Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wikipedia er som oftest beste måten å finne ut sånt om av britiske og amerikanske serier.

 

Fra wikipedia:

Series two is being filmed in August 2009 with a scheduled transmission in the UK around January 2010.[13] It has been expanded to eight episodes, with series creator Toby Whithouse writing the first two and last two episodes. [14] The way the pre-credit sequences will be done has changed; from episode two onwards they will be something from the past - showing something from the history of either the main cast or other characters. [15]

Lenke til kommentar
Tips til gode komedier? Liker Entourage, Curb Your Enthusiasm, How I Met Your Mother, Bored To Death også videre veldig godt.

 

Jeg er veldig stort fan av Entourage, Curb og Bored to Death, så tror nok vi deler litt av samme smak - selv om jeg ikke er noe fan av HIMYM.

 

How Not to Live Your Life er en veldig vittig britisk serie. Det beste jeg har sett fra Storbritannia utenom The Office UK og Extras (som er must hvis du er fan av Ricky Gervais). Noen i "Bored To Death"-tråden mente at How Not to Live Your Life var en ganske lik serie. Jeg er litt uenig, men det var fortsatt en veldig god serier som jeg vil anbefale.

 

Jeg antar at du er HBO frelst, så vil anbefale deg å sjekke ut "East bound and down" og denne animerte serien med navn The Life & Times of Tim;

 

 

Ellers liker jeg Modern Family, Arrested Development og Better Off Ted. Tre serier du kan sjekke på youtube om de er noe for deg. :)

Endret av Autzen
Lenke til kommentar

Ser the Wire nå og gleder meg til de 3 siste sesongene. Har sett sporadiske episoder av Seks fot under og Sopranos tidligere og har forsåvidt likt det jeg har sett der dermed har jeg allerede et par andre serier jeg kan gå løs på etterpå. Har dere tips til andre serier jeg bør sjekke ut? Er anbefalt Prison Break og Mad Men av et par kollegaer, men tar gjerne mot flere tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...