Gå til innhold

World Of Warcraft - Hvorfor Alliance?


Anbefalte innlegg

veit ikke når jeg fant det ut, men i hvertfall før wow kom. var det at valget sto i mellom dverg eller ku. litt utseende messig og sikkert en del fordi det er de 2 jeg oftest valgte som hero i wc3.blei dverg på meg og har egentlig ikke angra på det heller. noe jeg har merka meg er at det virker som om tauren går så sakte. selv om de går me samme fart som de andre rasene, sikkert fordi de er så gampe digre og derfor litt slappe i avtrekkern.

 

dessuten dverg på robot kylling og elefant er jo litt moro da.

 

racials til dverger er jo også ganske kjekke da, stoneform blir jo ganske flittig brukt, og jeg vil vel også egentlig heller ha med en dverg prest enn noen anen type prest i instance. hørt noe om at fear ward er kjekke greier.

 

må si at jeg egentlig driter i om folk er 14 eller 40, så lenge de oppfører seg når de spiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller ikke Horde pga utseende, ei Alliance.

8002196[/snapback]

 

mange gjør det. Mange driter i å minimaxe characterene sine til det ytterste for å få best mulig "edge" i pvp eller PvE.. Hadde jeg utelukkende gått etter racial skills hadde sannsynligvis jeg også vært Undead. men gud så kjedelige de er ellers.

8003044[/snapback]

Synes ikke undead ser kjipe ut, 60% mounten er litt jall, men det tas igjen med 100%mount.

 

Skulle jeg spilt alliance (Noe jeg har, før jeg faktisk rullet horde. Spilte horde - alliance - horde - horde - alliance - horde) hadde jeg valgt først etter klasse, så etter racials (som kan tøyes i forhold til klasse, da 5% intellect ikke er like bra for warriors som for mages)

Lenke til kommentar

Digger ikke politi-greia som ligger å snorker over Alliance. Alt skal liksom være så "perfekt" og fint med alliance.

 

Man føler seg sikkert som en helt hvis man velger alliance, får seg bra gear og levler opp til 70. Men sannheten er at alle på alliance er humans med en liten touchup. Alle er "menneskeraser", foruten draenei da.

 

I Horde derimot, er alle rasene nærmere helt forskjellige.

Lenke til kommentar
Digger ikke politi-greia som ligger å snorker over Alliance. Alt skal liksom være så "perfekt" og fint med alliance.

Grim - Total Annihilation er perfekt for å illustrere dette (i begynnelsen) :)

 

Liker å sammenlikne sånn:

Ally = Amerikanere, gjerne sånne som mener at Harry Potter er ondskapen selv :!:

Horde = Indianere

 

EDIT: klabb og babb med url, men fikk det endelig til

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...