Gå til innhold

Hva synest du om innvandrere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes muslimer burde pelle seg ut av dette landet først og fremst. Skjønner seriøst ikke hvorfor integrering er så viktig, for meg handler det rett og slett om folkeskikk og det å kunne oppføre seg normalt. 90% av alle muslimer jeg kjenner enten de er idioter eller vanlige skal alltid preke om relgionen sin og gud ditten og datten. Dette ødelegger så sinnsykt, er ikke en dag der jeg ikke merker fremmedfrykt og utfrysning nettop pga idioter som rett og slett ikke klarer oppføre seg. Ja jeg er rasistisk og ja jeg er fra midt østen sjøl. Islam i mine øyne har null verdi rett og slett. Pell dere tilbake til deres egen land hvis gud er så stor kan han hjelpe dere der nede. Det er nok av rike araberland, men nei da norge og vesten som tar dem i mot er bare drit...

 

Er for helse/skole/mat for alle, og likestilling til den grad det er fornuftig, noe som vil sette meg i venstreland politisk men sv og ap kan brenne for min del! de har tatt inn all verden dritt og slike som meg sitter igjen med skylda. Får ikke en normal dag uten å bli behandlet som jeg er fra mars eller noe..

Lenke til kommentar
90%? Vil heller si 100%.

 

Holdningen demmes er jo helt på trynet. Samme gjelder folk fra afrika!

Går amok bare bare fordi noen sier neger eller ni.. til dem. Hello, we leave in 2008! not 1700.

“To laugh often and much; to win the respect of intelligent people and the affection of children...to leave the world a better place...to know even one life has breathed easier because you have lived. This is to have succeeded.”

-Ralph Waldo Emerson

 

Er umulig å si noe om innvandrere generelt, da det er en gruppe mennesker med lite til felles annet enn at de er nettop innvandrere. Jeg synes Norges innvandringspolitikk totalt sett virker god og dette kan delvis komme av all kritikken den får hele tiden.

Lenke til kommentar

Invandrere er det generelt ikke noe galt i. Men Norge er en av de få landene som tror godt om somaliere. Så fort en somalier søker så får de velkomstpakker og det som bedre er.

 

Jeg har totalt avsmak av somaliere, har mange utenlandske venner (bosniere, tyrkere, Tsjekkia osv), men somailere... Nei, de liker jeg ikke!

 

Har noen her i byen, og allerede ved lav alder så har noen blitt dømt for voldtekt, ran, innbrudd og vold som nesten hadde døden til følge.

Dette er i en liten by på sørlandet...

 

Videre, så har en kamerat av meg blitt slått ned av somaliere forrige uke kl 0330 på vei hjem fra byen i Oslo.

 

Så leser jeg dette i dag: http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/12/535047.html

 

Nei, somaliere gjør meg kvalm. Ellers syns jeg somregel positivt om innvandrerer.

Lenke til kommentar

Jeg mener at innvandring ikke bør stoppes. Det er jo viktig for den norske industrien at invandrere kommer til Norge. Vi ser jo allerede i dag resultatet på mangel av arbeidsplasser og industri. Innvandrere kan være med på å sikre de norske økonomiske ressursene.

 

Men det er ikke riktig at innvandrere kommer til Norge og formerer seg i gjenger og starter med gangstermiljø i landet. Slike innvandrere burde rett og slett utvises og sendes tilbake.

 

Jeg mener at Norge har en god integreringspolitikk. Det er opp til innvandrerne å integrere seg eller ei, noe omtrent 40% av innvandrerne ikke er med på. 2ndre generasjonsbeboere er mye mer åpne for integrering i det norske samfunnet.

 

Jeg vil konkludere i at innvandrere er viktige for Norge økonomisk sett og samfunnsmessig. Men dersom en innvandrer skal få lov til å bo i dette landet må han integrere seg og vise at han/hun er en ærlig samfunnsborger som deltar i debatter og som er med på å bygge det norske samfunnet. Skal innvandreren fortsatt holde på sin samfunnetikk så er det bare å dra tilbake til det landet hvor det fungerte fordi her så må vi alle sammen leve i et fellesskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...