid Prime kan jo også bli kult.

8145258[/snapback]

 

Det er tilogmed et pokemon spill som kun er bra om ds-spillet i tillegg, så ikke noe å kaste bort pengene på det. BWII blir nok bra online. Skulle gjerne hatt wii sports online også...Så slipper jeg å golfe mot meg selv hele tiden.

Lenke til kommentar

Dumma meg litt ut med wifi da :blush:

 

Men syntes da de burde ha tatt med et nettverksport da! Siden jeg var en av de som ikke fulgte helt med i timen og stod med en TP kabel og lurte hvor faen skal den inn henn! :!:

 

Og sinnet mitt har ikke lagt seg helt enda. Herregud å dum jeg følte meg med den TPen og skulle få det til

Endret av disabled
Lenke til kommentar
Dumma meg litt ut med wifi da  :blush:

 

Men syntes da de burde ha tatt med et nettverksport da! Siden jeg var en av de som ikke fulgte helt med i timen og stod med en TP kabel og lurte hvor faen skal den inn henn!  :!:

8146506[/snapback]

 

Nettverkskabler er da sååå 2003. Er WiFi som er fremtiden. LAN-adapter kan du kjøpe på play-asia for 30 dollar som er under 200kr grensen

Lenke til kommentar
Dumma meg litt ut med wifi da  :blush:

 

Men syntes da de burde ha tatt med et nettverksport da! Siden jeg var en av de som ikke fulgte helt med i timen og stod med en TP kabel og lurte hvor faen skal den inn henn!  :!:

8146506[/snapback]

 

Nettverkskabler er da sååå 2003. Er WiFi som er fremtiden. LAN-adapter kan du kjøpe på play-asia for 30 dollar som er under 200kr grensen

8146522[/snapback]

 

Wifi er ikke fremtiden så lenge det er så treigt og ustabilt som det er nå, kabel FTW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...