Gå til innhold

Hva synest du om innvandrere?


Anbefalte innlegg

Znoken: Du vet at det kommer 1/4 av mengden asylsøkere til norge nå som det gjorde for bare noen få år siden?

8705484[/snapback]

om 80% kom igår, så har det ingen betydning...

poenget er at Norge har bare ikke hår på balleren til å kaste ut enkelpersoner...

Jeg kunne ikke brydd meg mindre, at enkelte personer blir dømt til døden når han blir kastet tilbake, og mest sannsynlig for et god grunn...

 

f.eks:

Kreka som er et stemplet terrorist, som truet Norge med jihad, hvis han blir kastet ut.

 

Han er forsatt i landet med konen og 6 barn(?)..

 

Jeg like Bill Mahers eksempelt på slik filosofi:

"No one says that Islam is not a peaceful religion. If you do, they kill you!"

8706772[/snapback]

 

Hvorfor snakker du om Islam akkurat nå?

 

 

OG at man skal hive et helt byråkrati mot et individ er så illiberalt som det kommer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Senest i går kveld kom det to invandrere som dro til beste kompisen min fordi han ikke ville gi dem 50 kr til en is.

 

han ble slått rett ned i bakken, men kom jeg opp etter de hadde dratt.

 

TIL DE TO: FAEN TA DERE! PELL DERE UT AV LANDET!!!

 

 

TIL GREIE OG ORDENTLIGE INVANDRERE: BRA! VIL GJERNE HA DERE HER SÅ LENGE DERE OPPFØRER DERE!

 

 

de fleste er vel enig i det jeg sa??

Lenke til kommentar

skulle vært lov å kverke innvandrere som begår faenskap. så vet resten av drittet at de ikke bør komme hvis de er ute etter å freeloade og lage faen her.

 

har ikke møtt mange hyggelige innvandrere i mitt korte liv hittil. jeg er 20 år. hjelper nok når jeg blir eldre og møter eldre innvandrere. håper jeg.

 

og jeg er fredelig, starer aldri noe kødd, med noen, norsk eller utlending.

Lenke til kommentar

ja, huff jeg blir så såra når jeg leser.. :p

jeg er adoptert, men jeg er fortsatt en innvandrer.

 

anyway,, jeg er helt enig med alt som blir sagt, selv så er jeg piss lei av innvandrer som klager og syter(MUSLIMER!!), det er dem som gjør det verre for de som virkelig har lyst til å bli akseptert av sammfunnet.

Lenke til kommentar

At de klager og syter viser jo bare at de er integrert! Det ligger dypt i den norske folkesjela å syte og bære seg over den minste filleting.

 

Forsåvidt så har jeg sett flere som syter og bærer seg over at innvandrere syter og bærer seg enn innvandrere som syter og bærer seg...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Herre gud dere vet ikke hva engang Jihad betyr,

Vi hadde en skoleprosjekt om Jihad der vi fant ut at Jihad Betyr ikke Terror eller

hva dere tror.

 

 

Og det er faktisk invandere som er harde arbeidsfolk, og de meste er faktisk smarte også

 

 

det er ca. 50 utlendinger i skolen min, 10 av dem fikk 6 i snitt,

Og han ene er da rene gangster som hjelper de norske som kommer i slåsskamp situasjoner.

 

 

faren min er utenlandsk og moren min er norsk, jeg selv har aldri vært noe negativt for Norge og jeg syns faktisk at jeg er mer vert for norge da jeg blir voksen enn mange andre nordmenn som ikke gidder å gjøre noen ting

Lenke til kommentar
"No®ge måe ikka KASTA ma OUT. VIS NO®GE KASTA MEG OUT, VIL JEG GI NO®GE JIHAD!"  :whistle:

8864411[/snapback]

Jeg ser faktisk ikke den store forskjellen fra det der og et vanlig innlegg fra deg, bortsett fra at det er skrevet i Caps.

 

det er ca. 50 utlendinger i skolen min, 10 av dem fikk 6 i snitt,

8864510[/snapback]

Hvis 10 stk på skolen din fikk 6 i snitt tror jeg at det er noe veldig, veldig galt med karaktersettingen til lærerne der.

 

Og han ene er da rene gangster som hjelper de norske som kommer i slåsskamp situasjoner.

8864510[/snapback]

Det er da ikke noe bra å være gangster uansett om man slåss på innvandrernes eller de etnisk norskes side?
Lenke til kommentar

Generalisering er så utrolig teit. Derfor er det bra at det finnes statistikk over hvor mye faenskap innvandrere gjør. Jeg hadde hørt om utrolig mange enkeltilfeller der muslimer/innvandrere voldtar/dreper noen, og jeg hadde lest veldig mange koranvers som støtter dette. Da jeg kom over litt kriminalstatistikk tenkte jeg at flertallet måtte være psykisk syke (traumer), men neida en undersøkelse viser at de fleste er veldig friske. Så da kan man jo undre seg over statistikken!

Endret av Kasparov
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Har det slått enkelte av dere idioter som skriver "pell dem ut", og lignende utsagn om at det kanskje er integreringen som kan være problemet?

8870276[/snapback]

 

USA, er det landet i vest som er flinkest til å integrere innvandrere. Dette, fordi de er en nasjon av innvandrere, og derfor behøver man ikke å pule seg ihjel med "gode" "Nordmenn" thereover, for å bli godtatt. Det er visst nok å ha en tillatelse for jobb og ta vare på seg selv, så kan man kalle seg en Amerikaner. Ser ut som de klarer det bedre enn oss.

Lenke til kommentar

Hotbox: de lar ikke døtrende sine få norske kjærester, lar dem ikke kle seg i vestlige klær osv. Vet ikke om du så dokumentaren på tv2 for en stund siden, om ungdomshuset eller noe på Grønland, der var det skjulte opptak hvor de sa rett ut at de ikke har noen som helst ønske om å integreres i vestlig kultur. Dette er blitt sagt utallige ganger av utallige muslimske ledere verden over. De kjemper generelt mot alt som kan sees på som vestlig kultur.

 

I gaza løper grupper rundt og skyter jenter som ikke er tildekket nå. I Iran bannlyser de vestlige ord som pizza, chat etc. I London vil 40% av muslimene ha sharia-lov.

 

Man ser en økende polarisering/fundementalisering i alle europeiske storbyer og muslimske land hvor de kjemper mot alle verdier og normer vi har i vårt samfunn.

 

For noen dager siden ble en 13 år gammel gutt stukket til døde av faren. Da tv2 var på stedet og snakket med naboer forklarte de hvordan faren ikke godtok at gutten ville vokse opp norsk og nektet han å spille fotball og være med på andre norske aktiviteter med de andre norske barna.

 

Denne har sikkert blitt postet før, men hun sier det bra så jeg poster den igjen: http://youtube.com/watch?v=3NgeM5YRFfc

Lenke til kommentar
Hotbox: de lar ikke døtrende sine få norske kjærester, lar dem ikke kle seg i vestlige klær osv. Vet ikke om du så dokumentaren på tv2 for en stund siden, om ungdomshuset eller noe på Grønland, der var det skjulte opptak hvor de sa rett ut at de ikke har noen som helst ønske om å integreres i vestlig kultur. Dette er blitt sagt  utallige ganger av utallige muslimske ledere verden over. De kjemper generelt mot alt som kan sees på som vestlig kultur.

 

I gaza løper grupper rundt og skyter jenter som ikke er tildekket nå. I Iran bannlyser de vestlige ord som pizza, chat etc. I London vil 40% av muslimene ha sharia-lov.

 

Man ser en økende polarisering/fundementalisering i alle europeiske storbyer og muslimske land hvor de kjemper mot alle verdier og normer vi har i vårt samfunn.

 

For noen dager siden ble en 13 år gammel gutt stukket til døde av faren. Da tv2 var på stedet og snakket med naboer forklarte de hvordan faren ikke godtok at gutten ville vokse opp norsk og nektet han å spille fotball og være med på andre norske aktiviteter med de andre norske barna.

 

Denne har sikkert blitt postet før, men hun sier det bra så jeg poster den igjen: http://youtube.com/watch?v=3NgeM5YRFfc

8871194[/snapback]

 

Jeg ser stadig innvandrerjenter (og gutter) i vestlige klær, men jeg vet også at noen jenter VIL gå med hodesjal. Ser også jenter/gutter som har norske kjærster. Mange innvandrerbarn deltar i idrett og fotball. Alt det du sier ser jeg altså det motsatte av i hverdagen. :dontgetit:

 

Hvofor omtale det som "de" (som om det gjelder alle) når det i virkeligheten er snakk om "noen"??

Lenke til kommentar
Jeg ser stadig innvandrerjenter (og gutter) i vestlige klær, men jeg vet også at noen jenter VIL gå med hodesjal. Ser også jenter/gutter som har norske kjærster. Mange innvandrerbarn deltar i idrett og fotball. Alt det du sier ser jeg altså det motsatte av i hverdagen.

 

Hvofor omtale det som "de" (som om det gjelder alle) når det i virkeligheten er snakk om "noen"??

8871326[/snapback]

 

Sant nok. Det finnes ingen statistikk over dette(?), så å trekke konklusjoner som at det gjelder alle, er generalisering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...