Gå til innhold

Hva synest du om innvandrere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, hva synest du egentlig om invandrere? Selv synest jeg, med all respekt, at de ikke skal få komme hit. Er ikke rasist eller no men hver gang det skjer  noe kriminelt er  et som regel en invandrer.

Si hva du syns og hvorfor.

8050817[/snapback]

Aldri hatt noe trøbbel med innvandrere, har ikke inntrykket av at "det som regel er en innvandrer" som er kriminelle, og de fleste innvandrerne jeg kjenner er hyggelige og hardtarbeidende folk.

Lenke til kommentar

Er for drøyt nellemann, man kan ikke nekte invandring.. det har skjedd siden tidenesmorgen, dette må man leve med... men vi burde vært mye strengere og gitt bedre oppfølging... At du tror at det meste av kriminalitet blir gjort av invandrere kan du vel skylde på media for... men vet ikke om de står for en større % andel i forhold til antallet...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja til innvandring, fordi vi trenger nye impulser og ikke minst arbeidskraft. Nei til elendige systemer for å integrere innvandrere. Ja til å bli bedre til å oppdage og sile ut de "råtne eplene".

Lenke til kommentar

Innvandring er nødvendig for å kunne utvikle vårt samfunn videre. Når fødselsraten i Norge er såpass lav og befolkningen stadig blir eldre, må vi skaffe arbeidskraft fra utlandet. Å nekte innvandring er som å be det norske samfunnet om å stoppe opp.

Lenke til kommentar
Ja, hva synest du egentlig om invandrere? Selv synest jeg, med all respekt, at de ikke skal få komme hit. Er ikke rasist eller no men hver gang det skjer  noe kriminelt er  et som regel en invandrer.

Si hva du syns og hvorfor.

8050817[/snapback]

 

 

Uten innvandring vil samfunnet vårt stoppe opp og gå under, vi trenger arbeidsinnvandrere for å opprettholde velferdsstaten Norge.

Lenke til kommentar
Selv synest jeg, med all respekt, at de ikke skal få komme hit.

8050817[/snapback]

 

Da bør ikke nordmenn få flytte ut av landet heller -- etter dine kriterier.

 

Forutsatt at vi ikke ønsker innvandrere --

Så burde vi holde oss for gode til i vandre inn i andre sine land --

Og andre land burde også holde seg for god til å tillate innvandring...

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar

synes vi skal slippe flere invandrere inn i landet, men spredd utover.

Har desverre dårlig erfaring med invandrere. Det er alltid de som skal lage bråk og beefe og rane folk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
synes vi skal slippe flere invandrere inn i landet, men spredd utover.

Har desverre dårlig erfaring med invandrere. Det er alltid de som skal lage bråk og beefe og rane folk.

8055805[/snapback]

 

Hva med å sprenge dem litt utover landet da?

Lenke til kommentar
Er ikke rasist eller no men hver gang det skjer  noe kriminelt er  et som regel en invandrer.

 

 

 

det som er problemet er måten media fremstiller kriminelle på. Ofte kan man lese "somaler slo ned kvinne" Men man leser jo aldri "nordmann slo ned kvinne" nei da referer de bare til "mann". Det at de kommer fra en annen kultur er vel kanskje også en del av problemet, men personlig synes jeg at når man kommer til et annet land burdte man lære seg kulturen, og respektere den.

Og om man kommer fra utlandet og skal bo i Norge synes jeg det minste vi kan forlange er at de ihvertfall prøver å lære seg norsk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...