Gå til innhold

World Of Warcraft - Hvorfor Alliance?


Anbefalte innlegg

Spør deg selv heller dette spørsmålet

 

Hva er det som gjør at så mange der ute ikke velger Horde?`

 

Jeg tror det har med at dem som velger horde er mer sånne sci fi "geeks" og småunger som like monstre og tror på overnaturlige ting.

 

De mer voksne folka velger alliance for å prøve å få det så realistisk som mulig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spør deg selv heller dette spørsmålet

 

Hva er det som gjør at så mange der ute ikke velger Horde?`

 

Jeg tror det har med at dem som velger horde er mer sånne sci fi "geeks" og småunger som like monstre og tror på overnaturlige ting.

 

De mer voksne folka velger alliance for å prøve å få det så realistisk som mulig..

8001786[/snapback]

"Legolas"

Lenke til kommentar

Jeg synes horde ser mye kulere ut. Undeads, orc og tauren er mine favoritter :)

Å nå som tbc er ute så er det to nye raser, draenei og blood elf. Draenei ser bare weird ut, blood elf er ganske kult men også litt gay :!:

 

Synes du ikke Horde ser klart kulere ut på dette bildet? :D

Faktisk så spiller de fleste vennene mine horde, ikke mange spiller ally.

post-28395-1172168060_thumb.jpg

post-28395-1172168115_thumb.png

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Folk velger klar Alliance fordi da er vi ryterne i de "gyllende" rustningene som er ute på tokt for og rede unge jomfruer:D hehe. mens horde de er folka som graber tak i Damene og voldtar dem :nei: og vi vil ikke være slemme. men Horde virker ikke så skumle lenger. syns egentelig at det skulle vært 3 grupper jeg da. Alliance, Horde og den andre gruppa. men men sånn er det ikke.

men nå som tbc kommer så har lyset og mørke delen av begge sidene blitt litt mer utveid. f.eks så kan nå blood elves fra Horde være de lyse kule gutta (PALADINS).

Lenke til kommentar
Spør deg selv heller dette spørsmålet

 

Hva er det som gjør at så mange der ute ikke velger Horde?`

 

Jeg tror det har med at dem som velger horde er mer sånne sci fi "geeks" og småunger som like monstre og tror på overnaturlige ting.

 

De mer voksne folka velger alliance for å prøve å få det så realistisk som mulig..

8001786[/snapback]

 

Jeg ser det omvendte, de voksne, og de som kjenner Warcraft historien velger Horde, mens Alliance har nesten kun unger. Det er den enkle frunnen til at jeg er Horde den dagen i dag. "Oh, wait my mum is calling" også afk i 10-15 min. Det har aldri skjedd meg på Horde siden, kun alliance.

Lenke til kommentar
Spør deg selv heller dette spørsmålet

 

Hva er det som gjør at så mange der ute ikke velger Horde?`

 

Jeg tror det har med at dem som velger horde er mer sånne sci fi "geeks" og småunger som like monstre og tror på overnaturlige ting.

 

De mer voksne folka velger alliance for å prøve å få det så realistisk som mulig..

8001786[/snapback]

 

Jeg ser det omvendte, de voksne, og de som kjenner Warcraft historien velger Horde, mens Alliance har nesten kun unger. Det er den enkle frunnen til at jeg er Horde den dagen i dag. "Oh, wait my mum is calling" også afk i 10-15 min. Det har aldri skjedd meg på Horde siden, kun alliance.

8001905[/snapback]

 

men dette spørs jo også fra vilke servere du bruker. for på noen så er det mange barn som velger Alliance mens på noen andre Horde. den jeg bruker så er det Horde unger. så alt varierer. selv bruker jeg twisting nether

Lenke til kommentar

Det er av min egen oppfatning at flest unger velger Alliance og flest voksne velger Horde. Det er også veldig vanlig at voksne velger Alliance og reroller Horde etterpå.

 

Dessverre har alle oppfatninger, og de stemmer noen ganger ikke overens, fordi vi alle er på ulike modningsnivå, ulike servere, ulike omgivelser i spillet.

 

Diskusjonen er gammel, og til de grader kjedelig.

Lenke til kommentar

Ikkenoe poeng i å fortsette å diskutere hvilken type som spiller hva slags rase. Det varierer fullstendig fra server til server og har vært oppe til diskusjon en rekke ganger allerede. Jeg spiller begge raser på to forskjellige servere og såkalte "unger" finner man overalt.

 

Tilbake til trådens emne... hvorfor alliance. Tror nok det er som noen allerede har nevnt, at dem "snille" appellerer til folk flest, om ikke annet som førstevalg. Jeg tror også at en del spiller alliance først, og bytter til horde etterpå for å prøve den delen (kanskje også derfor horde generelt sett er overlegne i Battlegrounds). Sier ikke at det ER sånn, bare en teori.

 

Hvorfor jeg valgte alliance med en gang? Nei neimen om jeg veit du... må vel bare bryte sammen og tilstå at jeg syntes ikke horde-rasene så ut i måneskinn med en gang. Nå derimot, etter litt mer fartstid i Azeroth har jeg imidldertid et annet syn på det.

Lenke til kommentar

Jeg likte rasene bedre på alliance når jeg først startet, jeg visste ikke om racials og slikt. Likte filmen i starten av wow, dwarfen som var hunter osv :p Når jeg så på forskjellige raser på min første char klikket jeg rundt på alle

 

Ei ku, hvem kommer vil være EI KU?

Et troll, hmm... Jeg tror ikke det

En undead, ahhh stilig fyr!

En orc, hmm grønn?

 

Human, tja ok helt normal...

Dwarf, ahh har alltid elsket dwarfs!

Gnome, ...

Female Nightelf, ohh, de spretter!

 

Mine classes gikk slik: Dwarf warrior til 10, sluttet og startet en human warlock, sluttet da når jeg så en rogue drepe en mob på 2 sec uten å miste hp, dwarf rogue til 45, ble lei wow, byttet over til en NE male til 60 som ble min main, rollet en warrio 51 osv så fortsetter lista...

Lenke til kommentar

Foretrekker å spille de så kalt snille laget selv om de nok ikke er så enkelt i wow og generelt. Dessuten har ally gnome, som jeg liker, er glad i de korte rasene. Men den kanskje mest avgjørende faktoren er undeads, kunne aldri tenkt meg å spille undead, og spille en av de andre horde rasene blir vanskelig da jeg synes det er det dummeste jeg har sett i et spill noen gang.

 

Holy priest undead? HAHA. Nuff said som dem sier. Har tatt diskusjonen mange ganger så det er ikke vits å gå offtopic.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Jeg spiller ikke Horde pga utseende, ei Alliance.

8002196[/snapback]

 

mange gjør det. Mange driter i å minimaxe characterene sine til det ytterste for å få best mulig "edge" i pvp eller PvE.. Hadde jeg utelukkende gått etter racial skills hadde sannsynligvis jeg også vært Undead. men gud så kjedelige de er ellers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...