Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

^ Jeg liker Mad Men. Er jo de samme som lagde The Sopranos, men Mad Men er mye mer drama rettet. Jeg har lest at HBO valgte å ikke satse på serien, men heldigvis gjorde AMC det.

Det virker som de har greid å skildre 50/60-tallet enormt bra. Det bør nevnes at det tar noen episoder før du er slukt inn i serien. Syntes ikke særlig mye serien etter den første episoden, men når jeg var på den fjerde var jeg veldig interessert. ;)

Endret av Autzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raw i dag var kult & old skool : Jesse Ventura & Vince som kommentatorer , Jesse fikk fortalt Vince hvor skapet skal stå , det skjer ikke ofte at Vince blir målbundet *he he* :D

 

Faen hvor jeg savner good old days :(

 

Ventura : Oh how I *wish* I could step into the ring and teach that Hogan dude a lesson , Gorilla !

Takk. Kjeder meg litt og nå fant jeg noe å se på :)

Lenke til kommentar
^ Jeg liker Mad Men. Er jo de samme som lagde The Sopranos, men Mad Men er mye mer drama rettet. Jeg har lest at HBO valgte å ikke satse på serien, men heldigvis gjorde AMC det.

Det virker som de har greid å skildre 50/60-tallet enormt bra. Det bør nevnes at det tar noen episoder før du er slukt inn i serien. Syntes ikke særlig mye serien etter den første episoden, men når jeg var på den fjerde var jeg veldig interessert. ;)

 

Har sett et par episoder av Mad Men nå og er ikke videre "hekta", men regner med at det kan komme litt etterhvert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...