Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vanlige de siste årene har jo vært at vi har startet veldig bra, og så raknet helt siste halvdel. 

 

Det betyr at enten går dette som normalt, bare omvendt, og vi avslutter sterkt og havner på 6. plass, eller så rakner vi likevel helt på slutten og taper flere kamper enn vi spiller. 

 

Jeg håper virkelig Brown forbedrer seg, for hittil syns jeg han har vært bøtte i VIF. Vi har allerede prøvd en jamaicaner som kun hadde fart, hvorfor måtte vi prøve på nytt? Jeg har tro på at Omarsson kan gjøre noe i år. 

Lenke til kommentar

Tilbake fra kamp. Overrasket over slakten vi har fått i TV2, synes det var en grei kamp jeg, med Deshorn Brown skikkelig i gang i tillegg. Var ingen stor kamp, men vi ledet jo etter 5 minutter, så da er det ikke så rart at vi ikke peiser på.

 

Ikke på nedrykk lenger i alle fall. Tror det kan snu etterhvert. Sakor viser kvaliteter og Zahid virker å være tilbake i god form.

Lenke til kommentar

Kan fort bli sesongens viktigste poeng. Start så helt krise ut. Fortjent seier. Mulig vi så sisteplass og kvallikplass som spilte i dag.

 

Det går for tregt fremover med Enga. Alt skal alltid tilbake til stopperne og mye på tvers. Midtbanen var helt krise og Berge som stopper var enda verre.

 

Zahid var den eneste som evnet å skape noe særlig. Brown skal også få godkjent. Lindkvist hadde også noen gode involveringer på høyre kant. Ellers var det alt for mange håpløse balltap og annet tøys.

 

Er fortsatt i den oppfatning at det blir bunnstrid i år. For tynn stall og alternativer. Blir Zahid skadet får vi trøbbel.

Lenke til kommentar

When it rains it pours...

 

Har ikke vært så veldig stor forskjell på lagene, annet enn at de får 2 baller i mål og vi ingen. Forsvaret vårt er så ræva, at vi må styre kamper for å vinne de. Med null selvtillit er det vanskelig. Sander Berge er ikke klar til å starte fast enda. To hjemmekamper på rad med seier med Stengel, og så blir han benket kampen etter. Ikke bra for en som trenger selvtillit.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

De første 10 minuttene var vi faktisk bedre, men så fikk de målet litt tilfeldig (mislykket innlegg som ble til perfekt volley) og da fikk de blod på tann. Castro kunne spilt gjennom Brown på 2-2 og gjorde det faktisk enda en gang som ble (feilaktig?) avblåst for offside.

 

Godset er et godt hjemmelag og hadde sikkert god tro på 3 poeng etter det første målet, for vårt unge lag var det omvendt. 3 ganske håpløse baklengs også egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...