Gå til innhold

World Of Warcraft - Hvorfor Alliance?


Anbefalte innlegg

Jeg har spilt wow i ett år nå... Og er det en ting jeg har lagt merke til, når det gjelder velgingen mellom Alliance og Horde blant norske spillere. (Nå tenker jeg på main characterene) Det er at over 80% velger Alliance, jeg tuller ikke. Det er liksom ikke noe spørsmål om man skal være Alliance eller Horde. På skolen min er det mange wow spillere, jeg og 4-5 venner er horde og resten er Alliance. Da snakker vi om 30-40 som er Alliance, på skolen min. Og det er bare på skolen min :) Hvis jeg spør for eksempel søskenbarnet mitt om hva han er, så gjett hva han sier... jo, Alliance var det! Jeg synes dette er litt kjedelig, fordi jeg er en stor Horde fan og synes at Alliance er veldig gay :whistle:

 

Jeg vet at dette er litt tvilsomt å starte en tråd som går ut på det her. :D

 

 

Men hvorfor gjør dere det? Hva er det som gjør at alle norske der ute velger Alliance? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig. Er det fordi Horde er mer umenneskelige, og flertallet av spillerne naturligvis velger Alliance? Å være på den "lyse" siden er vel alltid positivt, kan det tenkes. Som du sier er det jo jævlig mange Alliance spillere, 80% prosent er vel litt høyt (heller 70% kanskje)? Jeg går på samme skole og bekrefter at det er så jævlig imba(lanced).

 

Off-topic:

Sup med at Horde blir kalt gay av Alliance? Grafisk er det jo dere som ser ut som fjomper >_>

Endret av Nuust
Lenke til kommentar

Dette er vel kanskje feil forum siden vi har et eget WoW forum, men uansett.

Jeg spiller WoW og jeg spiller alliance hovedsaklig pga at jeg synes horde modellene ser mye dårligere ut enn alliance. Etter erfaring fra beta etc så fant jeg også ut at jeg mye heller ville ha Ironforge som hovedby enn Orgrimmar, som jeg synes er et utrolig rotete sted. Nå har jo forsåvidt forskjellen mellom horde og alliance minsket betraktelig ettersom shamans/paladins er allemannseie og man har felles hovedby i Outlands.

Lenke til kommentar

Slemme? For å være helt ærlig finnes det jo bare en "slem" rase som det går ann å velge i wow. Det er Trolls. De er jo rett og slett ondskapsfulle mtp lore. Greit da.. Blood elfs er små ondskapsfulle de og :-P.

 

Spiller selv Alliance, men kun på grunn av Night Elf druids ser bedre ut enn Tauren.

Lenke til kommentar
Spiller selv Alliance, men kun på grunn av Night Elf druids ser bedre ut enn Tauren.

8000532[/snapback]

 

Ikke sjangs i havet. Tauren er den tøffeste rasen i spillet.

 

Egentlig er det litt tragisk at det er så skeiv fordeling mellom Horde og Alliance. Alle mine venner spiller Alliance (ca 10) bortsett fra de 2 som jeg fikk til å begynne med WoW.

Lenke til kommentar
Det står også klart skrevet i manualen at før var alliance vs horde som good vs bad, men "nå" er det ikke så svart/hvitt.

 

Undeads er vel ganske nøytrale ja. De er ikke en del av scourge (det virker som om mange tror dette), siden Silvana Windrunner lurte seg unna lich-kingen

8000259[/snapback]

 

Nja, når man ser på hva the royal apothecary society holder på med, så kan man vel undres om ikke undeads også er bittelitt "slemme" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...