Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De 3 første. For dramaelskere er True Detective fantastisk. Litt uvandt med dialogene i starten, men personlig synes jeg det er fantastisk å høre på. Er ikke over the top-greier som Broen har blitt. Det er ikke den norske teater-dialogen til Mammon. Og det er ikke The Killing som snubler i mørket. Det er ikke Criminal Minds i HBO-stil. Det er ikke The Following hvor en seriemorder stirrer i hvert hjørne med en ishakke. Det er ikke Dexter hvor historien ikke lenger var vitkig, og med en antalogi-serie har vi en serie som True Detective hvor sesong 1 er begynnelsen og slutten på historien og karakterene, bare litt smartere enn vi er vandt med.

 

Kan minnes om en solid miks av Top of The Lake og Hannibal i grunn.

 

Woody Harrelson er solid, men gud Matthew McConaughey overrasker. Og han var fantastisk i både Mud og Dallas Buyers Club synes jeg. Gleder meg til å se han i både Wolf of Wall Street og Interstellar.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såg akkurat første episode av American Horror Story. Dette her var såpass passe skrudd og herlig at dette her kan jeg godt digge rimelig hardt :)

 

Sesong en var relativt god helt til den siste episode. Den ødela hele sesongen på egenhånd. Det var The Walking Dead- og Dexter-nivå over den episoden. Flaut. Har ikke orka å sjekka ut følgende sesongene.

 

 

 

Har forresten trua på True Detective. Skrev for en ukes tid siden at jeg håte på noe mørkt og skittent, gjerne i gata til Se7en. Så dette høøres jo veldig lovende ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...