Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Har sett et par episoder av Mad Men nå og er ikke videre "hekta", men regner med at det kan komme litt etterhvert. :)

 

Ikke gi opp enda! :D

 

Husker også jeg ikke var særlig hekta etter de fire første, men når man begynner å kjenne karakterene så stiger stemningen betraktelig. Utover i serien blir det mer fokus på Don, og mindre på Peggy - noe som jeg liker. Alt i alt er det en knall bra serie, man må bare gi den litt tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå har jeg bare én TV-serie som jeg følger med på (Better off Ted) ettersom alle mine andre serier har pause, så istedenfor å lage en helt ny tråd tenkte jeg å spør her om anbefaling til en god komedie-orientert TV-serie. Her er en liste over TV-serier som jeg liker veldig.

 

 

 

30 Rock

Arrested Development

Better Off Ted

Bored to Death

Breaking Bad

Chuck

Curb Your Enthusiasm

Dexter

Eastbound and Down

Entourage

Extras

Freaks and Geeks

House

How not to live your life

Hung

Important Things with Demetri Martin

It's Always Sunny in Philadelphia

Modern Family

Parks and Recreation

Seinfeld

South Park

Sit down, Shut up

The Life and Times of Tim

The Office (US og UK)

Weeds

 

 

 

Jeg har aldri vært noe fan av How I Met your Mother og The Big Bang Theory. Scrubs er jeg veldig lei av. Men er åpent til masse. Jeg er veldig glad i HBO, men tror jeg har fått med meg de fleste seriene derfra. Jeg foretrekker serier som er veldig gjennomført, karakterdrevet og ikke har levende publikum (med unntak av Seinfeld, så klart). Så har dere noen anbefalinger? Håper jeg har gått glipp av en kjempe serie som dere kan anbefale. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...