Gå til innhold

Hva synest du om innvandrere?


Anbefalte innlegg

Noen av de beste invandrerene er Polske, Danske folk, Polske folka jobber som f*** hvis du gir dem grei lønn.

Noen av de Danske folka er slasker  :!:  Men hyggelige folk.

Men nå tenker jeg på jobbing :p

8630606[/snapback]

 

Danskene nei!! et eller annet ved meg, liker ikke dansker.

8638413[/snapback]

Meg og. Prøv danske bensinstasjoner uten display som viser hvor mye varene faktisk koster. Da drar de på med alle de merkverdige tallene sine og svindler deg helt rundt. Sleipe er de!

8639016[/snapback]

 

Har bodd i danmark ... helt merkelig men følte meg som en jævla utlending blandt dem. ikke sånn når man treffer på dem face-to-face, og smaltalk liksom, men i måten de kan behandle deg på...

 

Dansker er faktisk litt rare syns jeg ...

Ikke som svensker. De kan være en gjeng tullinger til tider, men dog så kommer man lett over ens med (bare man slipper å dra på fest og treffe de som skal unskylde seg for svensk/norske vitser ARG chees hehe)

Dansker de er .... litt rare ... syns nå jeg

 

Dansker spør altid om jeg er svensk ... tusen takk din j*** hehe.

Skulle ha en danske til å skrive "mandag" ... det visste han ikke hvordan han skulle skrive fordi han ikke vet hvordan vi norske skriver mandag ... godag i lugen (han skrev noe heeeelt på jordet i stedet).

Treffer du en danske i wow så snakker han konsekvent engelsk til deg, selv om du i flere timer har skrivd på NORSK til fyren og de forstår det .... det er sånn ARGH.

Det er mye rart å si om svensker ... men dansker tar kaka. Du hører bare ikke om det fordi vi av en eller annen årsak ikke har så mye med dem å gjøre hehe.

 

Sett dansker drar til tyskland for å kjøpe alkohol?? HEHE, DET ER EN OPPLEVELSE. Otto Duborg, der kommer de med tilhenger og går totalt bananas i butikken. Sett de rive ned en svær stabel med vin i iveren der flere skulle HA. Greit så er vi helt nøtts på skjærtorsdag i strømstad, men hverdagsgalskapen der nede ....ojojoj.

 

Nå har jeg kontakt med nordmenn i danmark og jobber mot dansker i bedriften så jeg får vel min dose "gode historier" om dette rare folkeslaget. Greie folk ... men så rare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, til trådstarter:

 

Det er altfor mange allerede. For mye familiegjenforening og for mye opphold på "humanitært grunnlag". Skal vi ta av for all overbefolkning og intern uro i verden?

 

Her har samfunnseliten overstyrt folkeopinionen med "prosjektet sitt". Er det demokrati.....?

Lenke til kommentar
Nellemann: Hvorfor tror du det er innvandrere som står bak det meste av kriminaliteten?

8051064[/snapback]

 

Han er vel strengt tatt ikke alene om det. Problemet er jo at noen få ødelegger for alle de andre. Media skriver ikke om "utenlandsk mann hjalp gammel dame over veien" fremfor "Innvandrergjeng brøt seg inn hos gammel dame". :hrm:

Lenke til kommentar

Forstår meg heller ikke på folk som drar fram enkeltilfeller av voldsepisoder, og vil ha det til at alle innvandrere er folk som gjør slikt. Det er rett og slett både fanatisk og tåpelig.

 

Imidlertidig så viser statistikken at innvandrere står for 65% av voldtektene i oslo. Cirka 23% av befolkningen der er innvandrere, og 7% av dem igjen er menn. Jeg er ikke så god i matte at jeg kan regne det ut, men hvis innvandrere utgjorde halvparten av befolkningen må da over 90% av alle voldtekter ha blitt utført av dem?

 

Kort sagt: Statistikk er det eneste som er verdt noe siden alle folkeslag gjør faenskap.

 

Muslimene som gjør dette finner også støtte for i dette i koranen, ettersom det står at vi vantro er like mye verd som hunder, og at vi helst skal drepes.

 

Selvfølgelig er ikke alle muslimer/innvandrere folk som gjør faenskap. Mange av dem har utrolig høy mora, og er ekstremt arbeidsomme av seg. Dessverre viser statistikk at bare 40% av de muslimske kvinnene i Norge er i arbeid.

 

Jeg tror de statistiske undersøkelsene jeg har referert til er utført i 2004.

Lenke til kommentar

Mediene vet at de selger best hvergang det handler om en innvandrer.

grunnen til at mediene "blåser" opp saker er fordi DE vet at det vill være massevis av diskusjoner/debatter osv... og dermed tjener penger på det.

Jo mer den saken blir blåst opp jo mer kan de skrive om det.

 

Hvit=Uintressert

svart=provosering, hat, frykt..

 

Hvis det hadde vært en sak mellom en pedofil eller en innvandrer så hadde mediene priotert Innvandrer-saken mer enn pedofil-saken. "VG; huset"

 

Men som sagt, så er det demmes plikt å skrive opprinnelsen på personen.

Lenke til kommentar

Vel som topic sier: Hva synest du om innvandrere?

 

Vel jeg liker ikke utviklingen her i Norge at vi skal ta inn all slags pakk...Vet ikke hvor mange som kvalifiserer for direkte rødt kort og bli sendt rett ut igjen...Hvor mange terrorister og krigsforbrytere skjuler vi montro....Hvor mange skal gå løs i gata som tikkende bomber...Hvorfor ikke bare sparke Krekar ut og hvorfor skal de som kapret fly her i Norge få oppholdstillatelse og hvorfor skal Andrawes eller hva hun nå heter få bo her og motta trygd.....Tidligere så reagerte jeg ikke på innvandrerere men etter den snilliske politikken her i Norge har kommet så har jeg begynt og reagere...Lurer på hvor mange rasister vår regjering har skapt...Ikke bare denne men tidligere regjeringer også....Ser ut til at Norge er det landet i verden som er flinkest til og avle økonomiske flyktninger også....Ser faktisk ikke så lyst på fremtiden når det gjelder innvandrere...

Lenke til kommentar
Znoken: Du vet at det kommer 1/4 av mengden asylsøkere til norge nå som det gjorde for bare noen få år siden?

8705484[/snapback]

om 80% kom igår, så har det ingen betydning...

poenget er at Norge har bare ikke hår på balleren til å kaste ut enkelpersoner...

Jeg kunne ikke brydd meg mindre, at enkelte personer blir dømt til døden når han blir kastet tilbake, og mest sannsynlig for et god grunn...

 

f.eks:

Kreka som er et stemplet terrorist, som truet Norge med jihad, hvis han blir kastet ut.

 

Han er forsatt i landet med konen og 6 barn(?)..

 

Jeg like Bill Mahers eksempelt på slik filosofi:

"No one says that Islam is not a peaceful religion. If you do, they kill you!"

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...