Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Påbudt med Refleksvest i bil!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS; hadde jeg ikke hatt på meg belte den dagen, så hadde jeg nok sittet her og plystret til hver en "s" jeg sa, og levd på suppe en god stund.

8068341[/snapback]

Det er mang en bilfører og trailersjåfør som kan prise seg lykkelig over at de lever fordi de lot være å bruke bilbelte.

 

Så rebelsk av enkelte å protestere mot påbudet.

8070703[/snapback]

Så modig av enkelte å kritisere de som protesterer.

Lenke til kommentar
jeg har vært med på å totalvrake to biler

8076227[/snapback]

 

Kanskje på tide å ta et hint :whistle:

8076255[/snapback]

 

 

lol, ja, du kan så si.. har blitt flinkere til å bruke beltet, men jeg liker det ikke, det er i veien og ikke noe særlig komfortabelt.

 

EDIT: oi, dette var jo refleksvest tråden, hvordan kom vi inn på bilbelte?

Endret av toro2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ok. så behøver jeg ikke å kjøre med refleksvesten på. Er det noe lurt sted å ha vesten?

 

Går det ann å legge den under lokket på rattet, slik at den spretter ut sammen med airbaggen? Da har jeg den tilgjengelig når jeg trenger den, samtidig som den er ryddet bort når jeg ikke har behov for den...

 

Superman

8067956[/snapback]

 

Synes dette høres ut som en interessant løsning ...Ta patent for svarte :thumbup:

Lenke til kommentar

Godkjent....? Godt det ikke ble byrakrati rundt det. Hvor vanskelig kan det være? Gul vest med litt refleks foran og bak holder vel. Jeg kjøpte en på Rimi til 30 kr og la under setet. Regner ikke med å se den mer, den ligger vel godt der. Jeg har aldri stoppet på motorveien og gått ut av bilen, så det er sikkert 10 år før jeg får bruk for den.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Bare for å nevne det liksom, så fikk alle ansatte hos oss utdelt refleksvester til å ha bilen i dag :wee: Kan kanskje være verdt å nevne for arbeidsgiver?

8116058[/snapback]

 

Kan jo hende at noen arbeidsgivere spekulerer i en naturlig nedbemanning ... :whistle:

Lenke til kommentar
Wow, saklig. Nei, men faren for at den ikke fungerer som den skal om ti år om du bare kjøper en "gul vest med litt refleks foran og bak" er endel større enn om du kjøper en vest med de rette godkjenningene.

8132380[/snapback]

 

Eg vil heller bekymre meg for hvor godt den fungerer i neste uke når man bruker den enn om hvor godt den fungerer om ti år... når den er slitt.... og kastet...

 

Noen som vet hvor mye refleksmateriale svekkes over tid da? Man har vel ikke mer en 5 år reklamasjonsrett på en slik vest? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...