Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Faen som det svir. Søderlund med samme regla etter kampen også "Vi fyller stadion, Vålerenga er skuffende". Kan banne på at det har vært møte på Lerkendal om å snakke dritt om oss ved en hver mulighet. Det verste er at det faktisk har funket og at vi har vært utrolig defensive i innstillingen i begge kampene mot dem i år.

 

Eneste positive er Sander Berge. Blir mer og mer imponert hver gang jeg ser han. Akkurat fylt 17 år og var den med mest ro og selvtillit i blått idag. Lindkvist, Fredheim, Melker og Moa er ikke i matchform enda og man ser det på førstetouchet spesielt. Simon Larsen er alltid krise, og Nation må ta seg opp han også.

 

Han hadde ikke noen god kamp idag heldigvis, men jeg fylles av vemmelse av Helland. Norges svar på Diego Costa. Tiden han ikke bruker på å være jævlig god (han er det) bruker han på å legge seg ned på bakken eller klage på motspiller eller dommer. Fysj...

 

Vi får sikte oss inn på medalje og komme sterkere tilbake til neste år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo ikke akkurat en overraskelse at man blir pisset på av landets beste lag på deres hjemmebane. Naivt å tro man kunne få poeng ut av det. Vær glad det ikke ble styggere enn 2-0. 

 

Dersom vi tar medalje i år er det en jævla bra prestasjon. Stallen skal jo egentlig ikke være i nærheten. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg føler at det samme skjer hver gang; vi starter sesongen bra og begynner å snakke om medalje, men med ca. 10 kamper igjen så imploderer vi totalt og må nok engang erstatte målet om medalje med målet om å ende på øvre halvdel. 

 

Og ikke bare det, vi taper nesten samtlige kamper i 2. omgang. Ifølge Soccerway sin pausetabell, så hadde vi ligget på delt førsteplass med ODD og RBK. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sesongen er litt over for min del, det er lite spenning igjen, og vi har nok en gang rotet bort et fantastisk utgangspunkt. Samtidig, det er mye bra på gang nå, og selv etter den gode starten på sesongen tenkte jeg nok at det ville bli vanskelig å gå hele veien i år, men at det kan være gode muligheter neste år dersom vi holder på det som har vært bra i år. Men syns det er sårt at det skal rakne så veldig på slutten, og som nevnt over her har vi rotet bort mange poeng helt på slutten av kampen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kan ha noe med at et spillerkjøp er en investering som potensielt kan bli bra (Kjartansson). Pyrobøter er bare straff for noen supporteres dumskap.

 

For øvrig er jeg generelt for bruk av pyro.

Det er sant, men vi har jo gjort mange, skal vi si spesielle kjøp de siste årene. 

Det er lagt mellom hver "Kjartansson", sist vi hadde en spiss som han var vel Moa da han var her sist.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...