Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Brooklyn Nine-Nine morsomt ?

 

Det er morsomt ja, men ikke bra nok til at Andy Samberg burde få beste rolle i en komedie eller serien beste serie. Allikevel glad for at serien fikk prisene, fordi da får den bedre sjanse til å overleve på tv-skjermen.

 

Det som er morsomt med Crooklyn er Andre Braugher, Terry Crews og andre. Ikke Andy Samberg som er litt slitsom. Ukas episode i USA var også kanskje seriens morsomste episode til nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Til dere som enna ikke har sett hostages så burde dere gjøre det, en skikkelig spennende serie

 

 

Det er morsomt ja, men ikke bra nok til at Andy Samberg burde få beste rolle i en komedie eller serien beste serie. Allikevel glad for at serien fikk prisene, fordi da får den bedre sjanse til å overleve på tv-skjermen.

Det som er morsomt med Crooklyn er Andre Braugher, Terry Crews og andre. Ikke Andy Samberg som er litt slitsom. Ukas episode i USA var også kanskje seriens morsomste episode til nå.

Har sett traileren hvor han hyler mens han skyter, virket veldig morsomt helt til de var på kontoret og det så ut som en office spin off

Lenke til kommentar

Må slenge meg på positiviteten ang True Detective!! Den var sykt fengende! Full pott fra meg, ingenting å utsette på! Håper den holder samme kvalitet, for dette ga mersmak! Matthew var mindblowing i sin presentasjon, synes jeg! Spesielt siden jeg føler at det kun har vært enkle roller han har spilt som jeg har sett tidligere..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som enna ikke har sett hostages så burde dere gjøre det, en skikkelig spennende serie

 

Det er et plott som er tynt og tynes til utrolige lengder, med stadige rotasjoner av hvem det er som er holdt som gissel og hvem som samarbeider med hvem. Men ikke på en slik måte at det er spesielt engasjerende eller spennende.

 

Jeg synes Blacklist etterhvert har utviklet seg til å bli en mye bedre serie enn Hostages. Blacklist er visst tilbake i kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...