Gå til innhold

Hva synest du om innvandrere?


Anbefalte innlegg

Jeg er sterkt imot innvandrere, tenker da på muslimer og de foka nedi der. Dette kommer sikkert av at jeg har hatt en del episoder med dem opp igjennom årene. Spesielt tror de at de er verdens konger å kan si hva som helst til hvem som helst, sier du noe tilbake er det 100 muslimer etter deg, noe jeg har erfart for mange ganger. Og nåde deg hvis du går til fysisk angrep som forsvar mot de. Har vært til rektoren før pga de gærningene. Så jeg har ikke noe til overs for det folkeslaget, de har en helt annen holdning og oppførsel enn en vanlig norsk person, iallefall som jeg har opplevd det. Det er greit med de som faktisk integrerer seg og som du kan si noe til uten at de klikker mongo, men så har du den gjengen som dreper deg om du så bare enser å se deres vei. Disse kunne man bare gitt en banan hver og sendt på neste fly tilbake til jallaland der de kunne stå å kaste stein på hverandre til dommedag.

8516752[/snapback]

 

Første del av innlegget ditt er bare småsprøtt å lese - du mener altså at fordi DU har hatt en negativ erfaring, så er alle muslimer gærninger, verdens konger, de klikker mongo og dreper deg om du ser på de?

 

Mhm.

 

Siste del av innlegget ditt er derimot fullstendig håpløst - kanskje det er du som sitter med de dårlige holdningene, siden du presterer å si at man skal gi de en banan, sende de til "jallaland" og ta å drepe hverandre?

 

Tror det kanskje er du som viser stor mengde fremmedfrykt jeg - og derfor har havna i trøbbel :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Første del av innlegget ditt er bare småsprøtt å lese - du mener altså at fordi DU har hatt en negativ erfaring, så er alle muslimer gærninger, verdens konger, de klikker mongo og dreper deg om du ser på de?

 

Mhm.

 

Siste del av innlegget ditt er derimot fullstendig håpløst - kanskje det er du som sitter med de dårlige holdningene, siden du presterer å si at man skal gi de en banan, sende de til "jallaland" og ta å drepe hverandre?

 

Tror det kanskje er du som viser stor mengde fremmedfrykt jeg - og derfor har havna i trøbbel :).

8516796[/snapback]

 

Jeg har ofte blitt dratt inn i konflikter med de uten at jeg har gjort noen ting, derfor liker jeg de ikke. De er for aggresiv, og tenner på alle pluggene for selv små ting. Dette er fra min egen erfaring, og jeg mener slett ikke alle er slik, men en større andel jeg har vært borti er slik. Har selvfølgelig også møtt en del normale muslimer som faktisk oppfører seg, men det er ikke så forferdelig mange av de desverre.

 

Siste delen var rettet mot de som ikke klarer å oppføre seg normalt. De som tror at å kaste stein eller denge/drepe personen som er problemet synes jeg kan hyte seg hjem igjen. De må ta litt vare på muligheten de har ved å få komme hit, og oppføre seg.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Første del av innlegget ditt er bare småsprøtt å lese - du mener altså at fordi DU har hatt en negativ erfaring, så er alle muslimer gærninger, verdens konger, de klikker mongo og dreper deg om du ser på de?

 

Mhm.

 

Siste del av innlegget ditt er derimot fullstendig håpløst - kanskje det er du som sitter med de dårlige holdningene, siden du presterer å si at man skal gi de en banan, sende de til "jallaland" og ta å drepe hverandre?

 

Tror det kanskje er du som viser stor mengde fremmedfrykt jeg - og derfor har havna i trøbbel :).

8516796[/snapback]

 

Jeg har ofte blitt dratt inn i konflikter med de uten at jeg har gjort noen ting, derfor liker jeg de ikke. De er for aggresiv, og tenner på alle pluggene for selv små ting. Dette er fra min egen erfaring, og jeg mener slett ikke alle er slik, men en større andel jeg har vært borti er slik. Har selvfølgelig også møtt en del normale muslimer som faktisk oppfører seg, men det er ikke så forferdelig mange av de desverre.

 

Siste delen var rettet mot de som ikke klarer å oppføre seg normalt. De som tror at å kaste stein eller denge/drepe personen som er problemet synes jeg kan hyte seg hjem igjen. De må ta litt vare på muligheten de har ved å få komme hit, og oppføre seg.

8516841[/snapback]

Men, gjetter jeg riktig når jeg sier at det er muslimsk ungdom du ofte har problemer med? De er strengt tatt født og oppvokst i norge.

 

Og de er et resultat av fremmedfrykten og det at de ikke føler seg hjemme i norge, kanskje delt i to mellom foreldre og venner osv. Klassisk ungdomsopprør?

Lenke til kommentar
Men, gjetter jeg riktig når jeg sier at det er muslimsk ungdom du ofte har problemer med? De er strengt tatt født og oppvokst i norge.

 

Og de er et resultat av fremmedfrykten og det at de ikke føler seg hjemme i norge, kanskje delt i to mellom foreldre og venner osv. Klassisk ungdomsopprør?

8516870[/snapback]

 

Ja det har vært ungdommer, spesielt på undgomsskolen. Det var muslimer som ikke var oppvokst her i norge, men som hadde kommet hit kansje et par år tidligere eller noe slikt.

 

Men jeg synes nå noen av de legger litt opp til det selv også, de må jo tåle at en kan si noe til de uten at de skal føle seg truet eller presset opp i et hjørne, og reagere aggresivt. Hadde de kansje ikke vært så redd eller sint så hadde det vært enklere for de og å integrere seg. Jeg ser de som oppfører seg normalt mot norske personer har også et helt annet temperemang og oppfører seg normalt. Da er det lettere for at de også blir godtatt av norske enn at de står i små gjenger og mobber andre. De oppfører seg jo vanlig mot hverandre, men er straks mer aggresiv og tar alt som en fornærmelse hvis det kommer fra en hvithudet person. Derfor går det ikke an å oppføre seg vanlig mot de, fordi det støter dem.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Du må huske på at dersom de er helt nye i norge, så har de flyktet fra et eller annet i hjemlandet. Ja, det finnes folk som sniker seg inn i landet vårt og lyver, men de aller fleste har opplevd traumatiske ting.

 

Da er risikoen stor for aggressiv atferd. Sånn vil det være først, og da er det vår oppgave å prøve å hjelpe så godt vi kan.

 

Jeg forstår deg - men synes du er for ekstrem i din reaksjon.

Lenke til kommentar

Selv så er jeg adoptert av Norske foreldre, og er meget leeeei...Dette ødelegger ikke bare for meg men for mange andre også(de som virkelig har lyst til å bli akseptert). Seff så skjønner jeg hvorfor nordmenn er så skeptiske till innvandrere, og er fullstendig enig med alt som blir sagt om innvandrere.

 

Jeg også har fått problemer med sånna som meg.. eller Muslimer.

bare man sier noe til dem eller ser på dem.. *PANG* du har 100 muslimer etter deg... de tåler ikke en dritt! kaller du dem utlending er du rasist, kaller du dem farga, er du rasist, kaller du dem neger er du rasist. ALT er jo rasistisk i demmes øyner! (Innvandrere)

 

selvom jeg blir kalt for neger, utlending whatsoever.. så begynner ikke jeg å klikke. Jeg tar det med et smil : O

Lenke til kommentar

Nok en gang en eksellent generalisering.

 

Nå tar jeg natta - et lite visdomsord før jeg forsvinner:

 

Om du har en negativ erfaring med en fotballspiller for Lyn - betyr det da at ALLE på lyn ialle aldersbestemte klasser er tullinger? Det er nøyaktig det du sier i ditt siste innlegg gatebarn.

 

Generalisering er en god debatts verste fiende.

Lenke til kommentar

De fleste muslimer er flott folk.

 

Det er den derre guden deres som er problemet.

 

De fleste ignorerer de kjipeste og mest hårreisende delene av koranen;

 

Men enkelte muslimer tror på alt det som står... blant annet at ikke-troende er en laverestående kaste som Allah har gjort blind for sannheten.

 

Altså: De har en undertrykkende og rasistisk kulturreligion.

 

Heldigvis går de fleste andre og tredjegenerasjonsinvandrere over til den norske religionen; Tro-Hva-Du-Selv-Vil.

(Ikke kristendom eller valg av religion; man blir det foreldrene er -- men bare i navnet og troen på guden og profetene, ikke i troene på lovene).

 

Bare et eksempel:

2:168 O mankind! Eat of that which is lawful and wholesome in the earth, and follow not the footsteps of the devil. Lo! he is an open enemy for you.

2:169 He enjoineth upon you only the evil and the foul, and that ye should tell concerning Allah that which ye know not.

2:170 And when it is said unto them: Follow that which Allah hath revealed, they say: We follow that wherein we found our fathers. What! Even though their fathers were wholly unintelligent and had no guidance ?

2:171 The likeness of those who disbelieve (in relation to the messenger) is as the likeness of one who calleth unto that which heareth naught except a shout and cry. Deaf, dumb, blind, therefore they have no sense.

 

Ikke-troende er døve, dumme, blinde og er uten fornuft.

Allah gjentar dette til det kjedelige; da Allah skrev koranen selv, og ga den til Muhammed.

Omtrent 200 ganger faktisk.

(I motsetning til i bibelen hvor de bare sier det noen par dusin ganger, hvor det er lettere for folk å ignorere det. Kanskje gud lærte at viktige punkter må gjentas for at de skal følges.)

 

I tillegg så kommer de som ikke tror på det muslimske helvete eller paradis; muslimer og ikke-muslimer... til helvete :thumbup:

17:10 And that those who believe not in the Hereafter, for them We have prepared a painful doom.

 

http://dwindlinginunbelief.blogspot.com/20...inful-doom.html

 

 

Snip...

Disse kunne man bare gitt en banan hver og sendt på neste fly tilbake til jallaland der de kunne stå å kaste stein på hverandre til dommedag.

Jeg føler meg truffet :ph34r:

Ti alle andre: Det er en post lengre oppe, ikke 1 post. :dontgetit:

(Skrevet i påvente av at førstemann skal misforstå.)

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Snip...

Disse kunne man bare gitt en banan hver og sendt på neste fly tilbake til jallaland der de kunne stå å kaste stein på hverandre til dommedag.

Jeg minner om at forumet har et eksplisitt forbud mot rasistiske ytringer såvel som støtende utsagn. Denne formuleringen spiller på rasistiske stereotyper ("gi dem en banan") og er helt klart på grensen. Resten av innlegget hadde stått seg på at dette avsnittet ikke var tatt med.

 

Reaksjoner på denne posten og på moderering i sin alminnelighet tas på PM, ikke her i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Innvandrere er koselige dyr...

 

Seriøst, føler nesten jeg leser lignende utsagn i enkelte av postene her. Joda, innvandrere begår kriminalitet (dog media er flinke til å påpeke at de som begår en kriminell handling er innvandrer). Kanskje det er integreringen som er problemet? Innvandrere med høy utdanning i landet de kommer fra, får som sagt lite atraktive jobber i Norge, og enkelte nordmenn mener de stjeler jobber. Folketallet i Norge hadde gått nedover, hadde det ikke vært for innvandrerne. Kanskje jeg høres ut som en sosialistisk syter nå, ved mine spark mot samfunnet, men den frp-vennlige løsningen med å hive ut alle på grunn av fåtallet som gjør noe kriminelt, blir feil.

Lenke til kommentar
Ikke overaskende kommer knivstikkern i drapene på Overhalla fra utlandet. Nærmere bestemt. Usbekistan. Wow, jeg er i sjokk.

 

Forresten Brian_N, dine meninger her støttes 100% av meg!

Nei til aggressive utlendinger. Dra hjem og lag krøll i hjemlandet deres i steden.

8519972[/snapback]

Det er ikke spennende å lage krøll i land som florerer av kriminalitet. Mye kulere å gjøre det i Norge, for så å havne i en leirskole av et fengsel-

Lenke til kommentar
Det er religionen som er problemet her og ikke utlendinger generelt. Det er da vel ikke så vanskelig å forstå  :hrm: .

8516528[/snapback]

 

 

enig, Religion er problemet til alt dette messe

Hvis det ikke hadde vært noe religion.. så hadde det ikke vært så mange selvmordsbombere?.. alle de handlingene muslimer utfører, er jo basert på KORANEN.

8516661[/snapback]

Religion gjør meg kvalm. Fatter ikke at folk gidder å tro på noe tøv skrevet i en bok. Det finnes ingen bevis for at det finnes en allah/gud.

Lenke til kommentar
Ikke overaskende kommer knivstikkern i drapene på Overhalla fra utlandet. Nærmere bestemt. Usbekistan. Wow, jeg er i sjokk.

 

Forresten Brian_N, dine meninger her støttes 100% av meg!

Nei til aggressive utlendinger. Dra hjem og lag krøll i hjemlandet deres i steden.

8519972[/snapback]

Det er ikke spennende å lage krøll i land som florerer av kriminalitet. Mye kulere å gjøre det i Norge, for så å havne i en leirskole av et fengsel-

8520011[/snapback]

Ligger nok litt der.

Men har noen et bilde fra et vanlig fengsel i Norge. Altså fra en celle?

Har egentlig lurt på standarden i norske fengsler og hva de får tilgang på.

Lenke til kommentar
Om du har en negativ erfaring med en fotballspiller for Lyn - betyr det da at ALLE på lyn ialle aldersbestemte klasser er tullinger? Det er nøyaktig det du sier i ditt siste innlegg gatebarn.

8517074[/snapback]

 

Tingen er jo at ganske mange er enige! Mange (ikke alle) har en stor mangel på respekt, og et helt annet syn på menneskeliv. Og jo, mange overreagerer sterkt på ganske uskyldige kommentarer. Ord som i Norge har vært helt OK, helt til innvandringen begynte.

 

Jeg mener det er veldig feil at vi skal tilpasse oss dem, og ikke omvendt. For sånn har det blitt!

Lenke til kommentar
Mange (ikke alle) har en stor mangel på respekt, og et helt annet syn på menneskeliv.

Ikke for å terge deg.. men akkurat om RESPEKT....

Jeg tror ikke du er akkurat personen som bør snakke høyt om...

 

hint hint hint........ ;)

 

Respekt oppfattes forskjellig i forskjellige kulturer...

 

Normenne vil være kjøttere mot foreldrene fra japaneres syn...

Endret av Vaio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...