Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Langt ifra fornøyd med uavgjort. Tyder på dårlige tider når man er fornøyd med 1 poeng mot et ræva lag. Akkurat som mot Bodø/Glimt. Føler at spillerne har mistet tilliten til Rekdal, for vi skal kunne gjøre det så jævlig mye bedre. Vi har mistet helt piffen og identiteten som klubb de siste 5-10 årene.

 

Savner Vål'enga. Sitter langt inne å ønske Rekdal bort med tanke på det, men noe må vel gjøres? Æsj!

Lenke til kommentar

Denne gjengen er så hjernedød som man får det. Stopp kontringen og ta et gult kort for laget.

 

Godt med sommerferie. Pausen må utnyttes godt ellers er det fare for å bli den nye Brann.

Du mener 1 poeng bak tredjeplass, 0 baklengs  & 0 tap på hjemmebane?

 

 

 

:p

(Vi suger fortsatt balle, uansett hvor på tabellen vi ligger)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Men dengang ei.

 

Jeg blir i Vålerenga.

 

Her er det flere ting som skurrer.

Jeg snakket med flere av spillerne utover lørdagskvelden i Bergen. Det er ikke kjeft disse gutta skal ha nå, mer kos og pleie, for å si det sånn.

Hva er dette for noe kjerringgreier? 

Kose kan de gjøre så mye de vil på fritiden sin for min del, men man må faen meg tåle kritikk når man runde etter runde spiller ræva å ikke blør for drakta!

Han snakker også om ungt lag hele tiden, gårsdagens startelver så sånn ut.

25,26,28,26,26,18,20,21,30,21,30. Snitt: 24,6 år.

Det er ikke ett ungt lag! 

 

Men, jeg snakket også lenge med investor og styremedlem Tor Olav Trøim lørdag kveld, og vi kjører på videre.

Hvorfor skal en investor ta del i sportslige avgjørelser!
Nå syns jeg Trøim har holdt klubben som gissel for at Rekdal skal få beholde jobben lenge nok!

 

Men at jeg lover at alle vi som er i trenerteamet, alle spillerne, alle i klubben gjør alt vi kan for å snu dette.

Hvis han faktisk hadde ment dette så hadde han trukket seg! 

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

 

Oj oj! Her kan det skje ting! Godset's daglige leder har sagt opp, kan være på vei til oss og ta med seg Deila som ny trener. Rekdal får ikke sparken, men blir sportsdirektør.

 

Hadde vært drømmescenario! Rekdal er jo en VIF-profil, så vil jo gjerne ha han i VIF selv om han bør være ferdig som trener.

 

Please please please!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...