Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en skikkely mystery package sak i posten på nyttårsaften.

 

 

Var en hente lapp som man får når man må betale moms, men det sto ikke noe beløp, enda rarere var at det sto at pakka kom fra Nederland, og jeg hadde ikke bestillt noe derfra, kanskje noen prøver å smugle pot til meg uten at jeg viste om det,

 

Postkontoret var jo stengt da jeg fikk hente lappen så jeg måtte vente til i dag, når jeg henta pakken var den i en slik plastik canvas bag sak, og når jeg kjente på innholdet var det en liten forkantet box der. Jeg så også at pakken egentlig hadde vært fra play.com og ikke nederland men hadde blitt sent med TNT, det eneste jeg kunne gjette det var var The west wing, men pakken virket ALT ALT for liten til å inneholde 44 dvdr.

 

Men det var vist det det var, den var skikkelig liten når jeg opnet boxen var det bare 7 helt vanlige dvd covere i den pluss et veldig veldig tynt cover for ekstra matriale, jeg skjønte ingen ting, så jeg åpnet sesong 1, og det hadde på en eller annen måte, med hva jeg antar er damonisk og svart magi greid å få hele 6 dvdr inn i et vanlig dvd cover.

 

Helt sykt. Ser også ut som jeg "kanskje" slapp moms, med minde TNT sender meg en regning

Lenke til kommentar

Minner meg på å se ferdig True Blood S1 på Bluray nå. Tenker at jeg kjører et mini-maraton neste helg.

 

Nettopp begynt med The Mentalist for noen dager siden. Er bare noe jeg liker veldig med den serien, enkel og grei serie. Skuespillerne passer veldig synes jeg, og hovedskuespillern er perfekt for serien. Jeffery Nordling(24/Frustrerte Fruer) og Željko Ivanek gjesteskuespillere i piloten, andre som Muse Watson(Prison Break) og andre kjente til nå.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Sitter og ser på pilot episoden av Being Human - en britisk serie som handler om en vampyr, en vareulv og ett spøkelse.

 

Jeg håper det blir mer interresant utover i sesong 1, for dette var litt treigt, selvom det bare var en pilot.

En av mine favorittserier! Dritbra er den, gleder meg til det kommer nye episoder nå snart!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...