Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi går en spennende vinter i møte. Det må handles og det må handles mye. Ingen av keeperne våre får fortsette videre, Berre forsvinner, det samme gjør Jäger, Farbror og antagelig Braaten. 

 

Så har vi folk som Lindqvist, Moa og Fredheim Holm som stort sett er ute med skade. 

 

Vi trenger nok minst 1 back, 1 midtbane, 2 keepere og en kantspiller. Blir mye utskiftninger i alle fall. 

Lenke til kommentar

Det er flott at man tar et såpass kraftig oppgjør med pøbler, det er et uromoment som ingen vil ha.

 

En ting jeg ser på som et problem er at mange desverre ser ut til å sette likhetstegn mellom ting som pyro og det å skape kvalme. Jeg er helt for trykk på kamper med pyro UTEN at vi ender opp med tyrkiske/øst-europeiske tilstander hvor det er en egen seksjon på tribunen hvor kvinner, barn og sarte sjeler i feil drakt risikerer liv og helse.

 

Give me fuel, give me fire, give me responsible and well-thought out actions in a safe environment within the boundaries of the law.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Gleder meg til seriestart, men har ingen forventninger. Ekstrem tynn tropp, spesielt på midtbanen. Kun Grindheim og juniorer. Kan fort bli tungt der om kapteinen blir ute en stund.

 

Det er også spørsmålstegn rundt de andre baneleddene. Usikkerhet rundt keeper og forsvar. I fjor spilte vel knapt den samme bakre 5 i to kamper på rad?

 

Har troen på at Omarsson kan ta steg, så må man bare håpe på at Moa og Brown kan levere.

 

Tipper det blir enda en sesong midt på treet. Skal være fornøyd med topp 6 tenker jeg.

Lenke til kommentar

Sesongen starter kjempebra, vi er opp på topp 3 sånn circa halvveis før vi imploderer og ender på rundt 6. plass som vanlig. Og Reka bruker 150 forskjellige spillere, og jeg faller totalt ut av tellinga på hvem som faktisk er i VIF og hvem som ikke er det. 

 

Men jeg har trua! (Seriøst, jeg har det). 

Lenke til kommentar

At laget kan prestere meget godt er det ikke tvil om, starten av sesongen har vanligvis vært veldig bra, og laget har hengt med i toppen. 

 

Problemet er den konstante formduppen etter ca. 15 kamper som varer i 7-8 hvor vi kansje tar en eller to seire. Var det ikke i fjor vi hadde noe sånt som 12-15 i måforskjell på 4 kamper? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...